2109
چگونه با فرزند خود در مورد اولین پریود صحبت کنیم؟

چگونه با فرزند خود در مورد اولین پریود صحبت کنیم؟

1402/01/14 بازدید23393

صحبت کردن با فرزندتان در مورد قاعدگی در حالت‌ایده‌آل باید قبل از شروع اولین قاعدگی اتفاق بیفتد تا بداند که در نهایت چه انتظاری داشته باشد. سایر علائم و نشانه‌های یک قاعدگی در آینده می‌تواند گرفتگی در ناحیه معده و کمر باشد. علاوه بر این که به کودک خود در مورد علائم و نشانه‌ها بگویید و حتماً نکاتی را در مورد نحوه مقابله با این علائم ارائه دهید. در مورد غذا‌هایی که می‌توانند بخورند تا به کاهش گرفتگی عضلات کمک کنند بیشتر بیاموزید. مطمئن شوید که به دختر یا فرزند خود اطلاع دهید که بدن آن‌ها در این دوره از زمان تغییرات عمده و نوسانات هورمونی را تجربه می‌کند و این نوسانات هورمونی منجر به احساسات جدیدی می‌شود که می‌تواند عجیب و غریب و ناآشنا به نظر برسد.

اولین پریود در دختران چگونه اتفاق می‌افتد؟

هر ماه زنان و دختران بدن‌شان را برای بارداری با ضخیم‌تر کردن پوشش رحم آماده می‌کنند. سپس یکی از تخمدان‌های آن‌ها یک تخمک آزاد می‌کند که سپس از طریق تخمدان عبور می‌کند و به یکی از لوله‌های فالوپ بدن می‌رود، جایی که منتظر می‌ماند تا بارور شود و فرآیند بارداری آغاز شود. اگر حاملگی اتفاق نیفتد پس بدن شما به پوشش ضخیم رحم شما نیازی ندارد تا از بین برود.


چگونه برای اولین قاعدگی فرزند خود را آماده کنیم؟

اکثر افراد برای اولین باری که پریود می‌شوند استفاده از پد‌ها را شروع می‌کنند زیرا استفاده از آن‌ها راحت‌تر است. مهم است که مطمئن شوید که دختر یا فرزند شما تمام ابزار‌های مورد نیاز برای انتخاب ایمن و آگاهانه را در طول دوره و در مورد آن در اختیار دارد زیرا هر قاعدگی و هر بدنی متفاوت است. برخی از موضوعات دیگری که ممکن مطرح شود این است که چگونه با نشت پریود در مدرسه مقابله کنیم.

نتیجه‌گیری:

به یاد داشته باشید سوالات و نگرانی‌های جدید اغلب از تجربه ناشی می‌شوند و تمام تلاش خود را بکنید تا در‌های ارتباط در مورد قاعدگی و بلوغ را برای فرزندتان باز نگه دارید تا او احساس امنیت و راحتی کند با هر مشکل یا سؤالی که ممکن است پیش شما بیاید. شروع اولین قاعدگی می‌تواند برای یک جوان پیش از نوجوانی یک زمان دردسرساز و پر فراز و نشیب باشد و برای آن‌ها بسیار مهم است که هنگام قدم گذاشتن در این مسیر جدید احساس حمایت کنند.

 

منبع:

www.knixteen.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها