2109
از تارنوازی مهران نائل تا تولد دختر رضا صادقی

از تارنوازی مهران نائل تا تولد دختر رضا صادقی

1398/03/29 بازدید2713

دنیای پدرها و بچه ها خیلی شیرین و شاد است. برای همین هم هست که هر ویدیویی از این رابطه منتشر می شود به دل می نشیند و خیلی زود پربازدید می شود. اینستاگرام در هفته ای که گذشت در تسخیر ویدیوی تارنوازی مهران نائل برای پسرش بود. ویدیویی سرشار از آرامش و زیبایی. اینستاگرام این هفته متعلق به پدرهاست،به مردانی که می خواهند دنیایی پر از زیبایی و آرامش و امنیت برای فرزندانشان بسازند.

منوچهر هادی و روز جهانی پدر

پدر بودن به قول خود پدرها تجربه بی نظیری است اما پدر دختر بودن خیلی شیرینتر و جذابتر است. برای همین هم هست که اینستاگرام پر است از عکسهای دلبری دخترها و قربان صدقه رفتن پدرهاست. منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون یکی از پدرهایی است که هر چند وقت یک بار از دخترش عکس می گذارد. او این بار به بهانه روز جهانی پدر نوشته: « روز جهانی پدر . تبریک به همه پدران و مادرانی که در نبود پدران برای فرزندانشان با حفظ سمت پدری هم کردن.»

احسان کرمی و خانواده عینک به چشم

حالا این خانواده خیلی خوب همدیگر را می بینند. خیلی واضحتر و بهتر از همیشه. احسان کرمی بازیگر و مجری یک عکس بامزه از خودش،همسر و پسرش منتشر کرده که هر سه عینک به چشم دارند. همین موضوع باعث شده در کپشن عکسش بنویسد:« خانواده عینک به چشم.»

پوریا پورسرخ و فرشته های فیاض بخش

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون این بار ویدیویی از فرشته های آسایشگاه فیاض بخش مشهد به اشتراک گذاشته.از شادی و لبخند فرشته های زمینی که دنیا برایشان جای پیچیده و سختی نیست. پورسرخ از شادی این دیدار و احساسی که داشته نوشته:« ممنونم از ليلا بلوكات عزيز كه هميشه .حواسش به خوبى هاست.دوست دارم اين آسايشگاه فياض بخش مشهد رو بهتون معرفى كنم. پر از فرشته و پر از احساس خوب...»
 
 


علی اوجی و برکه درخشانی

گویا علی اوجی بازیگر سینما و تلویزیون و همسر نرگس محمدی علاقه زیادی به بچه ها دارد. کافی است یک سر به صفحه اینستاگرامش بزنید تا ویدیو و عکسهایی که با بچه ها به اشتراک گذاشته ببینید. او این بار از خنده بچه ها نوشته که دنیا را زیباتر از همیشه می کند. اوجی با انتشار عکسی از دختر سام درخشانی سالگرد ازدواج پدر و مادر برکه درخشانی را تبریک گفته و نوشته:« به همراه برکه خانمِ درخشانی. بسیار خوش خنده و مهربان و عشق که وقتی می خنده، دنیا می‌خنده .پ ن : سام و عسل عزیز سالگرد ازدواجتونم مبارک ...»

رضا صادقی و تولد دخترش

شاید صفحه اینستاگرامی رضا صادقی خواننده محبوب پاپ به نام خودش باشد اما بیشتر به کام دخترانش است. تیارا و یانا صادقی بیشتر صاحبان اصلی این صفحه هستند تا خود رضا صادقی. صادقی همیشه از اینکه دختر دارد به خودش می بالد و حتی یک هشتگ معروف به نام دختر بال باباشه هم دارد. او این بار با انتشار عکسی از دوساله شدن دخترش ویانا نوشته و احساسش را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است:« دو سال شد از بودنت روی زمین، زیبایی تو جهانم و زیباتر کرده. من، مامان مهربونت و تیارا خواهر بزرگترت و ایران خواهر خوش قلبت تورو با قلبمون عاشقانه دوست داریم ویانای من.»
 

دکترمسعود صابری و جشن آرزوها

کاش روزی می رسید که هیچ بچه ای آرزو به دل نمی ماند. روزی که همه آرزوها واقعی می شد و بچه ها با آرزوهایشان زندگی می کردند یک زندگی واقعی. همین موضوع آرزوها باعث شده دکتر مسعود صابری متخصص مغز و اعصاب و البته خواننده پاپ عکسی از کودکان و جشن آروزها منتشر کند.او درباره این عکس نوشته:« جشن بزرگ آرزوها بود. اونقدر حال دلم خوب بود كه در بين كودكان معصوم حضور داشتم و شاهد لبخند رضايت روی لب اونها بودم. اميدوارم حال دل همتون خوب باشه و همه كودكان شاد باشن و بخندن. اميدوارم حال دل همتون عالی باشه و بيشتر از هر وقتی دلامون به هم نزديك باشه.»
 

مهتاب کرامتی و دعوت به کمپین با مهر تا مهر

سیل آمد و تمام شد ولی هنوز خیلی از مردم و بچه های سیل زده به زندگی عادی برنگشته اند. برای همین هم هست که باید به همدلی ها ادامه داد. مهتاب کرامتی بازیگر سینما و سفیر حسن نیت یونیسف از مردم دعوت کرده به کمپین مهر تا مهر ویژه کودکان سیل زده بپیوندند. او درباره این کمپین نوشته:« بکوشیم تا رنج‌ها کم کنیم دل «کودکان»شاد و بی‌غم کنیم. بازگشتن به خانه‌هایی که رد ویرانی سیل بر آن باقی است،با درد و دریغ‌هایی در جان همراه است.خانه‌ها با مشقت ساخته می‌شوند،ویرانی‌ها با رنج آباد می‌شوند،دیوارهای فروریخته با زحمت بالا می‌روند، اما درد جان‌ها به سختی درمان می‌شود. حالا مردم رنجدیده‌ای که زندگی‌هایشان در اثر سیل به گل نشسته بود،به خانه‌هایشان بازگشته‌اند،اما با جان‌های آزرده و دردهایی که تازه فرصت بروز پیدا می‌کنند.کودکان در چنین شرایطی آسیب‌پذیرترند،زیرا اولویت خانواده‌های آسیب دیده ساختن کالبدهای ویران است نه جان‌های پریشان. »
کرامتی از مردم ایران دعوت کرده تا در روزهای سی‌ام و سی‌و‌یکم خرداد ماه با حضور پرشور گروه‌های دوستانه،صنفی،دانش‌آموزی، دانشجویی،خانوادگی و ...در کتاب‌فروشی‌ها و مراکز اعلام شده و خرید کتاب‌های کودکان و نوجوانان، نوشت‌افزار از قبیل مداد رنگی و لوازم نقاشی و اسباب‌بازی‌های مناسب و اهدای آن به هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مرهمی بر زخم‌های کودکان آسیب دیده از سیل بگذارند.

نعیمه نظامدوست و نمایش صلح بچه ها

نمایش با مضمون صلح همیشه دیدنی است اما با بازی فرشته های زمینی و بچه های معلول قطعا زیباتر از همیشه می شود. نعیمه نظامدوست بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدیو و چند عکس از نمایش صلحی نوشته که این بچه ها روی صحنه برنده اند و اجرا کرده اند:« فرشته های زمینی، دیشب کلمه صلح رو صرف کردن. دیشب به تماشاخانه ایران تماشا رفته بودیم برای تماشای نمایش صلح. ولی این نمایش یه فرق بزرگی با نمایشهای دیگه داشت، اون هم این بود که اجراش با گروهی که همشون فرشته های زمینی بودن، بود. یه گروه که نه، یه دسته گل که از شهرستان "آباده" شیراز اومده بودن و نشون دادن اگر ازشون حمایت بشه خیلی کارا ازشون برمیاد.کسایی بودن که از به آغوش کشیدنشون هیچوقت سیر نشدم، چرا که بی آلایش تر و صمیمی تر و مهربون تر از این بچه ها توو دنیا نیست. انقدر با احساس اجرا کردن که طی نمایش بارها نزدیک بود اشکم دربیاد.»

پر بازدیدها

مهران نائل و نوازندگی پدرانه

همین لحظه هاست که دنیا را جایی برای زندگی می کند. جایی برای آرامش و قرار. جایی برای امید و آرزوهای بزرگ. ویدئوی نوازندگی مهران نائل بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر برای پسر نوزادش کاوه این روزها یکی از پربازدیدترین ویدئوهای اینستاگرام است. شاید بهترین لالایی که یک پدر هنرمند می تواند برای نوزادش بسازد همین باشد، البته معلوم نیست این وضعیت نوزاد که روی تار خوابیده و گوشش نزدیک سیمهای تار است از نظر پزشکان اطفال مجاز است یا نه.
  
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
15611 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
13135 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

2 هفته پیش
|
13021 بازدید

خورشید زندگی روزت مبارک!

نوشته

4 روز پیش
|
3764 بازدید