2109
مشتری مداری در هتل رز درویشی

مشتری مداری در هتل رز درویشی

1403/01/07 بازدید191

مشتری مداری یکی از چند فاکتور مهم برای اقامت خوش در یک هتل است. برخی از هتل‌ها به دلیل رفتار بد پرسنل، در کنار کیفیت بسیار بالا، به یک هتل بد در نظر مسافران تبدیل می‌شوند. به همین دلیل، مشتری مداری اهمیت بالایی دارد. مسافران باید با پرسنل احساس راحتی داشته باشند. هتل رز درویشی یکی از هتل‌های پنج ستاره‌ای است که مشتری مداری را جزو اولویت کار خود قرار داده است. البته، با رزرو هتل جواد مشهد نیز متوجه می‌شوید که پرسنل هتل جواد نیز بسیار حرفه‌ای و مجرب هستند.

معرفی هتل رز درویشی

رز درویشی یکی از هتل‌های تازه تاسیس شهر مشهد است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد. از ویژگی‌های مهم و اصلی این هتل، نزدیکی به حرم امام رضا و دسترسی بسیار خوب به مراکز تفریحی و خرید شهر مشهد است. این هتل بسیار خوب و زیبا از یک بنای ۲۲ طبقه‌ای با ۱۰۷ واحد اقامتی تشکیل شده است که هر یک از این واحدهای اقامتی، امکانات و متراژ متفاوتی دارند. تنوع اتاق‌های هتل درویشی بسیار بالا است و حتی چندین سوئیت نیز در این هتل وجود دارد. معمولا خانواده‌هایی که با تعداد بالاتری به مشهد سفر می‌کنند، سوئیت‌های هتل درویشی را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

اگر امکانات رفاهی شخصی هر اتاق و امکانات رفاهی عمومی هتل برای شما اهمیت دارد، باید بدانید که هتل درویشی از امکانات کاملی برخوردار است. به عنوان مثال، رستوران و کافی شاپ این هتل به قدری با کیفیت است که همه میهمانان هتل، برای وعده‌های غذایی خود به آنجا می‌روند. همچنین، بوفه صبحانه به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. اینترنت رایگان در لابی هتل و اتاق‌های آن وجود دارد. تمام امکانات یک هتل پنج ستاره در هتل درویشی وجود دارد که اقامت را برای شما آرام‌بخش و دلپذیر می‌کند. رزرو هتل جواد مشهد نیز می‌تواند مانند هتل درویشی، اقامتی خوش برای شما داشته باشد. البته، هتل جواد کمی متفاوت‌تر از هتل درویشی است که قبل از رزرو باید ویژگی‌ها و امکانات آن را مورد بررسی قرار دهید.

مشتری مداری در هتل رز درویشی

امکانات و اتاق‌های هتل درویشی

همان‌طور که اشاره کردیم، هتل درویشی اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار متنوع با امکانات متفاوتی دارد. واحدهای اقامتی هتل درویشی به دو دسته سوئیت‌ها و اتاق‌ها تقسیم می‌شوند. سوئیت‌ها ظرفیتی برابر با چهار نفر، بدون امکان افزایش ظرفیت را دارند. متراژ این واحدها نسبتا بیشتر از اتاق‌ها است.

همچنین، امکانات رفاهی موجود در آنها، کامل‌تر و لوکس‌تر است. میهمانان سوئیت‌های رویال، امکان استفاده از استخر هتل به صورت رایگان و میهمانان سوئیت‌های اکونومی، امکان استفاده از استخر به صورت نیم بها را دارند. همچنین، برای اقامت در تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل درویشی، صبحانه به همراه یک وعده غذایی رایگان در نظر گرفته شده است.

اتاق‌های هتل درویشی نیز چند دسته متفاوت از جمله اکونومی، رضوان، کینگ و ماه عسل دارد. همان‌طور که می‌دانید، اتاق‌ها و سوئیت‌های اکونومی، امکانات رفاهی کامل همراه با هزینه اقامت اقتصادی دارند. در کل، اکونومی‌ها، انتخاب‌های مقرون به صرفه و اقتصادی‌تری هستند. اتاق ماه عسل نیز برای عروس و دامادها طراحی شده و تنها قابل رزرو برای آنها است. اتاق‌های کینگ نیز برخی امکانات ویژه متفاوت با دیگر اتاق‌ها دارند و همین‌طور، هزینه اقامت در آنها بالاتر است. به طور کلی، تمام اتاق‌های اکونومی، کینگ و رضوان در ظرفیت‌های متفاوتی وجود دارند که میهمانان با توجه به تعداد خود، آنها را رزرو می‌کنند.

از مهم‌ترین امکانات عمومی هتل درویشی، رستوران‌ها و کافی شاپ آن است که بسیار معروف و جذاب هستند. رستوران پاشا، روف گاردن پانوراما و کافه رستوران رومانو، رستوران‌های هتل درویشی است که به صورت شبانه روزی آماده سرویس‌دهی به میهمانان این هتل هستند. البته، بسیاری از افرادی که در این هتل اقامت ندارند، به رستوران‌های هتل درویشی می‌آیند و از امکانات آن استفاده می‌کنند.

استخر و باشگاه ورزشی از دیگر امکانات عمومی هتل درویشی است که همه افراد به طور آزادانه در سانس‌های متفاوتی از آن استفاده می‌کنند. البته، همان‌طور که اشاره کردیم، میهمانان اتاق‌های رویال و کینگ به صورت رایگان و میهمانان اتاق‌های اکونومی و استاندارد به صورت نیم بها، امکان استفاده از استخر و باشگاه ورزشی هتل را دارند.

امکانات و اتاق‌های هتل درویشی

مشتری مداری در هتل رز درویشی

یکی از مهم‌ترین ارزش‌ها در هتل درویشی، برخورد درست و محترمانه با میهمانان و مشتری مداری توسط پرسنل است. تمامی پرسنل این هتل، حرفه‌ای و مجرب هستند و به خوبی آداب معاشرت با میهمانان را بلدند. البته، از آنجایی که شهر مشهد یک شهر توریستی و زیارتی است، پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط هستند تا بهتر با میهمانان عرب و انگلیسی زبان ارتباط بگیرند.

رزرو هتل درویشی نیز مانند رزرو هتل جواد مشهد به صورت آنلاین نیز انجام می‌شود. در نهایت، شما باید تاییدیه رزرو خود را برای ورود به اتاقتان داشته باشید. با ارائه این تاییدیه به پرسنل هتل، کلید اتاق خود را دریافت می‌کنید. در صورت رخداد هرگونه مشکلی، می‌توانید از پرسنل هتل کمک بگیرید. اگر در اتاقتان چیزی کم بود، می‌توانید از پرسنل هتل درخواست کنید تا سریعا برای شما فراهم کنند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها