2726
سلام بچه های خوب اصفهانی
مریم گلی جون تلفن دکتر لباف : 2363180
آدرس مطبش هم اینه :
خیابان مطهری - بین پل فلزی و پل آذر - جنب بانک کشاورزی مرکزی (یا جنب نمایندگی لوازم خانگی بوش) - دکتر مرجان لباف
نازی جون اونا بیشتر برای مشاوره ممکنه بیاند . منظورت دکتر احمدی و کلانتر و اینا هستند؟؟؟ دکتر ویدا رضوی واسه مشاوره نازایی صبح های پنجشنبه توی درمانگاه نازایی بیمارستان بهشتی هستن. فوق العاده راهنمایی هاشون عالیه
اما فقط بیمارایی که مشکل نازایی داره اونجا ویزیت می کنه و اگه بگی مشکل نازایی ندارم می گه اینجا ویزیتت نمی کنم
امیرحسین من:صدای زیبایت،زیباترین ترنم عاشقانه است.. به وجد می آیم از بودنت در کنارم آپلود عکس

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
منم تجربه ام را بگم. دکتر موحدی را طبق توصیه هایی که توی پست ها ازش شده بود رفتم مطبش برای مشاوره و یه مشکلات هورمونی هم داشتم. وااااااای که چقدر شلوغه حداقل 3-4 ساعت معطلی داره با چند تا منشی که بداخلاقی از قیافشون میباره و بسیار برخورد بدی با آدم دارن اصن توی این ساعات انتظار آدم از خودش بدش میاد که چرا اومده اینجا- بعدش یه 0.5 ساعتی هم توی اتاق دکتر معطلی داره. برا من آزمایش هورمونی روز 3 نوشت کلی هم هزینه اش شد دفعه بعد که رفتم سرش گفت اینا معتبر نیس چون قبلش قرص ال دی خوردی..با خودم گفتم پس برای چی این آزماشیا را برام نوشتی.. بعدشم یهو بهم گفت دفعه بعد روز سوم بیا اینجا که تحریک تخمک گذاری کنیم و بعدش لاپاراسکوپی!!! گفتم من که هنوز اقدام نکردم...گفت کاری نداره خیی شایعه راه بارداریت اینه!! خلاصه بعدش دیگه سراغ این دکتر نرفتم. رفتم پیش دکتر نقشینه (هیات علمی تو الزهرا) باورتون نمیشه که با این که مرکز دولتی بود 0.5 ساعت هم معطلی نداره و سیستم نوبت دهی خیلی دقیقی داره. مریض ها هم یکی یکی میبینه و با حوصله و خوش اخلاق.. بهم گفت که ادکتر قبلی برا کار خودش گفته لاپاروسکوپی- حداقل 6 ماه باید صبر کنی..
تجربه دکترهای قبلی هم علامه که اونم مطبش خیلی شلوغه و یه تیپ خاصی هم بیشتر اونجا میرن..جو خیلی مذهبی ه اونجا.. چند تا چند تا هم میرن داخل و زیاد وقت برا مریض نمیذاره
دکتر حکمتیان مسنه و بعد از چند ساله از امریکا برگشته میگ مطبش شلوغ نیست خودم پیشش بدنیا اومدم ولی اطلاعی از خود دکتر ندارم

مریم گلی 66 عزیزم من مطمئن بودم از دکتر لباف خوشت میاد
تازه هنوز مونده
مطمئن باش چنان مجذوبش می شی که هیچ جای دیگه نمی خوای بری!
تبحرش هم ستودنیه
خوشحالم که راضی بودی
دکتر لباف خیلی مهربونه و با صبر و حوصله همه مسایلت رو گوش می کنه و راهکارشم حرف نداره
ماااااااهه
به امید خدا دوشنبه هفته دیگه (دوازدهم تیر) زایمانم می کنه . میام بهتون می گم کار سزارینش چطوره. گرچه مطمئنم کارشم خوبه . چون همه ازش تعریف می کنن
امیرحسین من:صدای زیبایت،زیباترین ترنم عاشقانه است.. به وجد می آیم از بودنت در کنارم آپلود عکس
سلام به همه خانمها
من تازه عضو شدم و از این بحث خیلی راضی هستم. فقط مشکل من الان به بارداری مربوط نیست و بیتر به درمان نیاز دارم و در اصفهان مجبورم یک دکتر خیلی خوب پیدا کنم.
مشکل من به عفونتی بر میگردد که تا بحال قابل کنترل نبوده و الان بعد از یک کورتاژ تشخیصی مشکوک به هیپربلازی، ببه عفونت همراه با خونریزی در زمان نزدیکی نبدیل شده است. من این عمل را پیش خانم دکتر فردین پور انجام دادم و بعد از 10 روز نزدیکی داشتم. حالا با گشت 2 ماه از عمل و اینهمه ریاضت در عدم نزدیکی (که ایشان علت خونریزی را به همون ربط میداد و دو هفته توقف را برای بسته شده زخمها اعلام کرد) باز هم بعد از 2 ماه این اتفاق تکرار شد. من و همسرم خیلی ناراحت هستیم. خیلی به مسائل زنان مسلط نیستم و الان فقط تا 1 ماه دیگر در ایران میباشم.. لطفا سریعا من را راهنمایی کنید که برای درمان اینگونه عوارض کدام پزشک بهتر و سریعتر و صحیحتر راهنمایی می کند.
منتظر نظرات همه مامانهای گل و مامانهای آینده هستم :)
خوب من مثل اینکه جوابی ندارم. ولی از امروزم واستون میگم. رفتم پیش دکتر ولی الله کریمی. 4 ساعت توی نوبت بودم ولی با یه تست و معاینه ساده و یه داروی ساده تر از کل پیچیدگی موضوع کم کرد و گفت همش بخاط این بوده که رحم و مجرا بواسطه دارو بیهوشی محیطش تغییر پ هاش داده. خشک شده. و علت خونریزی اونه. از طرفی عفونت ندید که خودم علتشو میدونم. دو روزه پشت سر هم و با حوصله از عنبر نسارا استفاده میکنم.
امیدوارم این تجربه مفید باشه و واسه کسی هم البته پیش نیاد.
سلام.
چقدر من تجربه دارم.
اولین بار که تصمیم گرفتم باردار بشم رفتم پیش دکتر خسروانی(هتل پل) .قبول دارم که سالهاست دکتر متخصص زنانه ولی از پشت میزش تکون هم نمی خوره . اصلاً هم حوصله نداره و فقط به فکر اینه که زود از مطبش بری بیرون تا بعدی بیاد. 6 ماه پیشش میرفتم و بعد فهمیدم همه تجویزاش بیخودی بوده.
بعدش رفتم پیش دکتر فروهان که یکی از پزشکهای مرکز باروری اصفهانه و مطبش چهار راه فلسطین. فقط دفعه اول که میرید پیشش باهاتون حرف میزنه و والسلام. برام یکسری دارو نوشت و امپول که استفاده کردم و باردار شدم ولی خارج از رحمی بودو خودش تو مرکزش لاپراسکوپی کرد. فکر کنید اومد تو اتاق عمل بهش سلام کردم فقط سرشو تکون داد. بعد عمل هم اصلاً نیومد ببینه مریضش زندست یا نه. فقط دنبال پول بود. هر بار بری مطبش باید خودش حتماً سونو کنه و خدا میدونه این مطب چقدر بهم ریخته و بده. برای لاپراسکوپی که توی اون سال بیمارستانش که خودش هم سهام داره 250 از من گرفت خودشم 250 زیرمیزی گرفت. بیهوشیمم خیلی خیلی بد بود.
بعدش رفتم پیش دکتر عراقی. پروسه وقت گرفتن و همه اینها را ول کنید که چقدر طول کشید و چقدر معطل شدم. وقتی رفتم تو مطبش سونو کرد و بهم گفت فولیکولات به درد نمی خوره و برو از فردا شروع کن یک دوره قرص ضد حاملگی بخور و وقتی پری شدی بیا تا دارو بهت بدم و بریم برای IUI چون تو طبیعی باردار نمیشی. منم اومدم خونه و تا 3 روز داشتم با خودم کلنجار میرفتم که بخورم یا نه. که تصمیم گرفتم برم پیش یک دکتر دیگه که دوستم بهم معرفی کرده بود و امیدوارم همیشه سالم و پاینده باشه.
دکتر مرجان حقیقت. رفتم همه چیز راذبراش تعریف کردم . بهم گفت نیازی نیست بیخودی قرص بخورم و برم و تا پری بعدی صبر کنم و بعد برم پیشش. خیلی صبوره و یک عالمه دل به دل ادم میده. می فهمه دردت چیه و اصلاً اصلاً دنبال پول نیست. یکماه بعد رفتم مطبش ولی با یک آزمایش مثبت. و چقدر خوشحالم که بیخودی حرف عراقی راگوش ندادم و اون ماه قرص نخوردم. ولی همیشه متعجبم که عراقی به من گفت تو سونو که فولیکول نداری و من همون ماه باردار شدم. اگه فقط برای اینکه مریضش بشم و پروسه iui را پیشش انجام بدم اینو گفته خیلی براش متاسفم.

من بی نهایت از مرجان حقیقت راضیم و بعد از من 4 تا از دوستهام به سفارش من رفتند پیشش وخیلی راضیند. صبوره و مهربون و من هیچ کدوم از عوارض سزارین که یک عده میگند را ندارم. بعد از زایمانم تا ساعت 11 شب زنگ میزد بیمارستان و از پرستارا حالمو می پرسید. صبح هم 8 صبح اومد بیمارستان و مرخصم کرد. یک مامای خیلی خوب هم تو مطبش داره که کارهای کنترل را انجام میده که خیلی تجربش زیاده و کمکتون میکنه.
اینها تجربه های من بود. موفق باشید دوستان.
زندگی راهیست به سوی خدا.....
راهت را به سوی خدا بخند....راهت را به سوی خدا برقص...راهت را به سوی خدا اواز بخوان......
راستی من با اینکه بیمه تکمیلی بودم و بیمه همه هزینه زیرمیزی دکتر را هم میده. هرچی بهش اصرار کردم که هزینه بگیره چون بیمه بهم میده قبول نکرد. حتی یک ریال هم از من هزینه نگرفت.
زندگی راهیست به سوی خدا.....
راهت را به سوی خدا بخند....راهت را به سوی خدا برقص...راهت را به سوی خدا اواز بخوان......
2706
ارسال نظر شما
2687