2109
از کرونا الناز شاکردوست تا خاطره بازی نیکی کریمی

از کرونا الناز شاکردوست تا خاطره بازی نیکی کریمی

1398/12/07 بازدید19842
کرونا موضوع اصلی این روزهای فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام است. برای همین بیشتر چهره های شناخته شده با گذاشتن عکس و ویدیو از این بیماری می گویند و از مردم می خواهند با همدلی و صبر و البته رعایت نکات بهداشتی از سد آن به سلامتی عبور کنند. نی نی سایتگرام امروز درباره کروناست و استقامت مردمی که این مشکل را هم شکست می دهد.

صابر ابر و سلامت روح و جسم

روح و روان که سالم باشد جسم هم از پس بیماریهای سخت به خوبی بر می آید برای همین هم هست که صابر ابر بازیگر سینما چند نکته مهم را نوشته تا با رعایت آنها حال بهتری در این روزهای پر از استرس داشته باشیم.ابر با انتشار عکسی از یک مجسمه فرشته نوشته:« مرگِ ما انسان‌ها به قدر کافی در تیترهای جهان اعلام می‌شود. ما انسان‌ها را وارد سیاست و تیتر های خبری نکنید، ما به آرامش نیاز داریم و قطعا به سلامت.سلامتِ روح و جسم.دوستان این پُست موقت را برای نگرانی این روزها گذاشتم تا بتونیم به هم برای آگاهی در این روزها کمک کنیم.
چند نکته مهم در موقعیت بحران *اطلاعات غلط را به دیگران منتقل نکنیم. *فقط کاری که لازم است را بکنیم.
*از اضطراب وارد کردن به دیگران پرهیز کنیم.
*اطلاعات اشتباه به دیگران ندهیم.
*همه چیز را وارد سیاست نکنیم.
*همه چیز را وارد شوخی‌های روزمره نکنیم.
*حواسمان به خانم های باردار و خردسالان و کهنسالان باشد.
*از هرگونه تجویز ندانسته پرهیز کنیم.
*مراقب باشیم تا لحنی را انتخاب کنیم که دیگران را به سمت و سوی آرامش هدایت کنیم.
*یادمان نرود شرایط جامعه ما بسیار خاص و بحرانی‌ست و هر گونه اعلام اشتباه ، پیامدهای زیادی را در بر دارد.»

نیکی کریمی و بچه های شیخ لر

بچه ها هیجان کار و زندگی را بالا می برند حتی اگر بعد از یک روز کاری سخت، خسته باشی بازهم حضورشان شادت می کند و انرژی رفته را بر می گرداند. نیکی کریم با انتشار عکسی از روزهای فیلمبرداری فیلمش آتابای از بچه های روستای زاویه شیخ لر نشسته که همه با اشتیاق به دوربین لبخند زده اند: «با بچه هاي زاويه شيخ لر و روستاهاي اطراف خوي »

نعیمه نظامدوست و توصیه های ایمنی

روزهای سخت است که عیار جوانمردی و مردانگی و همدلی مردم یک ملت را نشان می دهد. روزهایی که همه باید با هم دست به دست هم بدهند تا بگذرد و تمام بشود. با همیاری و ایثار نه با احتکار و گرانی. نعیمه نظامدوست بازیگر سینما و تلویزیون هم با انتشار ویدیویی از یک پسر بچه با مزه از مردم خواسته به هم کمک کنند و کمی هم انصاف داشته باشند :«دوستان عزيز و مهربان تورو خدا كرونا رو جدي بگيريد ، نترسيد و دلهره و اضطراب نداشته باشيد فقط مراقب باشيد و بهداشت رو رعايت كنيد ، لطفا از دستكش استفاده كنيد ، ميدونم ماسك نيست ولي هر جور شده پيدا كنيد و ماسك بزنيد فقط هر چند ساعت به چند ساعت ماسك رو تعويض كنيد چون رطوبت خود اون باعث آلودگي ميشه ، لطفا اين تعطيلات رو تعطيلات تفريحي نبينيد و تو خونه هاتون بمونيد و اين ويروس رو از اين شهر به اون شهر نبريد يا از اون شهرها به شهر خودتون نياريد ، بابا يكم خودتون رعايت كنيد ، اين ديگه موضوع سلامتي خود ما و خانواده هامون ، لطفا با اين موضوع شوخي نكنيد و مواظب سلامتيتون باشيد و لطفا ، لطفا از دست دادن و روبوسي و حضور در جاهاي شلوغ و مكانهاي بسته به شدت خودداري كنيد ، دوستان احتكار كننده دستكش و ماسك و الكل لطفا به فكر هم نوع و هم وطن خودتون باشيد ، لطفا با قيمتهاي وحشتناك اين ها رو به مردم نفروشيد يك بارهم دست از اين نوع سودجويي برداريد ، دوستان ميوه فروش ،ليمو و زنجبيل رو با قيمت ارث پدرتون به مردم نفروشيد ، بابا انصاف داشته باشيد باورم نميشه اينهمه ظلم و نامردي در حق خودمون بكنيم بعد ميخوايم ديگران به فكر ما باشند ؟؟؟ وقتي خودمون به خودمون فكر نميكنيم و رحم نداريم، ميخوايم ديگران مراعات مارو بكنند ؟؟ يكم انصاف ،يكم انسانيت ،يكم مردونگي خوب چيزيه والله.»
 
 


الناز شاکردوست و کرونای صبح جمعه

ستاد روحیه دهی در مقابله با کرونا. یادتان باشد ترس سیستم ایمنی را ضعیف می کندو شاید برای همین هم هست که الناز شاکردوست بازیگر سینما این عکس را منتشر کرده که ما نمی ترسیم و با کرونا می جنگیم. شاکردوست نوشته:« و اینک کرونا صبح جمعه همگی مان بخیر.»

داریوش فرضیایی و مراقبت از بزرگترها

همانطور که م یدانید ویروس کرونا برای افراد سالمند خطرناک تر است برای همین داریوش فرضیایی یک ویدیو منتشر کرده و از مردم خواسته بیشتر از همیشه مراقب این نازنینها باشند. افرادی که وجودشان خانه را غرق برکت و نور می کند. عموپورنگ با انتشار این ویدیو نوشته:« خیلی مواظب افراد سالمند باشیم.»
  
 

 
نیما کرمی و عشق پدرانه

شاید یک جمله کوتاه و یک عکس معمولی باشد اما همه عشق یک پدر در همین یک جمله نهفته است. پدرها خیلی اهل قربان صدقه رفتن نیستن اما همین یک جمله برای خودش یک دنیا حرف است. نیما کرمی مجری تلویزیون با انتشار عکسی از پسرش اینگونه احساساتش را تصویف کرده:« الهی دورت بگردم.»


پیمان معادی و نمایش با باران

شاید همه کارهای یک بازیگر حرفه ای برایش به یادماندنی و پر از خاطره باشد اما کار با فرزند یک هیجان و لذت دیگری دارد. شاید به همین خاطر باشد که بعد از چند سال هم از یادآوری اش لذت می برد. پیمان معادی بازیگر سینما با انتشار عکسی از همبازی بودن با دخترش باران یاد کرده تا نشان بدهد چقدر این تجربه برایش شیرین بوده.:« با باران معادی در نمایش در انتظار گودو به کارگردانی همایون غنی زاده چند سال قبل.»

ارسال نظر شما

login captcha

خدا بخیر کنه...............   

دوست داشتم.ممنون از مطالب قشنگ و زحماتتون. همیشه برقرار باشید🌹🌺⚘🌺🌻⚘⚘💐🌺🌺🌻🌺💐🌹⚘

پربازدیدترین ها

این هفته رو بشنوید با نی نی کست

نوشته

1 هفته پیش
|
9571 بازدید

تاریخچه سزارین!

نوشته

1 هفته پیش
|
5828 بازدید