2737
2734
عنوان

آشیانه کودک و نوجوان

4358 بازدید | 13 پست
سلام مامانای عزیز

کسی از مامانا کوچولوش (3-5 سال) رو آشیانه کودک و نوجوان در مرزداران شهرک ژاندارمری می ذاره؟ از برخورد و محیطش (بهداشت و ایمنی) راضی هستین؟
ممنون
من این اشیانه را دیدم البته من بچه کوجیک ندارم دخترم راهنمایی هست و من هم می خواستم برای کلاس موسیقی دخترم را بذارم
یک دفعه هم رفتم به ظاهر جای خوب می اومد ولی درست نفهمیدم عمده ترین فعالیت این مرکز چی هست و خیلی سوال برام پیش اومد می خواستم من هم بدونم
ظاهرا جای خوبی بود


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام ذهن زیبا عزیز، بله ما حوالی مرزداران هستیم.
پسر من سه سالشه و می خواستم به خصوص برای آموزش موسیقی بزارمش. تعریف شیوه خاص آموزش موسیقی تو این موسسه رو شنیده بودم به ویژه آقای رستمی. مثل اینکه آشیانه اردوهای خوبی هم برای بچه ها به همراه والدینشون می گذاره. کلاسهای آموزشی برای والدین هم می گذاره. ذهن زیبا جون اگه اطلاعات بیشتری بدست آوردی ممنون می شم برای من هم بگذاری. این هم آدرس سایت آشیانه
موفق باشی
http://www.ashianehma.com/
2731
سلام به همگی


دختر من 3 سالشه. چند وقت پیش سی دی های دردونه رو براش گرفتم
خیلی مناسب بود.


خواستم به دوستانی که دنبال سی دی مناسب برای کودکشون هستن
معرفی کنم.


این سی دی ها رو سایت
koodakshop.com
برای فروش داره.


سلام ساره جان
آشیانه برای سنین 3 تا 5 سال و دیگری 6 ساله ها دو اتاق دارد. اتاق 5-3 ساله ها فضای نسبتا خوبی دارد و برای 6 ساله ها که ان زمان تعدادشان حدود 16 نفر بود، اتاقی بین 12 تا 16 متر (تقریبا) اختصاص داده اند. همچنین اتاقی با عنوان اتاق بازی هم داشتند که انواع سازها، عروسک‌ها و لباس‌های محلی و اسباب بازی‌هایی مانند انواع لگو در آنجا دیده می شد. فضای بازی باز هم در طبقه ی دوم بود که البته در آب و هوای مناسب بیشتر از هفته ای یک یا دو بار استفاده نمی شد.
در طول سال از فرزندانمان عکس های زیادی گرفته بودند که این عکس ها نشان می داد بیشتر زمان کودکان 5-3 سال و حدود نیمی از زمان 6 ساله ها در همان سالن نسبتا بزرگ می گذرد. گاهی صندلی ها را دور می چیدند یا روی فرشی کف سالن می نشستند و گاهی هم فرزندانمان در گروهای 4-3 نفره دور یک میز. خلاصه فعالیت ها و بازی‌ها هدفمند و متنوع بود.
و اما در مورد تعداد مربی: 2 سال پیش 5-3 ساله ها 36 نفر بودند و دو مربی ثابت داشتند. مدیر مجموعه خانم محمدی و آقای رستمی هم در جریان امور بودند اما دائم در کلاس نبودند. شاید هفته ای 3-2 روز و یکی دو ساعت (مطمئن نیستم). 6 ساله هم که به نظرم 3-2 ساعت در روز با مربی خودشان و گاهی هم با خانم محمدی در کلاس بودند.
نکته ای که به نظر من باید اصلاح می شد عدم حضور خدمت کار در آشیانه بود و مادران از این بابت کم و بیش شاکی بودند به خصوص برای دستشویی رفتن کودکان کم سن تر که خود مربی ها کمک می کردند.
2738
نگار جان خیلی ممنون از اطلاعاتی که گذاشتی ...
مامی پسرهای عزیز، الان هزینه ماهیانه اش 216000 تومنه و ساعات نگهداری از 9 تا 2و نیمه. البته من پسرم اونجا نمیره اما از چندتا از مامانای آَشیانه پرسیدم، همشون راضی بودند.
;کسی هست بچشو اینجا گذاشته باشه؟؟ بیان نظر بدین ؟؟ محیطش مثل مهد هست؟؟؟از لحاظ دستشویی بردن بچه ها و امنیتش؟؟؟ همینطور شما راضی هستین از رسیدگی و بهداشت و برخورد مربی ها و......؟؟؟

سلام

موضوع :  انتقاد از مرکز آشیانه کودک و نوجوان واقع در مرزداران میدان اعلایی

پسر من از اردیبهشت 97 تا تیر 97 به مدت سه ماه از خدمات این موسسه استفاده کرد. مسئله ای به لحاظ کاری برای خانواده ام پیش آمد و ما ناچار به نقل مکان از تهران شدیم. چون این موسسه شهریه را به صورت دو ماه یکبار دریافت می‌کرد ما هزینه را پرداخت کردیم . پس از انتقال از تهران ، من برای دریافت شهریه اضافه یک ماهی که  پرداخت کرده بودم و پسرم مهد نرفته بود به این موسسه مراجعه کردم ولی متأسفانه مسئول مربوطه اذعان داشت که این هزینه به شما مسترد نخواهد شد. با توجه به اینکه بنده فرزندم را از این مهد به مهد دیگری نبرده ام و به اقتضای شرایط ناچار به ترک آن مهد شدم توقع داشتم مسئولین مربوطه کمال همکاری را با من داشته باشند.لیکن نه برخورد مناسبی دیدم و نه منطقی در توجیه این فعل.

فرزند من بسیار همکلاسی ها و مربی‌های خود را دوست داشت لیکن برخود واجب می دانم به شرح برخی از نکات منفی این مرکز بپردازم؛

1- عدم وجود فضای کافی برای تفکیک بچه های سه ساله و شش ساله :

بچه‌های سه ساله تا شش ساله همگی با هم در یک فضا فعالیت دارند و بعد از چند ساعت بچه‌های شش ساله برای فعالیت‌های مختص پیش دبستانی از بچه‌های دیگر جدا می‌شوند. این عدم رعایت تفکیک سنی برای کودکان اصلا مناسب نیست. با توجه به این که تعداد زیادی کودک از خانواده‌های مختلف با شرایط فرهنگی متفاوت در کنار هم قرار می گیرند ، شایسته است؛ کودکان با بچه‌هایی در رده سنی خود در تعامل باشند.

2- عدم همکاری در بازدید از فضای بازی موسسه:

من علیرغم این که کارمند بودم ، صبح ها وقت اختصاص دادم و حداقل چهار یا پنج مرتبه در نوبت های مختلف تقاضا کردم تا محیط بازی این بچه‌ها را که در پشت بام همین مرکز است به من نشان دهند. لیکن هر بار به بهانه های مختلف از جمله این که کلید دست فلان نفر است و بهانه های مختلف دیگر ، موفق به بازدید از آن مکان نشدم.

3- عدم رعایت بهداشت در فضای کلاس به شرحی که به آن خواهم پرداخت:

بچه‌ها با کفش در محیط کلاس تردد دارندو  با همان کفش وارد سرویس بهداشتی می شوند، در همان محیط غذا می خورند، در همان محیط اگر اسباب بازی روی زمین بیفتد بر میدارند و ممکن است دست خود را نزدیک چشم یا دهان خود ببرند. وقتی من معترض این قضیه شدم؛ مسئول مربوطه عرض کردند؛ 1- اگر نیاز باشد این بچه ها روی زمین بازی کنند ؛ تاتامی یا فرش پهن میکنند و مربیان مراقب بهداشت بچه ها هستند. ولی من با چشم خودم در همان مانیتور کوچک و ناواضح دیدم که زمانی که فرزندم روی تاتامی بازی می کرد ، بارها دست خود را خارج از محیط و فضای کوچک تاتامی های پهن شده ، بر روی زمین زد و کسی هم مراقب این قضیه نبود که به او تذکر شستن دست بدهد. 2- دوم این که عرض کردند این فضا چون سنگ است ، هر روز تمیز می شود.من بارها در عکس هایی که در فضای اینستاگرام می گذارند این عدم رعایت را مشاهده کردم. اگر به اینستاگرام این موسسه مراجعه کنید، عکسی را مشاهده می کنید که بچه‌ها دور قفس پرنده ای جمع شده و نقاشی می کنند. کاملا در عکس مشخص است که بچه ها روی زمین و سنگ با همان مشخصاتی که پیشتر اشاره کردم نشسته اند و نقاشی می کنند. و دست ها و لباس خود را به همان زمینی می مالند که قبلا با کفش روی آن تردد داشته اند. وقتی راجع به این مسئله اعتراض کردم؛ منشی آن مرکز به من پاسخ داد خانم محترم شما سخت می گیرید ، این بچه‌ها باید تا چند سال دیگر مدرسه بروند و عادت کنند که با کفش تردد کنند. آیا این منطقی است!!! من فرزند سه ساله ام را هر روز مجبور به پوشیدن کفش به مدت چهار ساعت و بیشتر بکنم که قرار است سه سال دیگر به مدرسه برود و بایدعادت کند. کودک در این سنین روز به روز متفاوت از دیروز خود است. کودک سه ساله با چهار و پنج ساله متفاوت است. این کودکان در مسیر رشد و تعالی خود در شش سالگی قادر به پذیرش بسیاری از مسائل هستند و نیازی نیست که از سه سالگی به این کودکان در چنین مواردی سخت گیری شود. و النهایه اینکه هر اعتراضی با توجیهاتی از این قبیل مواجه خواهد شد.

4- این موسسه به کودکان سرویس ناهار نمی دهد و هر یک از والدین باید یک روز را که به او اعلام می کنند غذای بچه‌ها را تأمین کند و در غیر این صورت می تواند مبلغ آن رانقدی پرداخت کند تا موسسه خود غذا تهیه کند.

5- بنده در مدت سه ماهی که فرزندم در آن مرکز بود بارها تقاضای ملاقات حضوری با مسئول موسسه که مربی اصلی بچه ها هم هست را نمودم. اگر این تلاش را برای ملاقات با رئیس جمهور انجام داده بودم تا کنون بارها موفق شده بودم. شما فقط به صورت تلفنی می توانید وقت بگیرید و با مسئول و مربی اصلی فرزندتان یک مکالمه تلفنی که ، تأکید میکنند بیشتر از ده دقیقه نباشد، داشته باشید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730