2109
این آخر هفته در مشهد،تهران و چهار محال و بختیاری

این آخر هفته در مشهد،تهران و چهار محال و بختیاری

1398/03/01 بازدید2523

خرداد از راه رسید و چیزی تا پایان بهار باقی نمانده است. در چشم بر هم زدنی این فصل زیبا هم به خاطره تبدیل می‌شود پس تا نفس های آخر این فصل فرصت هست برای تفریح و دورهمی‌های دوستانه برنامه‌ریزی های هیجان انگیزی مهیا کنید. استرس و نگرانی‌های روزهای امتحان را با کمی تفریح  و گردش آخر هفته به انرژی تبدیل کنید. چرا که حتما از پیشنهادهای پرطرفدار و هیجان انگیز این آخر هفته کلی داستان شنیدنی و عکس های دیدنی برای شما و خانواده به یادگار باقی خواهد ماند.

به یک ییلاق دوست داشتنی بروید / آخر هفته در روستای وردیج حوالی تهران

هم چشمه و آبشار در انتظار شماست و هم دامنه ارواح سنگی و رودخانه‌ای پوشیده شده از باغ‌های وسیع گردو، سیب،توت و شاتوت که منظره‌ای زیبا به وجود آورده است. روستای وردیج بزرگ‌ترین روستای شمال غرب تهران با دیدنی‌هایی مانند باغ‌های وسیع، خانه‌های روستایی و رنگارنگ، آبشار زیبای لت مال بهترین پیشنهاد برای آخر هفته گردی‌های اهالی تهران و حومه این شهر محسوب می‌شود. هر چهار فصل این روستا دیدنی است اما به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی رفتن به آن در ماه خرداد و شروع فصل گرما بسیار عالی و لذت بخش خواهد بود. از طرفی نباید از تماشای سنگ‌هایی که با اشکال خاص منظره جالبی را در این منطقه به نمایش گذاشته‌اند هم گذشت. اگر قصد رفتن به این منطقه زیبا را دارید از اتوبان تهران-کرج از پشت پمپ بنزین وردآورد به سمت خیابان شهید اردستانی بروید و وارد جاده کوهستانی این منطقه ییلاقی شوید.

روستای وردیج

در یک بازی مهیج شرکت کنید / آخر هفته در بازی ژل بال باغ جوان اصفهان

قرار است در یک بازی مهیج و پر شور که برای تمام گروه‌های سنی مناسب است شرکت کنید آن هم ژل بال یعنی تیراندازی با گلوله‌های ژلاتینی. جدیدترین بازی راه‌اندازی شده در کشور که با کمک اسلحه‌های الکتریک سبک و قابل حمل بازی را همراه ده نفر دیگر آغاز و با شلیک 3 گلوله بر ثانیه هیجان زده می شوید. این بازی دسته جمعی در محیطی کاملا شاد، مفرح و خانوادگی برگزار می‌شود و امکان استفاده بانوان و آقایان به صورت همزمان وجود دارد. پس اگر این آخر هفته دلتان کمی جنب و جوش و هیجان می‌خواهد در اصفهان به خیابان مشتاق سوم، بعد از پل شهرستان و باغ جوان بروید و برای جنگیدن با این گلوله‌های ژلاتینی مهارت و تمرکز خودتان را محک بزنید.

ژل بال تیراندازی با گلوله های ژلاتینی در اصفهان

به دل رودخانه خروشان بزنید / آخر هفته رفتینگ در رودخانه ارمند چهارمحال و بختیاری

ارمند یکی از رودخانه‌های مهم استان چهارمحال و بختیاری که طولی حدود 20 کیلومتر دارد و گذر از آن با قایق حدود 4 الی 5 ساعت زمان می برد.هیجان انگیز نیست که ساعت‌ها با قایق از دل طبیعت بکر بگذرید؟ این آخر هفته خودتان را برای هیجانی وصف ناپذیر آماده کنید چون قرار است از تماشای مناظر بکر و صخره‌های بلند،درختان بلوط و طبیعت بی‌نظیر چهارمحال و بختیاری و اهالی دوست داشتنی آن،لذتی غیرقابل وصف ببرید و شگفت زده شوید.اگر تا به حال رفتینگ را تجربه نکرده‌اید از این پیشنهاد غافل نشوید و حس فراموش نشدنی رفتینگ را درکنار دوستان خود به خاطره‌ای زیبا تبدیل کنید.البته بهتر است اگر آشنایی با این سبک تفریحات ندارید از تورهای برگزار کننده رفتینگ کمک بگیرید.

رفتینگ در رودخانه ارمند

یه پارک جادویی بروید / آخر هفته در رویا پارک تهران

یک پارک جادویی که در آن همه چیز به نوعی غیرمعمولی است حتی کانتر خرید بلیت هم ظاهری کج و ناصاف دارد. می‌خواهیم با این پیشنهاد شما را به جایی متفاوت برای عکاسی ببریم. چون قرار است در کنار تمام آثار خطای دید شامل نقاشی‌های سه بعدی، بخش آینه‌ها، بلک لایت و اتاق‌های وارونه هم شگفت زده شوید و با دهانی باز از تعجب و هیجان از خودتان عکس بگیرید. رویا پارک اولین تم پارک خطای دید است که مجموعه‌ای از بهترین آثار خطای دید ایران و جهان را در خود جای داده و از نظر تنوع آثار در ردیف 5 موزه تراز اول جهان قرار دارد.برای رفتن به این پارک جادویی آخر هفته به موزه حیات وحش دارآباد واقع در میدان نیاوران،خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، خیابان موزه بروید و سرگرمی متفاوتی را تجربه کنید.

پارک رویا در دارآباد تهران

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
12553 بازدید

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
14160 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

2 هفته پیش
|
11700 بازدید

خورشید زندگی روزت مبارک!

نوشته

2 روز پیش
|
3340 بازدید