2109
آیا فیلم دیدن برای کودکان نوپا ایده خوبی است؟

آیا فیلم دیدن برای کودکان نوپا ایده خوبی است؟

1400/06/29 بازدید264

با توجه به اینکه فیلم‌ها از یک ساعت و نیم تا دو ساعت طول می‌کشند باید در لیست فعالیت‌های کودک نوپای شما یک استثناء باشند. عمدتا نگرانی‌ها در مورد زمان نمایش روی صفحه از توانایی آن در تأثیر منفی بر یادگیری زبان، رشد عاطفی و اجتماعی و حتی خواب و وزن نوزاد در چند سال اول زندگی دارد. ممکن است به هر دلیلی در موقعیتی قرار بگیرید که فیلم بهترین گزینه‌ای باشد که دارید.

آیا کودکان نوپا می‌توانند به سینما بروند؟

این سوال که آیا می‌توانید یک کودک خردسال را به سینما ببرید را زمانی که به سینما رفتید باید از مدیریت آنجا سوال کنید. چندین نکته کاربردی وجود دارد که باید کودک نوپا را به تئاتر برد:

- برخی از تصاویر ممکن است مناسب سن کودک نباشند:

صحنه‌های ترسناک ممکن است کودک خردسال را بترساند. حتی اگر آنها محتوا را درک نکنند، موسیقی و محیط فیلم می‌تواند ترس را منتقل کند. در این صورت ممکن است لازم باشد از احتمال وحشت‌های شبانه آگاه باشید. کودکان خردسال نیز عادت‌های بد را از تماشای فیلم برمی‌دارند.

- بچه‌های کوچک هنوز خیلی خوب نمی‌نشینند:

شما فرزند خود را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسید بنابراین فقط شما می‌توانید به درستی بفهمید که آنها قادر به انجام چه کاری هستند. اما اکثر کودکان در این مرحله از رشد در طول یک فیلم کامل در یک تئاتر تاریک کوچک نمی‌نشینند.

 

منبع: www.verywellfamily.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
7623 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

6 روز پیش
|
5242 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

6 روز پیش
|
5197 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
5019 بازدید