2109
برای رزرو هتل در تور استانبول، کدام مناطق را انتخاب کنیم؟

برای رزرو هتل در تور استانبول، کدام مناطق را انتخاب کنیم؟

1403/01/06 بازدید156

بیشترین تعداد هتل در جهان و بهترین هتل های ترکیه، در استانبول قرار دارند. به همین دلیل انتخاب هتل و منطقه مناسب جهت اقامت در این شهر بسیار سخت است. اکثر مسافران میدان تکسیم و خیابان استقلال استانبول را به دلیل شنیده‌ها و نزدیکی مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌ها به آن جهت رزرو هتل انتخاب می‌کنند. اما این منطقه برای هرکسی مناسب نیست. وجود سارق و ازدحام زیاد در تکسیم، برخی مواقع تجربه مسافران تور استانبول تلخ می‌کند. در ادامه می‌خواهیم بر اساس نیاز و بودجه مدنظرتان مناطق مختلف استانبول را جهت هتل به شما معرفی کنیم تا سفر بهتری را تجربه کنید.

هتل‌های تکسیم استانبول؛ مناسب برای سفر اولی‌ها

اصلی‌ترین مزیت هتل‌های تکسیم، دسترسی خوب آن‌ها به مراکز خرید، کافه‌ها، رستوران‌ها و برخی از مکان‌های تفریحی است. به همین دلیل اغلب کسانی که به استانبول می‌روند این منطقه را جهت آشنایی با شهر رزرو می‌کنند. سپس در سفرهای بعدی، اگر قصد تجربه دیگر مناطق استانبول را داشته باشند، از تکسیم خارج می‌شوند. در واقع تکسیم چندان هتل‌های باکیفیت و مناسبی ندارد. اما به دلیل دسترسی مناسب پرطرف‌دار است.

معایب هتل‌های اطراف میدان تکسیم و خیابان استقلال

هتل‌های استانبول مطابق با استانداردهای جهانی نیستند و همین موضوع باعث کاهش کیفیت آن‌ها شده است. از بین آن‌ها نیز هتل‌های 3 ستاره کیفیت بسیار پایینی دارند. به شکلی که اگر به دنبال سفری ارزان هستید هم آن‌ها را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. همچنین هتل‌های تکسیم استانبول از لحاظ سایز اتاق نیز بسیار کوچک هستند. در کنار این معایب، قیمت هتل‌های تکسیم نسبت به بسیاری از مناطق استانبول بالاتر است. در نتیجه ارزش رزرو زیادی ندارند.

اگر تکسیم را دوست دارید، فاصله خود را کمتر کنید

اگر همچنان قصد دارید که در میدان تکسیم باشید، بهتر است یک یا دو خیابان بالاتر را انتخاب کنید. این منطقه در ساعات شب کمی خطرناک می‌شود و باتوجه‌به مسائل امنیتی بهتر است، در تکسیم هتل رزرو نکنید. از سویی دیگر، در طول سفرتان نهایتاً یک یا دو بار به استقلال یا تکسیم می‌روید و برای حمل‌ونقل به مکان‌های دیگر ناچار به استفاده از تاکسی هستید. هتل‌های منطقه تکسیم نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهند، گران هستند و پیداکردن یک هتل باکیفیت در این منطقه سخت است. البته، هتل‌های دور از تکسیم به پاساژها، میدان تکسیم و بازار بزرگ شاتل (اتوبوس) رایگان دارند.

بشیکتاش و شیشلی؛ همانند تکسیم اما بدون ضعف‌های آن

هتل‌های مناطق بشیکتاش و شیشلی همانند منطقه تکسیم هستند. با این تفاوت که معایب این منطقه را ندارند. دسترسی خوب به مراکز خرید و کافه‌ها همان چیزی است که اغلب مسافران استانبول به دنبال آن هستند. این دو منطقه این ویژگی را دارند. همچنین مانند تکسیم چندان شلوغ نیستند و قیمت هتل‌هایش نیز تفاوتی با تکسیم ندارد. اما از لحاظ کیفیت یک سروگردن هتل‌های بهتری دارند. تنها مناطق بشیکتاش و شیشلی نزدیک نبودن به مترو است. به شکلی که بایستی بین 10 الی 15 دقیقه پیاده‌روی کنید. اگر با این موضوع مشکلی ندارید، در سفرهای دوم به بعد تور استانبول منطقه بشیکتاش یا شیشلی را رزرو کنید.

هتل‌های گران‌قیمت در کدام مناطق هستند؟

شرق بی اوغلو و منطقه نیشانتاشی هتل‌های بسیار خوبی حتی لحاظ سرو غذا دارند. اما قیمت هتل‌هایشان نسبت به سایر مناطق استانبول بالاتر است. منطقه بشیکتاش نیز هتل‌های گران قیمتی دارد. اکثر هتل‌های این منطقه به دلیل نزدیکی به ساحل، چشم‌انداز رو به دریا دارند. اما تجربه خاصی از اقامت را در استانبول به شما می‌دهند.

بهترین مناطق استانبول برای خرید عمده

منطقه زیتون بورنو و خیابان لاله لی به دلیل نزدیکی با بازار کاپالی چارشی برای مسافرانی که خریدهای عمده دارند مناسب هستند. هتل‌های این مناطق کیفیت مناسب برای اقامت را نیز با قیمتی ارزان دارند.

هتل‌های ارزان استانبول در مکانی نامناسب

در محله‌های پرا و آکسارای تردد افراد در شب‌ها به دلیل وجود اراذل‌واوباش و ایجاد مزاحمت برای مسافران بسیار سخت است. از طرفی دیگر قیمت‌های این مناطق گول زننده هستند. یعنی به دلیل بیش از حد ارزان‌بودن، خیلی‌ها را به سمت خود می‌کشانند. غافل از اینکه هر دو محله از لحاظ امنیتی مشکل دارند.

منطقه دولاب دره همانند پرا و آکسارای هتل‌های ارزان قیمتی دارد. این منطقه به دلیل نزدیکی به سفارت کانادا جهت انگشت‌نگاری و اخذ ویزا معروف است. اما وجود تعمیرگاه‌ها و شیب زیاد، مردم را از این محل بابت رزرو هتل دور می‌کند. اما هتل‌هایش کیفیت مناسب و قیمت ارزانی دارند. اگر مشکلی با ظاهر محله نداشته باشید، برای اقامت مناسب است.

رزرو تور استانبول در بهترین مناطق با مشاوره رایگان

اگر قصد رزرو تور استانبول را دارید بایستی حتماً برای انتخاب هتل و حتی پرواز، مشاوره دریافت کنید. پشتیبانی از شما در حین سفر نیز اهمیت زیادی دارد. با وجود تعداد زیاد هتل‌ها در استانبول نمی‌توان مسافر را بدون پشتیبان و راهنما قرار داد. شرکت نهال گشت علاوه بر ارائه مشاوره کامل جهت رزرو تور استانبول از تهران یا سایر شهرها در حین سفر نیز به‌صورت 24 ساعته پشتیبان شما است. همچنین درصورتی‌که از هتل خود رضایت نداشته باشید، در حین سفر امکان رزرو هتلی بهتر یا تعویض اتاق برای شما توسط کارشناسان نهال گشت وجود دارد. برای رزرو تور استانبول نهال گشت با این خدمات کافیست با شماره 02191008111 تماس بگیرید یا به سایت nahalgasht.com مراجعه کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها