2109
واردات از چین شغل دوم فوق العاده

واردات از چین شغل دوم فوق العاده

1401/08/22 بازدید1506

امروزه خرید کالاهای گوناگون از چین و واردات آن‌ها به کشور ایران به موضوعی پرطرفدار و محبوب تبدیل شده و استقبال فوق‌العاده زیادی از آن می‌شود. دلایل بسیاری وجود دارد که سبب شده حجم واردات از این کشور پر‌جمعیت افزایش روزافزونی داشته باشد. وجود تنوع در سایر اجناس تولیدی این کشور و همینطور قیمت مقرون به صرفه و مناسب آن‌ها سبب شده تا توجه اشخاص بیشتری به واردات از چین، به عنوان شغل دوم فوق‌العاده معطوف شود.

برای واردات و خرید محصول از قطب تولید قدرتمند آسیا، هیچ نیازی به سفر و مراجعه مستقیم به این کشور ندارید، بلکه شما بازرگان گرامی به واسطه مجموعه بازرگانی وانیکس اجناس مد نظر خود را به راحتی می‌توانید از کشور بزرگ چین خریداری کرده و سپس به ایران وارد کنید.

با سفارش به صورت آنلاین و سپس دریافت یک چک ضمانت از این مجموعه معتبر، امکان دسترسی فوق‌العاده آسان به محصولات مورد نیازتان وجود خواهد داشت. در ادامه این مطلب مباحثی در ‌رابطه با واردات از چین برای شما بیان کرده‌ایم. همچنین برای همکاری با این مجموعه نیاز دارید تا و بیشتر با شرکت بازرگانی وانیکس آشنا شوید.

واردات کالا از چین

برای واردات از چین که تولیدکننده‌های بی‌شماری دارد قوانین و مقررات ویژه‌ای وضع شده که نیاز است تا شما موقع واردات هر کالایی از تمام آن قوانین اطلاع داشته باشید.

هر فرد واردکننده‌ای موظف است که مقررات را رعایت کند. آشنایی مجموعه‌های بازرگانی معتبر و کاربلد با صفر تا صد پروسه واردات از چین سبب شده که محصولاتی کاملا استاندارد و براساس ضوابط و مقررات را به ایران وارد کنند.

برای واردات کالا از چین با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان با وانیکس، کلیک کنید.

بیشترین اجناسی که از چین به ایران وارد می‌شوند شامل مواد غذایی گوناگون، اسباب‌بازی‌های مختلف، مبلمان، لوازم ساختمانی و الکترونیکی، انواع کفش، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. درواقع برای واردات هر یک از این موارد قوانین خاصی وجود دارد که باید رعایت کنید.

شما قادر خواهید بود برای خرید اقلام و واردات آنها از کشور بزرگ چین به مجموعه‌های بازرگانی معتبر و کاربلد اعتماد کنید. مجموعه‌هایی که گواهینامه‌های معتبر ندارند و براساس قوانین واردات عمل نمی‌کنند، سبب می‌شوند تمام اجناس شما مدت‌زمان طولانی در گمرک بمانند و خاک بخورند و اجازه ترخیص به آنها داده نشود. در این شرایط جنس خریداری شده امکان دارد به دست شما نرسد و در‌نهایت متحمل زیان بسیاری شوید.

مجموعه‌های بازرگانی معتبر و کاردانی که به‌صورت کامل با پروسه واردات محصول از چین آشنایی داشته و همینطور دارای اعتبار در این حوزه هستند به طور مطمئن تمام اقلام شما را به دستتان خواهند رساند. همچنین در صورت بروز کوچک‌ترین مشکلی در محصول خریداری شده به آسودگی می‌توانید به کمک آن‌ها پیگیری‌های ضروری را انجام دهید.

یکی از این مجموعه‌های معتبر و کاردان، مجموعه بازرگانی وانیکس است که شما می‌توانید برای واردات از چین به آنها مراجعه کرده و محصولات مورد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین قیمت به ایران وارد کنید.

مشکلات رایج در پروسه واردات کالا از چین که اکثر مبتدیان از آن‌ها بی‌خبرند

از جمله مشکلات رایج در هنگام واردات اقلام از چین، عدم تطابق محصول سفارش داده شده با محصول تحویل گرفته است. در هنگام تحویل محصول مطمئن شوید که آن را با فاکتور مورد بررسی قرار می‌دهید تا از صحت محصول دریافتی خود اطمینان حاصل کنید.

اگر محصولی که تحویل گرفته‌اید با محصولی که سفارش داده‌اید اصلا تطابق ندارند، پیگیری‌های ضروری را در اسرع وقت انجام دهید. ابتدا مطمئن شوید که سفارش خود را به طور صحیح ثبت کرده‌اید، برخی اوقات تنها توجه نکردن به جزئیات سفارش سبب می‌شود که محصولات مد‌ نظرتان را دریافت نکنید.

در برخی موارد خطا از طرف مجموعه‌های بازرگانی است که به‌خاطر سهل‌انگاری و همینطور عدم تعهد سبب بروز چنین اشتباهاتی می‌شوند. اگر محصول شما ارزش بسیاری داشته باشد، نیاز است از طریق مراجع قضایی و به‌صورت کاملا قانونی اقدام به طرح شکایت کنید.

توجه داشته باشید که اگر خطای صورت گرفته از سمت شخص تأمین‌کننده چینی باشد، نیاز است که با آن تماس گرفته و این مسئله را به اطلاع آن برسانید که متاسفانه در اکثر اوقات با عدم پاسخگویی این اشخاص رو به رو می‌شوید. پیگیری چنین مسئله‌ای در اکثر اوقات تنها سبب صرف وقت و همینطور هزینه می‌شود.‌

با انتخاب مجموعه بازرگانی وانیکس سایر این اشتباهات و خطاها را به‌حداقل برسانید. واردات محصول بدون گمرک، مسئولیت جا‌به‌جایی و سفارش مطمئن، همه سبب کم‌شدن هزینه‌های مربوط به واردات از کشور بزرگ چین می‌شوند.

شرکت بازرگانی چیست؟

با توجه به اینکه این روزها دنیای تجارت و همینطور صنعت رشد چشمگیری داشته است، انواع مختلفی از مجموعه‌ها مطابق با مقررات تجارت به صورت رسمی و کاملا قانونی فعالیت خود را شروع کرده‌اند و تعداد آنها به صورت روزانه افزایش می‌یابد.

جهت آشنایی بیشتر با وانیکس که یک شرکت بازرگانی معتبر است اینجا کلیک کنید.

یکی از این مجموعه‌ها می‌توان مجموعه بازرگانی را نام برد. مجموعه بازرگانی به شرکتی اطلاق می‌شود که به طور سهامی خاص یا با مسئولیت کاملا محدود و با هدف تجارت راه‌اندازی و تأسیس شده باشد.

هر شخص تاجر و بازرگانی نیاز است بداند که برای انجام برخی مسائل و فعالیت‌های بازرگانی مستلزم به دریافت کارتی به نام کارت بازرگانی خواهد بود. ممکن است برایتان سوال شود که کار شرکت‌های بازرگانی دقیقا چیست و چه وظایفی بر عهده این مجموعه‌ها است. از اصلی‌ترین و مهم‌ترین کارهای این مجموعه‌ها می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • خرید محصول.
  • گرفتن و دادن سایر نمایندگی‌های مجاز بازرگانی.
  • فروش محصول.
  • باز کردن اعتبارات و همینطور ال‌سی در بانک‌ها.
  • توزیع محصول.
  • گرفتن وام و همینطور تسهیلات از برخی بانک‌ها.
  • شرکت کردن در سایر نمایشگاه‌ها و همینطور انجام غرفه آرائی.
  • انجام واردات و همینطور صادرات تمامی محصولات مجاز بازرگانی.
  • ترخیص محصولات از سایر گمرکات بین‌المللی و داخلی.

 

به صورت کلی می‌توانیم بگوییم که یک شرکت بازرگانی مجموعه‌ای است که هر نوع کار و فعالیت مرتبط با بازرگانی را انجام می‌دهد.

انواع شرکت‌های بازرگانی

مجموعه‌های بازرگانی درواقع دارای چند نوع هستند و به صورت زیر دسته بندی می‌شوند:

  • مجموعه تجاری داخلی
  • مجموعه تجاری خارجی
  • فرعی
  • مجموعه دارای امتیاز
  • بیمه
  • مجموعه‌های غیر تجاری
  • کسبه جزیی

شما قادر خواهید بود با توجه به هدفی که در حال حاضر در تجارت‌‌تان دنبال می‌کنید یا مسئله‌ای که سعی در حل آن دارید به هرکدام از این مجموعه‌ها مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید یک مجموعه معتبر و باسابقه را جهت همکاری انتخاب کنید تا با کوچک‌ترین مشکلی مواجه نشوید. مجموعه بازرگانی وانیکس یک مجموعه بازرگانی باتجربه و کارشناس در حوزه واردات و صادرات محصول است که می‌تواند به بهترین شکل شما را در مسائل تجاری‌تان راهنمایی و کمک کند.

صادرات به قطر با وانیکس

قطر از جمله همسایگان جنوبی ایران محسوب می‌شود که در سال‌های گذشته مقصد تعداد زیادی از تاجران و همینطور صادرکنندگان کالا بوده است. قطر یکی از بهترین و ثروتمندترین سرزمین‌های حاشیه خلیج فارس است که طی سالیان گذشته پیشرفت‌های چشمگیر و فوق‌العاده‌ای داشته است، اما با توجه به وضعیت جغرافیایی این سرزمین، تهیه بسیاری از محصولات غذایی، خوراکی و همینطور کشاورزی خود نیازمند واردات محصول از کشورهای همسایه است.

برای صادرات به قطر با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان اینجا کلیک کنید.

جالب است بدانید که در اکثر مواقع افراد این سرزمین را به یک شبه جزیره تشبیه می‌کنند؛ زیرا که قطر فقط با سرزمین عربستان سعودی مرز زمینی دارد و سایر مرزهای آن به دریا و آب‌های آزاد راه دارند. صادرات قطر اکثرا منابع طبیعی همچون نفت و گاز؛ به ویژه گاز بوده و به‌غیر از این چند مورد اکثر وقت‌ها واردکننده تعداد زیادی از محصولات است.

یکی از حائز اهمیت‌ترین علت‌هایی که سبب شده تا تعداد زیادی از تجار ایرانی جهت صادرات محصولات خود این کشور را برگزینند، روابط عالی سیاسی سرزمین‌مان ایران با این کشور بوده و این امر سبب شده تا صادرات محصول به این کشور سختی‌ به‌مراتب کمتری داشته باشد.

با توجه به سایر موارد و اطلاعاتی که تا اینجا درباره کشور قطر برای شما بیان کردیم، می‌توان این امر را دریافت که صادرات انواع محصولات کشاورزی و همینطور غذایی به این سرزمین می‌تواند یکی از بهترین و مناسب‌ترین فرصت‌‌ها برای تجار و اشخاص صادرکننده باشد؛ بنابراین آشنایی با سایر نیازهای سرزمین قطر و همینطور آشنایی با سایر شرایط و قوانین و مقررات این کشور از جمله اولویت‌های هر صادرکننده‌ای است.

اگر در رابطه با صادرات کالا به قطر، با یکسری موانع مواجه هستید، می‌توانید از یک مجموعه بازرگانی معتبر و کاربلد همچون وانیکس کمک بگیرید و راهنمایی‌های لازم را از آنها دریافت کنید. وانیکس با سال‌ها تجربه در زمینه تجارت می‌تواند به‌بهترین شکل شما را در پروسه صادرات همراهی کند.

صادرات به قطر با وانیکس اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر شما

login captcha

نظرات چرا پاک میکنید؟

بسیار خجالت آوره درشرایطی که به تولید ملی ودانش بنیانی اهمیت داده میشود و امسال هم به همین نام مشهوراست مسولان سایت برخلاف این موضوع عمل می کنند وشرم آورتر آن است که چون به خلوت میروند آن کار دیگر می کنند.

پربازدیدترین ها