2109
چه مدل بینی به شما می‌آید؟

چه مدل بینی به شما می‌آید؟

1403/01/06 بازدید571

اگر قصد عمل جراحی بینی‌تان را دارید؛ در اولین قدم باید مناسب‌ترین فرم بینی را برای خودتان انتخاب کنید. برای اینکه بدانید کدام بینی به‌صورت شما می‌آید؛ بهتر است با یک جراح حاذق مشورت کنید. جراح به متقاضی توضیح می‌دهد که کدام تغییرات را می‌تواند روی صورت خود ایجاد کند و کدام تغییرات برای صورت او ایده‌آل نیستند. برای اینکه بهترین فرم بینی را انتخاب کنید؛ باید به ساختار صورت و ویژگی‌های آن توجه داشته باشید. همچنین سایر اجزای صورت را بررسی کنید و مطمئن شوید که بینی که انتخاب کرده‌اید با صورت شما تناسب داشته باشد. در نهایت می‌توانید بهترین فرم بینی را انتخاب کنید.

امروزه جراحی‌هایی که در نهایت بینی را کوچک می‌کنند؛ رایج‌تر هستند ما میزان کوچک کردن بینی به نسبت فرم صورت و سایر اجزای صورت همواره محدودیت دارد. اندازه چهارچوب و ساختار اصلی بینی را می‌توان تغییر داد. اما پوست بینی دست نخورده باقی می‌ماند. درصورتی‌که بینی کوچک‌تر از سایر اجزای صورت باشد؛ هر چقدر هم که بینی بی‌نقص و زیبایی داشته باشید؛ در نهایت کل صورت زیبایی خودش را از دست می‌دهد. توازن صورت از مهم‌ترین مواردی است که هنگام عمل بینی باید به آن توجه کنید.

انتخاب بهترین فرم بینی برای جراحی

در زمان انتخاب شکل بینی، همیشه یک فرم طبیعی را انتخاب کنید که بیشترین شباهت را به بینی مادرزادی خودتان داشته باشد. تغییر بیش از اندازه شکل بینی نتیجه خوبی در پی ندارد. معمولا خانم‌ها در پی کوچک کردن بینی هستند. آن‌ها یک بینی ظریف می‌خواهند. در مقابل آقایان می‌خواهند یک بینی با پل صاف، سوراخ‌های کوچک و شیب متوسط داشته باشند.

شاید بخواهید که بینی‌تان شبیه به بینی یک فرد خاص شود. اما باید توجه داشته باشید که فرم بینی هر کس به نسبت صورت خود او انتخاب می‌شود. انتخاب بینی یک فرد دیگر برای صورت شما انتخاب عاقلانه‌ای نیست. تجربه‌های جراحی‌های این چنینی در نهایت باعث مصنوعی شدن صورت متقاضی می‌شود. البته شما برای اینکه نشان بدهید از کدام فرم بینی خوشتان می‌آید؛ می‌توانید عکس این افراد را به پزشک نشان بدهید. در نهایت این جراح است که باید تمام اجزای صورت و ویژگی‌های صورت شما را بررسی کرده و بگوید که فرم موردنظر به‌صورت شما می‌آید یا نه.

جراح چطور باید بینی مناسب من را تشخیص بدهد؟

اعتماد کردن به جراح زیبایی مسئله کمی نیست. درصورتی‌که در انتخاب بهترین جراح دقت نکنید؛ همواره ریسک خراب شدن جراحی وجود دارد. به‌این‌ترتیب با وجود هزینه زیاد ممکن است از نتیجه نهایی راضی نباشید.

ایده‌آل‌های صورت

متخصصان جراحی بینی مدت‌ها برای یادگیری در خصوص ایده‌آل‌های هر صورت، وقت صرف می‌کنند. آن‌ها تکنیک‌های مختلف برای داشتن یک صورت ایده‌آل را یاد می‌گیرد. به‌این‌ترتیب آن‌ها می‌دانند که چطور باید به بهترین نتیجه رینوپلاستی برسند.

از مهم‌ترین اید‌ه‌آل‌های صورت می‌توان موارد زیر را در نظر گرفت:

زاویه بین بینی و لب بالایی: متخصصان جرحی بینی زاویه ایده‌آل بین بینی و لب بالایی را 90 تا 120 در نظر می‌گیرند. این زاویه تفاوت بینی پیچ خورده یا افتاده را مشخص می‌کند. درصورتی‌که نوک بینی خیلی سربالا باشد؛ فرد غیرقابل‌اعتماد به نظر مر‌سد. بینی افتاده نیز فرد را بداخلاق نشان می‌دهد. همچنین سن فرد را بیشتر نشان می‌دهد.

ظاهر کلوملای بینی

کلوملا، تیغه‌ای است که بین سوراخ‌های بینی قرار دارد و بیشتر در نیمرخ فرد دیده می‌شود. در حالت ایده‌آل کلوملا نباید بیشتر از 3 تا 5 میلی‌متر از مرز سوراخ‌های بینی بیرون بزند.

شکست ناحیه ‌سوپراتیپ

شکست ناحیه سوپراتیپ یک ناحیه ایده‌آل از بینی است که در نیمرخ با نگاه کردن به آن یک زاویه شکسته در بینی رو به بالا مشاهده می‌کنید. این زاویه شکسته اگر در نوک بینی خانم‌ها باشد؛ ظاهر ظریف و طبیعی ایجاد می‌کند. اما در آقایان اگر صاف و بدون شکست باشد؛ ظاهر زیباتری ایجاد می‌کند.

ژنتیک

برای اینکه ظاهر بهتری داشته باشید؛ باید بینی خوش‌فرم‌تر متناسب با اجزای دیگر صورت داشته باشید. هارمونی تمام اجزای صورت در کنار هم باعث زیباتر شدن صورت شما می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه به هدف خودتان برسید؛ این است که تاثیر ژنتیک را در ظاهر در نظر بگیرید. برای مثال ممکن است شما به‌صورت ژنتیکی سوراخ‌های بینی ضخیم‌تری داشته باشید. برای اینکه بهترین تجربه را از جراحی بینی داشته باشید؛ باید مطمئن شوید که جراح حتی این جزئیات را هم در نظر داشته باشد. پس می‌توان گفت که این رمز در دست متخصص جراحی بینی است. جراحی که مهارت کافی را در این زمینه داشته باشد؛ می‌تواند این جزئیات را هم در نظر بگیرد.

توازن

بینی در مرکز صورت قرار دارد و ظاهر آن تاثیر زیادی در ظاهر کل صورت دارد. بینی شما شاید ظریف و کوچک باشد؛ اما ممکن است در کنار دیگر اجزای صورت تاثیر منفی داشته باشد. به همین دلیل است که جراح پیش از انتخاب فرم بینی باید سایر اجزای صورت مانند پیشانی، گونه و چانه را هم مدنظر قرار بدهد. تمام تغییراتی که در بینی بیمار ایجاد می‌شود؛ باید در راستای ایجاد تناسب با اجزای دیگر صورت باشد.

انتخاب بهترین فرم بینی با اسکن سه بعدی و مشاوره تخصصی

پاسخ این سوال که چه مدل بینی به شما می‌آید؟ یا انتخاب بهترین فرم بینی برای هر فرد، دغدغه‌ای همیشگی بوده است. در مرکز اسکن سه بعدی راوانا، با استفاده از تکنولوژی اسکن سه بعدی چهره، شما می‌توانید قبل از جراحی، مدل های مختلف بینی را روی چهره‌ی خود مشاهده کنید و با در نظر گرفتن تناسب آن با سایر اجزای صورتتان، بهترین فرم را انتخاب کنید.

در کنار این تکنولوژی پیشرفته، جلسه‌ی مشاوره با جراح متخصص نیز نقشی کلیدی در انتخاب ایده‌آل‌ترین فرم بینی ایفا می‌کند. در این جلسه، جراح با بررسی دقیق ساختار چهره و نیازهای شما، ویژگی‌های بینی مناسب شما را مشخص می‌کند.

متخصص با پرسش در مورد اهداف شما از عمل زیبایی بینی، به دنبال شناخت انتظارات شما از نتیجه‌ی جراحی خواهد بود. او با در نظر گرفتن این انتظارات و همچنین تناسب اجزای صورتتان، تغییرات ظریفی را در فرم بینی شما ایجاد می‌کند تا به نتیجه‌ای حتی فراتر از تصورات شما دست یابد.

مهارت جراح در انتخاب فرم مناسب بینی، در جلسه‌ی مشاوره به وضوح قابل تشخیص است. یک جراح ماهر، علاوه بر شناخت کامل تکنیک‌های جراحی، به تناسب و هارمونی اجزای صورت شما نیز توجه ویژه‌ای خواهد داشت.

بنابراین، برای انتخاب بهترین فرم بینی، به دنبال جراح باتجربه و باحوصله‌ای باشید که با بررسی دقیق تمام اجزای صورت شما، بهترین فرم بینی را متناسب با چهره شما طراحی کند.

مرکز اسکن سه بعدی راوانا با بهره‌گیری از جراحان متخصص و مجرب، تکنولوژی‌های پیشرفته و جلسات مشاوره تخصصی، شما را در مسیر انتخاب بهترین فرم بینی و دستیابی به زیبایی ایده‌آلتان همراهی خواهد کرد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها