2109
بهترین بیمه تکمیلی برای نازایی کدام است؟

بهترین بیمه تکمیلی برای نازایی کدام است؟

1400/11/18 بازدید1455

سالانه بیش از 50٬000 زوج با مشکل ناباروری مواجه می‌شوند. هزینه‌های سرسام‌آور درمان نیز به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های این زوج‌ها تبدیل شده است. به نوعی می‌توان گفت افرادی که در پی درمان این ناباروری هستند، با توجه به نرخ هزینه‌های درمانی آن، نیاز به حمایتی ویژه دارند. با وجود اینکه هزینه درمان ناباروری در ایران، در مقایسه با سایر کشورها، بسیار پایین است؛ اما هنوز هم عده‌ای صرفا به دلیل مشکلات مادی قید درمان را زده و از لذت شیرین بچه‌دار شدن محروم می‌شوند. در ادامه قصد داریم برای این دسته از افراد بهترین بیمه تکمیلی برای نازایی را معرفی کنیم تا بتوانند توسط آن، هزینه‌های درمانی‌شان را به حداقل برسانند.

معرفی بیمه نازایی و ناباروری؛ بچه‌دار شدن دور از دسترس نیست

با توجه به افزایش تعداد زوج‌هایی که با مشکل ناباروری مواجه هستند و اهمیت این موضوع در جامعه، شرکت‌های بیمه با ارائه طرح‌های متنوعی سعی در کمک‌رسانی به آن‌ها در کاهش حداکثری هزینه‌ها دارند. بیمه تکمیلی نازایی که یکی از اساسی‌ترین پوشش‌های بیمه تکمیلی است برای هزینه‌های درمان ناباروری در خانم‌ها و آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درصورتی که به دلایل مختلف جسمی، بیمه‌گذار نتواند باردار شود به عنوان فردی نابارور شناخته شده و می‌تواند تحت درمان قرار بگیرد. خبر خوش اینکه بسیاری از زوج‌ها توانسته‌اند با روش‌های متعدد درمانی صاحب فرزند شوند؛ اما نمی‌توان از هزینه زیاد این درمان چشم‌پوشی کرد. گفتیم که بهترین راه برای کاهش این هزینه‌ها، بیمه تکمیلی است. برای استفاده از خدمات بیمه ناباروری باید ابتدا تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار بگیرید؛ زیرا بیمه نازایی به صورت بیمه‌نامه مستقل ارائه نخواهدشد.

توجه داشته باشید که بیمه پایه (تامین اجتماعی، سلامت و...) سقف پوشش مناسبی برای خدمات درمان نازایی ارائه نمی‌دهد؛ به همین دلیل بهتر است برای کاهش حداکثری هزینه‌های درمان، از بیمه‌های تکمیلی شرکت‌ها استفاده کنید.

بررسی پوشش‌های بیمه نازایی و سقف کمک هزینه درمان نازایی

بیمه ناباروری در واقع یکی از پوشش‌های اصلی بیمه تکمیلی است. مهم‌ترین روش‌هایی که در درمان ناباروری انجام می‌شود عبارتند از: اعمال جراحی GIFT، ZIFT و IUI. هدف کلیه این روش‌ها انجام عمل لقاح به شکل طبیعی در رحم مادر است. البته در نحوه انجام اعمال جراحی ناباروری تفاوت‌هایی وجود دارد و به دلیل همین تفاوت‌ها، هزینه انجام این اعمال نیز متفاوت است. خبر خوب اینکه بیمه‌های نازایی هزینه این عمل‌های جراحی را تا سقف تعهد شده، تحت پوشش قرار می‌دهند.

به جز اعمال GIFT، ZIFT و IUI، لقاح خارج از رحم نیز یکی از اصلی‌ترین روش‌های درمان کمک باروری است. این روش اغلب در آزمایشگاه‌ها توسط ترکیب اسپرم و تخمک و در نهایت انتقال رویان به درون رحم انجام می‌شود. معمولا آی وی اف شناخته شده‌ترین روش در درمان نازایی و ناباروری به شمار می‌آید. بیشتر بیمه‌های نازایی، هزینه‌های درمانی IVF را تا سقف تعهدات تعیین شده تحت پوشش قرار می‌دهند.

بهترین بیمه نازایی متعلق به کدام شرکت است؟ ثبت نام بیمه نازایی در معتبرترین شرکت‌های بیمه

با توجه به اهمیت بیمه ناباروری، سوال زوج‌های جوان از ما این است چگونه خود را بیمه تکمیلی کنیم و بهترین شرکت بیمه برای این کار کدام است؟ برای اینکه بتوانیم بهترین بیمه‌گذار را انتخاب کنیم ابتدا باید بدانیم بهترین شرکت‌ها کدام فاکتورها را مورد بررسی قرار می‌دهند. سن بیمه گذار و دوره انتظار که در ادامه به توضیح دقیق‌تر هرکدام خواهیم پرداخت؛ اولین مواردی است که توسط شرکت‌ها بررسی می‌شود.

  • سن بیمه گذار: بیمه گذار نباید بیش از 40 سال سن داشته باشد.
  • دوره انتظار: دوره انتظار به بازه زمانی که بیمه گذار بیمه را خریداری کرده اما قادر به استفاده از آن نیست و بیمه برای او فعال نشده، گفته می‌شود. این مدت زمان از لحظه خرید بیمه آغاز شده و طول بازه زمانی در هر شرکت بیمه‌ای متفاوت است. در حالت کلی مدت انتظار بیمه تکمیلی درمان ناباروری 9 ماه تا 1 سال بوده و بهترین شرکت بیمه، شرکتی است که این زمان را به حداقل برساند.

به خریداران بیمه تکمیلی توصیه می‌کنیم که 1 سال قبل از هر درمانی، اقدام به دریافت بیمه تکمیلی کنند.

نکات مهمی که قبل از خرید بیمه باید بدانید!

توجه داشته باشید که هزینه کلیه عملیات درمان ناباروری طبق سقف تعهدات و پوشش شرکت بیمه‌گر باید پرداخت شود. این هزینه‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه‌های بارورسازی غیرطبیعی (GIFT،IUI،ZIFT)
  • هزینه درمان با دستگاه‌هایی مانند میکرو تزریق یا آی وی اف
  • هزینه جراحی‌های انجام شده
  • هزینه ماموگرافی و سونوگرافی‌های انجام شده جهت تشخیص ناباروری

لازم به توضیح است که شرکت بیمه هیچ هزینه‌ای جهت سقط جنین پرداخت نمی‌کند. بیمه درمان تکمیلی تنها نازایی، ناباروری و زایمان را تحت پوشش قرار می‌دهد. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید سلامت بیمه‌گذار و عدم بارداری هنگام خرید بیمه است. اگر برای استفاده از این بیمه در زایمان قصد خرید آن را دارید، توصیه می‌کنیم هنگام بارداری اقدام به خرید نکنید زیرا عملا بی‌فایده است.

 بیمه تکمیلی آسماری، همراه امن شما تا روزهای شیرین بچه‌دار شدن

درصورتی که به دنبال پیدا کردن بهترین بیمه تکمیلی نازایی هستید، بیمه درمان تکمیلی خانواده آسماری می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای شما باشد. امتیاز ویژه‌ای که این شرکت را از سایر شرکت‌های بیمه هم‌رده خود متمایز می‌کند، بالاترین سقف تعهدات بیمارستانی و پاراکلینیکی است که در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرف دیگر بیمه آسماری تنها شرکت بیمه‌ای است که قابلیت استفاده از خدمات شرکت کمک رسان ایران را در بیمه‌نامه طرح خانواده خود قرار داده است.

خرید بیمه از شرکت آسماری امکان بهرمندی از خدمات 3000 مرکز درمانی را برای شما فراهم خواهدکرد. از طرفی زوج‌های عزیز می‌توانند پرداخت هزینه‌های بیمه را به صورت اقساطی انجام داده و از خدمات حداکثری این بیمه‌نامه بهرمند شوند.

با خرید بیمه درمان تکمیلی آسماری می‌توانید در کنار دریافت خدمات نازایی از پوشش بیمه زایمان نیز بهرمند شوید. برای دریافت مشاوره رایگان کافی است به وب‌سایت بیمه آسماری asmari-insurance.com مراجعه کرده و با شماره ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس بگیرید. کارشناسان ما مشتاق شنیدن صدای شما و ارائه بهترین راهنمایی‌ها به شما عزیزان هستند.

 

ارسال نظر شما

login captcha

فراموش نکنید که هم برای زایمان و هم برای نازایی، ۹ ماه زمان انتظار وجود داره و بهتره که اگر به صورت انفرادی یا خانوادگی میخواین این بیمه رو تهیه کنید، سراغ طرح های sme برین که پوشش ناهنجاری‌های جنین هم داشته باشه وگرنه نمی‌تونید هزینه های مربوط به سونو و آزمایش غربالگری و مواردی ازین قبیل رو استفاده کنید.🤷‍♂️

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
15027 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
12773 بازدید

خورشید زندگی روزت مبارک!

نوشته

2 روز پیش
|
3521 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

2 هفته پیش
|
12129 بازدید