2109
جدیدترین مدل کیف و کفش عید امسال

جدیدترین مدل کیف و کفش عید امسال

1403/01/05 بازدید206

با نزدیک شدن به سال جدید بازار خرید و فروش لباس‌ و پوشاک از جمله کفش چرم زنانه به اوج خود می‌رسد.

یکی از اولین و مهمترین اقدامات ما ایرانی‌ها برای رفتن به پیشواز سال جدید خرید لباس‌های عید است. پوشیدن لباس‌های نو حس و حال خوبی داشته و در روحیه تاثیر مثبت بسزایی دارد. هنگام خرید لباس‌های عید نکاتی هستند که بیش از هرچیزی مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند یکی از این موارد خرید جدیدترین مدل کیف و کفش عید امسال است.

بدیهی است که هرکس بخواهد لباس‌هایی بر تن کند که مد روز بوده و بتواند با آن استایل شیکی داشته باشد بنابرین ما به معرفی جدیدترین انواع مدل کیف و کفش خواهیم پرداخت تا ایده بگیرید و استایل زیبای خود را تکمیل و زیباتر نمایید.

کیف و کفش ترند

هر استایلی در هر فصل و زمانی و برای هر موقعیتی، با کفش و کیف است که یک استایل کامل است و با خرید این دو محصول می‌توان یک تیپ جذاب داشت. اگر این نکته را در نظر بگیرید که وقتی به یک جمع جدید اضافه می‌شوید یا با دوستانتان قرار دارید، چیزی که در استایل شما بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد کفش و کیف شما است.

به پا داشتن کفش کهنه و رنگ و رو رفته که هیچ تناسبی با پوشش شما ندارد اولین پوئن منفی است که از نظر فرد مقابل به شما داده می‌شود و کیف نامناسب و کهنه نیز می‌تواند دیدگاه هر کسی را نسبت به شما عوض کند. پس اینجا است که به اهمیت داشتن کیف و کفش مناسب مانند کیف چرم زنانه یا کیف چرم مردانه در استایل خوب پی خواهید برد.

اما کیف و کش ترند برای سال جدید کدامند؟

1. کفش‌های تخت الهام گرفته شده از کفش‌های باله

کفش‌های تخت زنانه که قسمت پنجه کفش مربع-ذوزنقه است و دارای پاشنه کوتاهی است طرفداران خود را دارند. این کفش‌ها به‌خصوص برای بانوان قد بلند بسیار زیبا و مناسب است و اگر در یک شرکت خصوصی یا اداره دولتی مشغول به کار هستید این می‌توانید گزینه خوبی برای شما باشد.

- کفش پاشنه‌دار زنانه WS73002 محصول چرم کاکتوس را می‌توان به‌عنوان یکی از نمونه‌های کفش تخت مدل بالرین معرفی کرد. این کفش که از چرم گاوی تهیه شده است دارای آستری از جنس چرم گوسفندی، کفی داخلی چرم و زیره نیولایت است که کفشی راحت و زیبا است و می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

پاشنه 3 سانتی‌متری این محصول به راحتی هرچه بیشتر آن کمک کرده و پاشنه‌ای استاندارد است.

- کفش مجلسی زنانه WS1021 نمونه دیگری از کفش تخت مدل باله است که راحتی آن در کنار زیبایی خاصی که دارد توجه شما را جلب خواهد کرد. این محصول از چرم گاوی باکیفیت تهیه شده است. آستری چرم گوسفندی، کفی داخلی چرم، زیره نیولایت و ارتفاع پاشنه 2 سانتی‌متر دیگر مشخصات آن هستند. کفش چرم زنانه WS1021 محصول تولیدی چرم کاکتوس است که در تولید آن از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال استفاده شده است.

- نمونه دیگری از کفش‌های تخت الهام گرفته از کفش باله، کفش چرم زنانه WS1029 است. محصولی با طراحی خاص و جدید از برند چرم کاکتوس که می‌تواند بهترین انتخاب شما برای خرید عید و سال نو باشد تا در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه از آن استفاده کرده و با استایل زیبای خود در هر مکانی بدرخشید.

در تولید کفش چرم زنانه WS1029 از چرم گاوی باکیفیت استفاده شده است. آستری کفش از چرم گوسفندی، کفی داخلی آن طبی چرم است. زیره مورد استفاده در این محصول زیبا زیره T.P.U است. با خرید این محصول می‌توانید یک کفش مجلسی زیبا و شیک داشته باشید و از راحتی آن لذت ببرید.

2. کفش‌های پاشنه بلند جلو باز

کفش‌های پاشنه بلند در هر فصل و زمانی طرفداران خود را دارد این موضوع به‌خصوص در ایام عید محسوس‌تر خواهد بود. عید امسال نیز کفش‌های پاشنه بلند از نوع جلو باز ترند است. این کفش‌ها را می‌توانید با شلوار مازراتی قد کوتاه یا سایر انواع شلوارها استایل کنید و هنگام رفتن به مهمانی از آن استفاده کنید.

- صندل چرم زنانه WS55001، کفش پاشنه بلند جلو باز است که نظر هر بانوی خوش سلیقه‌ای را به خوب جلب خواهد کرد. این مدل کفش چرم، از جمله مدل کفش‌هایی است که باید در جاکفشی هر خانمی وجود داشته باشد. صندل چرم زنانه WS55001 از جنس چرم گاوی است که آستری چرم گوسفندی، کفی داخلی چرم و زیره نیولایت از مشخصات آن هستند.

صندل چرم کاکتوس

ارتفاع پاشنه این کفش زیبای ترند تقریبا 6 سانتی‌متر است که می‌توانید با شومیز و شلوار آن را استایل کنید. اگر قصد پوشیدن پیراهن یا مانتوی بلند دارید، پوشیدن کفش زنانه WS55001 اندام شما را کشیده‌تر و تیپتان را خاص‌تر نشان خواهد داد.

اگر می‌خواهید استایل شیک‌تری داشته باشید، کیف یک‌طرفه زنانه WB3017 را با کفش چرم خود ست کرده و استفاده کنید. این کیف با بندی زنجیری-چرم نیز ترند عید امسال است.

- کفش چرم زنانه WS57001، محصولی زیبا و باکیفیت است که از جنس چرم گاوی تهیه شده است. برای آستری این محصول از چرم گوسفندی که قابلیت تنفس‌پذیری دارد استفاده شده است. کفی داخلی چرم و زیره میکرولایت از دیگر مشخصه‌های آن هستند. طراحی این محصول با سلیقه خاصی صورت گرفته و پوشیدن آن تاثیر زیادی در خوشتیپ‌تر شدن شما خواهد داشت.

کیف چرم زنانه WB3014 تولید چرم کاکتوس را می‌توانید با کفش زیبای WS57001 ست کنید. این کیف نیز از جنس چرم گاوی است که ظاهری شیک و لاکچری دارد.

3. کفش‌های مری جین

کفش‌های مری‌جین از دیگر کفش‌های ترند امسال هستند که ظاهری زیبا و شیک دارند. این کفش‌ها دارای ارتفاع پاشنه مختلف هستند و می‌توان با توجه به نیاز و سلیقه خود هر مدل آن را انتخاب کنید.

- کفش چرم زنانه 301 یکی از انواع مدل‌های کفش مری جین است که از چرم گاوی تهیه شده است. زیره آن نیولایت است و کفی طبی چرم در آن به‌کار برده شده است. بندی در قسمت قوزک پای کفش وجود دارد که قابل تنظیم است.

کیف ترند

کیف‌، اصلی‌ترین اکسسوری در هر استایلی است که حتی اگر کاربردی نداشته باشد، وجود آن در استایل لازم است. با توجه به این‌که ممکن است برخی افراد علاقه‌ای به کیف نداشته باشند مدل‌های مختلفی از کیف وجود دارد که به روش‌های بسیار آسانی قابل حمل هستند. در ادامه به کیف‌های زنانه جدید و ترند اشاره خواهیم کرد.

1. کیف حصیری

کیف‌های حصیری در انواع مدل، طرح، کیفیت و به‌ اشکال مختلف دایره، بیضی، نیم دایره، مربع، مستطیل و... وجود دارد که بسیار زیبا هستند. این کیف‌ها را می‌توانید با کفش و صندل‌های حصیری ست کرده و برای رفتن به مهمانی و دورهمی از آن استفاده کنید.

2. کیف سایز خیلی بزرگ

کیف‌های سایز خیلی بزرگ از دیگر مدل‌های ترند کیف هستند. این مدل کیف‌ها حجم زیادی داشته و اتفاقا برای خانم‌هایی که عادت دارند هنگام بیرون رفتن از خانه وسایل زیادی را با خود ببرند، بسیار مناسب است.

کیف چرم زنانه ترسا و کیف چرم زنانه سلنا هر دو محصول برند چرم کاکتوس هستند که سایز بزرگی دارند و از چرم گاوی تهیه شده‌اند. این محصولات کیفیت بالایی داشته و ظاهری بسیار شیک دارند که می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

3. کیف‌های بند زنجیری یا دارای تزئینات زنجیری

کیف‌های بند زنجیری یا کیف‌هایی که روی آن از زنجیر برای تزئین استفاده شده است، از دیگر کیف‌های ترند هستند که موردپسند بسیاری از خانم‌ها در هر رده سنی هستند. این کیف‌ها در اندازه‌های مختلف موجود هستند که هرکدام با سبک خاصی طراحی شده‌اند.

- کیف یک‌طرفه زنانه WB3017 را می‌توان به‌عنوان یه نمونه از کیف‌های ترند به‌شمار آورد که بند آن از جنس ترکیبی زنجیر و چرم است. این کیف چرم زنانه از چرم گاوی تهیه شده و دارای دو جیب زیپی است.

- کیف یک‌طرفه WB2013 تولیدی چرم کاکتوس از جمله کیف‌های ترند عید امسال است که می‌توانید با لباس مجلسی خود آن را استایل کنید. جنس این محصول از چرم گاوی باکیفیت است و ظاهری شیک و جذاب دارد.

کیف چرم کاکتوس

نتیجه گیری

تهیه جدیدترین مدل کیف و کفش عید امسال برای هر فردی امری خوشایند است که با آمدن سال جدید لباس و استایل خود را نونوار کنند.

انتخاب لباس‌ و پوشاک شیک در زیباتر شدن استایل و ایجاد اعتمادبه نفس در فرد بسیار تاثیرگزار است که برند چرم کاکتوس انواع کیف و کفش و کمربند چرم مردانه و زنانه را در جدیدترین مدل‌ها، با کیفیت عالی و قیمت مقرون به‌صرفه تولید کرده و در نمایندگی‌های چرم کاکتوس عرضه ساخته که به‌صورت حضوری و یا از طریق سایت قابل خریداری هستند.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها