2109
نیش برند

نیش برند

1399/03/21 بازدید501

 

برند نیش چیست؟

برای خرید بهترین عطر لازم است که نوع برند عطری که قصد خرید آن‌را دارید بشناسید. باید بدانید قصد شما از خرید عطر و ادکلن چیست. آیا در نظر دارید عطر خاص خریداری کنید یا یک عطر معمول و رایج. اگر قصد خرید عطر خاص دارید باید به سراغ کمپانی‌های نیش بروید. کمپانی نیش به عنوان یک نقطهی مقابل تولید حجیم Mass market عمل میکند و همه ویژگی‌ها در آن محدود میشود.

 

از آنجایی‌که برای تعداد محدودی از مشتریان تولید میشود میزان فروش آن هم محدود خواهد بود. پس هدف اصلی این کمپانیها فروش هرچه بیشتر آنها نیست. هنر، خلاقیت و ابتکار جزء اولین فاکتورها برای اینگونه کمپانیها محسوب میشود. این برندها معمولاً در تولیداتشان از مرغوبترین و گرانترین مواد اولیه استفاده میکنند و بر خلاف برندهای تجاری به جای توجه به شیشه و ظاهر عطر بیشتر تمرکز خود را بر روی کیفیت عطر و منحصر به فرد بودن رایحه می گذارند.

خصوصیات یک برند نیش چیست؟

یکی از دلایل شکل گیری اینگونه برندها این بود که مردم از تولیدات انبوه خسته شده و به دنبال یک رایحه و عطر خاص، غیر عادی و حتی به دنبال عطر شخصی خود هستند و همچنین دلیل دیگر تأسیس این کمپانیها این است که پرفیومرها یا همان سازندگان عطرها در حال منحصر کردن تولیدات و اثرهای خود برای کمپانی شخصی خود هستند.

این کمپانی ها اکثراً زیر مجموعه کمپانی بزرگ و مادر دیگری نیستند و عطرها فقط و فقط زیر مجموعه‌های همان کمپانی مشخص است. اما برای مثال کمپانی Acqua di parma با اینکه یکی از قدیمی‌ترین نیش برندهای ایتالیایی  با قدمت 100 ساله است اما زیر مجموعه کمپانی مادر LVMH است.

بیان این نکته حائز اهمیت است که در بسیاری از مواقع نیش برندها با لوکس برندها اشتباه گرفته می شوند که این امر کاملاً اشتباه است. باید قبول داشت که این دو در حقیقت دو واژه‌ی مقابل هم هستند و در دنیای واقعی هر دوی این برندها به صورت مجزا حضور دارند. در حقیقت نیش برندها کمپانی‌هایی هستند که به داخل شیشه‌ی عطر توجه می کنند و هدف از پیدایش آنها تولید رایحه ی منحصر به فرد بوده است در حالیکه لوکس برندها بیشتر از هر چیز به ظاهر، شیشه و یا جعبه‌ی عطریات توجه می‌کنند فارغ از اینکه ماده‌ی داخل شیشه از چه موادی یا با چه روشی تهیه شده است.

نکته‌ی جالب توجه اینجاست که با اینکه این دو یعنی نیش برند و لوکس برند با هم کاملاً متفاوت هستند اما عطرهایی که از تلفیق این دو سبک برندینگ با هم بوجود آمدند نیز موجود است یعنی نیش برندهای لوکس که علاوه بر تأکید روی ساختن رایحه‌ای ناب به طراحی و تولید پکیجینگی درخور و شایسته‌ی آن پرداخته‌اند مثل برند ژول مد یا میکالف.

 

انواع برند نیش

تعدادی از برندهای نیش از این قرار هستند :

  LM Parfums , M.Micallef, JUL ET MAD , JARDIN DE FRANCE , Rouge Bunny Rouge , Evody , Atelier des Ors

شما می‌توانید جهت خرید لوازم آرایشی اصل و خرید بهترین عطر و ادکلن از کمپانی‌های نیش، به فروشگاه اینترنتی روژا مراجعه کرده و خرید عطر و ادکلن با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را تجربه کنید. چند برند نیش مطرح که می‌توانید آنها را از روژا خریداری کنید به شرح زیر هستند:

- آمواج AMOUAGE

یک کمپانی لوکس عطرسازی در عمان که از ترکیبات سنتی عطر سازی خاورمیانه مانند کندر، مشک، چوب آگرا، ادویه‌جات و گل سرخ استفاده میکند. البته تمامی افرادی که در این شرکت به عنوان رایحه ساز مشغول به کار می‌باشند، دارای ملیت انگلیسی یا فرانسوی هستند. شما می‌توانید برای خرید عطر و ادکلن اصل آمواج از سایت روژا به این لینک مراجعه بفرمایید.

- کرید CREED

یک برند سلطنتی و خاص که تنها کمپانی عطر با مالکیت خصوصی است که متعلق به خاندان کرید می‌باشد. این برند عطرهای خاص و کم‌نظیری را برای افراد مشهور و خاندان سلطنتی تولید کرده است. شاهکار این برند عطر اونتوس می‌باشد که در افتتاحیه تنها مغازه‌اش در آمریکا از آن رونمایی کرد. شما می‌توانید جهت خرید عطر و ادکلن اصل کریید به فروشگاه اینترنتی روژا مراجعه فرمایید.

 

 

- ژول ا مد  JUL ET MAD

برندی لوکس و مجلل، با اصالت و بدون رقیب در هنر و خلاقیت. این برند نیش با استفاده از روغن های خالص و ترکیبات طبیعی کمیاب، و به کارگیری عطرسازان بین‌المللی، به یکی از مورد اعتماد‌ترین برندهای عطرسازی در فرانسه تبدیل شده است. تمامی ادوات براق استفاده شده در شیشه و بسته بندی های این کلکسیون از پوشش طلا بوده که بیانگر اعتبار بالای این برند می باشد.

- مارتین میکالف M. MICALLEF

خانم مارتین میکالف یک هنرمند، نقاش و طراح و همچنین صاحب یک انستیتو زیبایی در شهر کن فرانسه است که اولین سری محصولات خود را با کمک همسرش جفری نیومن تولید و معرفی کرد. شاید بتوان به جرئت گفت موفقیت برند میکالف به دلیل تولید عطر‌ها با بالا‌ترین کیفیت و استفاده از عصاره های طبیعی و گران قیمت در شیشه‌هایی مجلل و زیبا که با دقت تمام به وسیله دست، نقاشی و با کریستال‌های سواروسکی تزیین شده اند، است.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها