2109
بازار لباس استوک در ایران

بازار لباس استوک در ایران

1403/01/07 بازدید403

این روزها بازار لباس استوک زنانه و مردانه از رونق بسیار خوبی برخوردار است و بسیاری از خانم ها و آقایان برای برخورداری از استایل زیبا و همچنین دسترسی به پوشاک برند، لباس استوک را به دیگر موارد ترجیح می دهند. همچنین بسیاری از خانم ها و آقایان برای عید نیز به سراغ لباس های استوک می روند و از این طریق با صرف هزینه ای مناسب برای خود چند دست لباس متفاوت می خرند. در نتیجه فرصتی را برای خود فراهم می کنند تا بتوانند بر حسب شرایط و در مجالس و مهمانی های متفاوت از استایل های متنوع تری بهره مند باشند.

پوشاک استوک چیست؟

همانطور که عنوان شد بازار پوشاک استوک زنانه و مردانه این روزها بسیار شلوغ است و بسیاری از خانواده ها برای خرید پوشاک عید ۱۴۰۳ به سراغ مدل های مختلف لباس استوک می روند. اما شاید برخی از افراد با پوشاک استوک آشنا نباشند و یا آنکه در رابطه با این نوع از پوشاک تصورات اشتباهی داشته باشند.

قابل توجه این دسته از عزیزان باید گفت که، پوشاک استوک شامل مواردی است که بنا بر دلایلی در انبار تولید کنندگان بزرگ و مطرح پوشاک باقی مانده و به فروش نرفته اند. همچنین برخی از لباس ها به دلیل عرضه مدل های جدیدتر، در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ فرصت فروش پیدا نکرده و در نتیجه جمع آوری شده اند.

این دسته از موارد که اغلب شامل برندهای معروف و شناخته شده هستند، از فروشگاه ها جمع آوری شده و سپس به صورت عمده و کیلویی با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند. با توجه به توضیحات ارائه شده می توان نتیجه گرفت که پوشاک استوک با لباس های دست دوم و تاناکورا کاملاً متفاوت بوده و قبلاً توسط افراد دیگری مورد استفاده قرار نگرفته است.

همچنین لباس های که در بازار با این عنوان به فروش می رسند، کاملاً نو و بهداشتی هستند. از آنجایی که این دسته از موارد متعلق به برندهای بزرگ و شناخته شده دنیا می باشند، اغلب دارای کیفیت خوبی بوده و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین سالم تهیه شده اند. به همین دلیل این روزها در کشورهایی نظیر کشور ما دیگر کشورهای منطقه با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و بیشتر از دیگر انواع پوشاک مورد توجه مردم قرار دارند.

لباس در سال 1403 چی مده

در فصل زیبای بهار و همراه با نو شدن سال، خانواده های ایرانی دوست دارند که سال جدید را با لباس های نو و شیک آغاز کنند. به همین دلیل یکی از مهم ترین دغدغه ایرانی ها در شروع فصل بهار خرید لباس عید و همچنین لباس مد سال است. از این رو همه مردم ایران در این ایام در تکاپوی خرید لباس ها و اکسسوری های جدید و مد روز هستند و بسیاری نیز دوست دارند لباس‌های ترند مد نظر خود را از فروشگاه های لباس استوک بخرند.

البته آن دسته از افرادی که علاقمند به دنیای مد بوده و دوست دارند همیشه استایل و ظاهری خاص و همچنین متناسب با مدل روز داشته باشند در این رابطه حساسیت بیشتری به خرج می دهند و این روزها نیز درگیر این هستند که لباس در سال 1403 چی مده؟ و به دنبال رنگ سال، استایل ترند سال جدید و دیگر موارد مشابه هستند.

جذاب ترین استایل های مد روز نوروز ۱۴۰۳ برای خانم ها

خوشبختانه در سال جدید نیز همانند چند سال گذشته بسیاری از خانم های خوش ذوق و با سلیقه ایرانی برای انتخاب استایل های ترند نوروز ۱۴۰۳ طبیعی بودن و راحتی پوشاک خود را در اولویت قرار داده اند. به همین دلیل لباس های مد سال جدید نیز با تکیه و تمرکز بر سادگی و راحتی طراحی شده اند و از زرق و برق کمتری برخوردار هستند. در ادامه چند مدل از استایل های شیک زنانه مناسب برای نوروز ۱۴۰۳ بررسی خواهد شد

کت کوتاه کار شده

این روزا مدل های مختلف کت های کوتاه مورد، توجه خانم ها و همچنین دختران جوان قرار گرفته است و با یک چرخ ساده در مغازه های سطح شهر و همچنین آنلاین شاپ ها می توان به این موضوع پی برد. این مدل کت ها علاوه بر قابل استفاده بودن در میهمانی ها و مراسمات، برای برخورداری از استایل های مناسب خیابانی و کژوال نیز مناسب هستند.

پس خانم ها می توانند بر اساس سلیقه و علاقه خود جنس پارچه و نوع کت خود را انتخاب کرده و برای خرید آن به فروشگاه های لباس استوک و دیگر فروشگاه مراجعه کنند. البته ناگفته نماند آن دسته از کت های که با استفاده از پارچه های سوزن دوزی دیزاین شده اند و مدل هایی که از جنس پارچه های ژاکارد هستند بیشتر در کانون توجه خانم ها قرار دارند و برای مراسمات و میهمانی ها انتخاب جذاب تری هستند.

کت و شلوارهای ساده تر نیز در لیست استایل های ترند نوروز ۱۴۰۳ مشاهده می شوند و برای استایل های روزمره و کژوال‌ انتخاب بسیار مناسبی به شمار می روند.

استایل های هنری

یکی دگر از جذاب ترین استایل های مد روز نوروز ۱۴۰۳ برای خانم ها استایل های هنری هستند. یکی از مهم ترین ویژگی قابل ذکر برای این دسته از استایل ها عدم محدودیت در انتخاب طرح و رنگ است و علاقمندان به استایل های هنری به راحتی می توانند بر اساس سلیقه خود، با ترکیب طرح و رنگ های متنوع استایل های خلاقانه ای را برای خود ایجاد کنند.

از طریق سنگ دوزی، منجوق دوزی، مکرومه و غیره می توان طرح های سنتی و زیبایی را روی مدل های مختلف لباس طراحی کرد و با ترکیب آنها استایلی خاص و متفاوت را برای خود به وجود آورد. حتی برخی از خانم های خلاق، برای دسترسی به استایل های منحصر به فرد از فروشگاه های لباس استوک مدل های مختلف لباس های ساده و برند را خریداری می کنند و با خلاقیت خود طراحی هنری خاصی را روی آنها ایجاد می کنند.

شلوارهای گشاد و آزاد

امروزه در دنیای مد شلوارهای گشاد و آزاد جایگاه خاصی پیدا دارند و بسیاری از خانم ها برای برخورداری از یک استایل شیک در سال ۱۴۰۳ شلوارهای گشاد و راحت را به شلوارهای تنگ ترجیح می دهند. این مدل از شلوارها نیز در انواع و مدل های مختلفی نظیر بک، نیم بک، واید و غیره در بازار وجود دارند.

سارافون و شومیز سوپر کرم زنانه

سارافون و شومیز سرم کروم زنانه نیز از جمله ترندهای سال ۱۴۰۳ هستند که می توان این مدل از لباس ها را با دامن و یا شلوار گشاد ست کرد داد. این دسته از لباس ها نیز از تنوع خوبی برخوردار هستند و خانم ها بر اساس سلیقه خود می توانند مدل دلخواه را از فروشگاه لباس استوک خریداری کنند.

به طور کلی شومیز سوپر کرم زنانه جزو جذاب ترین و کم دردسرترین نوع پوشاک جهت ایجاد یک استایل شیک و به روز برای خانم ها است که می توان آنها را با مدل های مختلف دامن کوتاه و حتی دامن بلند و شلوار ست کرد.

چند ایده استایل ترند نوروز ۱۴۰۳ برای آقایان

در نوروز ۱۴۰۳ برای آقایان هم استایل های ترند وجود دارد و آنهایی که پیرو مد و استایل روز هستند، می توانند در سال جدید گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشند به طور کلی استایل های ترند نوروز ۱۴۰۳ برای آقایان شامل موارد زیر هستند.

کت های تک بهاره

برای برخورداری از یک استایل مردانه جذاب و شیک کت های تک انتخاب بسیار مناسبی هستند و در فصل بهار که هوا معتدل است، کت های تک بهاره برای برخورداری از یک استایل جذاب و مردانه مورد توجه بسیاری از آقایان قرار دارد. بیشتر مدل های کت های بهاره مردانه از جنس مخمل، کتان و لی هستند و از این رو آقایان در فصل بهار با پوشیدن کت تک نه احساس سرما می کنند و نه احساس گرما. در نوروز ۱۴۰۳ کت های تک مردانه اغلب با شلوار جین و انواع تیشرت استفاده می شوند.

البته در حالت کلی استفاده از کت های تک به همراه استایل های نیمه رسمی و پژوال بسیار مناسب هستند. بسیاری از آقایان از طریق مراجعه به فروشگاه های لباس برای خود چند مدل کت تک استوک می خرند و از این رو برای برخورداری از استایل های متنوع در سال جدید انتخاب های مختلفی پیش رو دارند.

ست پیراهن و کت جین

ست پیراهن و کت جین یکی دیگر از دیگر استایل های شیک امروزی جذاب سال ۱۴۰۳ برای آقایان پیراهن به همراه کت جین است. پارچه های جین بسیار مناسب فصل بهار هستند و می توان این استایل را با شلوارهای جین تکمیل کرد.

ترکیب رنگ های سفید و کرم و دیگر رنگ های نزدیک به کرم با کت جین نیز یکی از استیل جذاب و جدید آقایان است و بسیاری از مردان ایرانی برای سال جدید این نوع استایل را انتخاب می کنند. البته با کت های جین آقایان می توانند پیراهن رنگ سال یا رنگ هلویی را نیز ست کنند و از یک استایل منحصر به فرد برخوردار شوند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها