2109
خواب دیدن‌های رایج در دوران بارداری

خواب دیدن‌های رایج در دوران بارداری

1401/06/01 بازدید1030

 جنسیت کودک شما:

بسیاری از زنان باردار در مورد جنسیت کودک خود خواب می‌بینند. جالب اینجاست که اکثر این زنان در واقع شروع به این باور می‌کنند که جنسیتی که خواب آن را دیده‌اند در واقع جنسیت کودکشان است. اینکه خواب پسر یا دختر بودن نوزادتان به هیچ وجه به این معنا نیست که جنسیتی که در خواب دیده‌اید جنسیت واقعی کودک است. این خواب‌ها معمولاً بسیار شیرین هستند و زنان را با اشتیاق باورنکردنی برای ملاقات با فرزندشان احساس شادی و آرامش می‌کنند.

 به دنیا آوردن یک حیوان:

برخی از زنان خواب‌های ناخوشایندی می‌بینند که در حال زایمان هستند، به این‌امید که در نهایت نوزاد خود را ببینند اما در عوض حیوانی به دنیا آورده‌اند. این خواب‌ها اغلب به عنوان یک شوک ظاهر می‌شوند و می‌توانند کاملاً آزاردهنده باشند. دلیل دیگری که ممکن است در خواب ببینید که یک حیوان (یا یک موجود بیگانه یا یک شی... ) به دنیا می‌آورید و کاملاً ترسناک است.

 زایمان چندقلو:

زنانی که رویای داشتن دوقلو در سه ماهه دوم یا سه ماهه آخر بارداری خود را در سر می‌پرورانند در حالی که از قبل می‌دانند که یک نوزاد به دنیا می‌آورند ممکن است از تعهداتی که نوزاد جدید به همراه دارد ترس داشته باشند.

 از دست دادن بچه:

در سه ماهه اول سقط جنین بسیار رایج بوده و بسیاری از مادران از این اتفاق می‌ترسند. نگرانی از اینکه ممکن برای فرزند متولد نشده شما اتفاقی بیفتد ذاتی است و این چیزی می‌باشد که برای همه مادران اتفاق می‌افتد. خواب دیدن دست دادن فرزندتان به هیچ وجه به این معنا نیست که چنین چیزی واقعاً اتفاق خواهد افتاد. برای مادران سه ماهه سوم یا آن‌هایی که تنها چند روز با موعد زایمانشان فاصله دارند این خواب ناشی از ترس از اتفاق ناخواسته در طول زایمان است.

سقوط و افتادن از جایی:

خواب دیدن افتادن معمولاً با اضطراب و ترس از تغییراتی که در زندگی شما اتفاق می‌افتد مرتبط است. بارداری همان طور که هست تغییرات زیادی را به همراه دارد اما فکر کردن به اتفاقاتی که پس از زایمان واقعاً در آینده رخ می‌دهد، عوارض بالقوه بیشتری را به همراه دارد و تغییرات مختلفی را در ظاهر زندگی شما ایجاد می‌کند.

 سفر کردن:

خواب دیدن چمدان برای سفر یا رفتن به جایی (اغلب بدون دانستن مقصد نهایی شما) رویا‌هایی است که ناشی از ترس از ناشناخته است. بسیاری از موضوعات رایج رویا‌ها در بارداری ناشی از این ترس است. اگر این اولین فرزند شما نیست ممکن است از اینکه زندگی شما پس از داشتن این فرزند چگونه خواهد بود نگران‌کننده باشد. احتمالاً نگران این هستید که فرزندان بزرگترتان چگونه با نوزاد جدید سازگار می‌شوند و زندگی روزمره شما چگونه تغییر می‌کند.


خواب می‌بینید که اتفاق بدی برای فرزندتان می‌افتد:

حتی قبل از اینکه کوچولوی شما به دنیا بیاید شروع به نگرانی در مورد او می‌کنید. خواب دیدن در مورد اینکه اتفاق بدی برای کودک شما رخ می‌دهد (از دست دادن او در جایی، بیمار شدن یا آسیب دیدن او به هر طریقی) بازتابی از این ترس‌ها است. این چیزی است که ما تقریباً دائماً در هنگام بیداری به آن فکر می‌کنیم و واقعاً جای تعجب نیست که در خواب ما نیز ظاهر شود.

 گذراندن دوران زایمان:

یکی از ترس‌های رایج همه زنان باردار به ویژه آن‌هایی که به موعد زایمان نزدیک می‌شوند ترس از درد زایمان است.

 

منبع:

findyourmomtribe.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها