2109
سنجاق: 10 مزیت در و پنجره‌های upvc

سنجاق: 10 مزیت در و پنجره‌های upvc

1400/08/01 بازدید155

در و پنجره‌های uPVC بادوام هستند، انرژی را به هدر نمی‌دهند و نگهداری از آن‌ها کار سختی نیست. uPVC یک ماده مقاوم است که در صنایع به کار می‌رود. استفاده از آن رفته رفته افزایش یافته است، چون عده بیشتر و بیشتری به دنبال جایگزین آلومینیوم هستند تا انرژی خانه‌شان به هدر نرود. در و پنجره‌های uPVC در رنگ‌های مختلف، از جمله سفید، مشکی، نقره‌ای و رنگ چوب موجود هستند. می‌توانید به سلیقه خود آن را در هر رنگی سفارش دهید. در ادامه مزیت‌های در و پنجره‌های uPVC را معرفی می‌کنیم.

مزیت‌های در و پنجره‌های upvc

 

1.نیاز به نگهداری کم در و پنجره‌ upvc

برای نگهداری از در و پنجره‌های uPVC کافی است هرازگاهی آن را با آب و شوینده تمیز کنید. دیگر به سنباده کشیدن، نقاشی یا جلا دادن نیاز نیست. در صورتی که لکه‌ای روی آن ایجاد شد آن را با شوینده مخصوص تمیز کنید. یادتان باشد این در و پنجره‌ها به راحتی آسیب نمی‌بینند.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت ساخت در و پنجره UPVC را در شهر خودتان بپرسید. مثلاً اگر به دنبال یافتن ساخت در و پنجره UPVC در جنوب تهران باشید می‌توانید سفارش برای ساخت در و پنجره UPVC ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه‌تر را تجربه کنید.

2. ماندگاری بالا پنجره‌ upvc

در اصل ماده uPVC در برابر رطوبت، آلودگی‌های جوی، کپک و پوسیدگی مقاوم است. بنابراین زنگ نمی‌زدند، لکه نمی‌شود و نمک روی آن رسوب نمی‌کند. بنابراین در و پنجره‌های uPVC در مقایسه با در و پنجره‌های چوبی و آلومینیومی ماندگاری بالاتری دارند.

3. بادوام

چارچوب‌های uPVC پوسیده می‌شوند و رسوبت نمک به آنها آسیب نمی‌رساند. بنابراین در مناطق ساحلی می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. این چارچوب‌ها بادوام بوده و در مقابل نور آفتاب هم مقاوم هستند. بنابراین با تابش نور کمرنگ نمی‌شوند.

4. عایق صدا بودن یکی از مزیت‌های در و پنجره‌های uPVC

https://lh3.googleusercontent.com/fz4MjIrdQhdFUVYiMOSydSV-iBNMKyJJyUVnq6i0bE6TqhcueV7OZiqyzIomfbh0k-R8vMv-J7TB1Vbk2-QK_fPtg1I3kxUcXsAQrvXVQJ69eaRSnmkWFSIf9bMySi0Xk5z-8Ys=s1600

زمانی که از در و پنجره‌های uPVC دوجداره استفاده کنید سروصدا 40 تا 80 درصد کاهش پیدا می‌کند. بنابراین به لطف این چارچوب‌ها خانه‌ای ساکت خواهید داشت.

5. ایمنی پنجره‌ upvc

می‌توانید به در و پنجره‌های uPVC خود تا ده قفل مختلف وصل کنید. زمانی که آن را با شیشه لمینت به کار ببرید دیگر هیچکس نمی‌تواند به خانه‌تان وارد شود. در نتیجه خانه‌ای ایمن خواهید داشت.

6. عایق

uPVC یک ماده عایق طبیعی است که حرارت را عبور نمی‌دهد. در و پنجره‌های uPVC با نگه داشتن هوای داخل خانه آن را عایق می‌کنند. در نتیجه مصرف انرژی سیستم گرمایشی و سرمایشی خانه متعادل می‌شود و گرما و سرما توی خانه می‌ماند. به همین دلیل این در و پنجره‌ها هم انرژی را نگه می‌دارند و هم در بلند مدت هزینه‌ها را کاهش می‌دهند.

7. تهویه خوب

در و پنجره‌های uPVC از دو طرف باز می‌شوند، به همین دلیل تهویه خوبی ایجاد می‌کنند. پنجره‌ها را می‌توانید به داخل باز کنید. در صورتی که پنجره از پایین باز شود هوای سرد از پایین وارد شده و هوای گرم از بالا خارج می‌شود. می‌توانید پنجره را کاملاً باز کنید و هوای داخل خانه را عوض کنید.

8. ضد اشتعال بودن پنجره‌ upvc

در و پنجره‌های uPVC در برابر شرایط آب و هوایی خوب و بد کاملاً مقاوم هستند. در برابر باد و طوفان شدید مقاومت بالایی دارند. به علاوه، اشتعال زا نیستند. پس اگر این در و پنجره‌ها را داشته باشید نگران حوادث طبیعی نباشید.

9. مناسب برای محیط زیست

https://lh4.googleusercontent.com/IbieZip8NTANjDXzxIvV0hqtxEmQRWxlxeOGqHVRGvpgVj6zjDGQNNcBA-E0PeJoJZ3rDhKMQBJqXAw0eHvdKl_HITLY7gNfGoj9rnwKevPMDUuTf2gApZhb_NB8uuDeaIbvrpk=s1600

uPVC یک ماده قابل بازیافت است که نسبت به گزینه‌های فلزی به منابع کمتر نیاز دارد. طول عمر آن بین 40 تا 80 سال است و می‌توان با بازیافت آن را به کاشی‌های کفپوش، لوله و اتصالات، لوله لوله کشی، تابلوهای جاده و چیزهای دیگر تبدیل کرد.

10. ساخت سفارشی

ساخت سفارشی یکی از مزیت‌های مهم در و پنجره‌های uPVC است که می‌توانید بسته به معماری و دکور خانه‌تان آن را سفارش دهید.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها