2737
2739
عنوان

افسردگی.......

| مشاهده متن کامل بحث + 10803 بازدید | 54 پست

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

اره خیلی خوبم خداروشکر توهم خوب میشی حرفموگوش بدیبای
هرکس دلگرمیش به خداباشد پرونده اش پیش خدا میماند اما اگر کسی دلگرمی به شخص یا چیز دیگرداشته باشدخداوند هم واگذارش میکندبه آن چیز یا شخص
2731

من مدت مدیدی بود که افسردگی داشتم اصلا هم نمی تونستم برم دکتر و روانپزشک و مشاور. یکی از دوستهام دکتر ناصر مهاجرانی رو معرفی کرد خیلی کارش خوب بود من تلفنی ازش مشاوره گرفتم برای افسردگی دارو هم برام تجویز کرد رفتم داروخانه گرفتم . نسخه رو برام با واتس اپ فرستادن. تو اینترنت بزنین میاره شماره شو


من به شدت به مشاوره احتیاج دارم مخصوصا که الان فهمیدم بعد سه سال شوهرم هنوز نمیدونه من به چی علاقه د ...

عزیزم به تجربه ی منم مشاور و روان شناس و روانپزشک واقعا موثرند. من خودم استفاده کردم. البته دکترت باید خوب باشه. من از دکتر خودم راضیم. خانوم دکتر عرب پوره. اگه روان شناس می خوای کارش خوبه.

شمارشم 22367012

همه ما در زمانهایی از زندگی دچار اضطراب و افسردگی میشیم . از ابتدا شروع به دارو درمانی نکنید. اول ببینید چه عاملی باعث این شده؟

بعضی وقتا درمان افسردگی بادی دارویی باشه و تحت درمان روانپزشک باشه. اما شاید درمان افسردگی به پذیرش اون بستگی داشته باشه. اغلب توی میانسالی ما احتیاج داریم که یک بازنگری در زندگیمون داشته باشیم. افسردگی در سنین بالاتر عمیقتر و جدی تر از دوران جوانی هست.

یک روش خودشناسی می گه در پس همه این بیماری ها یک پیام ناخودآگاه نهفته هست که باید اونو درک کنیم. من ار روش nlp برای یافتن پیام های بدن استفاده کردم. دوره استاد سجاد زمانی بود. 

2738
تو این چند ساله هم کلومیپرامین میخوردم 25 رو دوباره که باردار شدم دکترم سیتالوپرام برام تجویز کرد که ...

سلام عزیزم میشه درخواست دوستیمو قبول کنی حتما 

کار خوبه خدادرست کنه😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

منظورش چیه

قاصدک074 | 41 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز