2737
2734

نشنیدم

🤩من دختری از تبار بلوچستانم 😍یه دختر پر انرژی شاد و شنگول 😍.  میشه برای رسیدن به حاجتم برام صلوات بفرستی🥺فرستادی بگو منم برات بفرستم😘. راستی نی نی سایتی ها خیلی دوستون دارم😜. ماچ به کله هاتون😝😽😽

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

بله من با سفیده تخم مرغ ترکیب کردم عالی شد

بعضی وقت ها بجای جر و بحث فقط یه طرف مقابل نگاه میکنم و تعجب میکنم این حجم وسیع از بی عقلی و نفهمی چطور تو ی کله به این کوچیکی جا شده!" ARMYدر عمل عاشق و درحرف عاقل.. 
2738

به خاطر زبری که داره میگن با چیزای دیگه قاطی کنید و اسکراب درست کنید برای پوست خوبه. مثل لایه بردار عمل میکنه. شما حتی شکر رو هم میتونی با عسل قاطی کنی و لایه بردار درست کنی. وگرنه به خودی خود که خاصیت نداره.

خواهش می‌کنم برام صلوات بفرستید. خدایا همه دنیا بخواد و تو بگی نه... نخواد و تو بگی آره تمومه... همین که اول و آخر تو هستی... به محتاج تو محتاجی حرومه. میشه نگاهم کنی آروم شه زندگیم.... چشم از من بر ندار میپاشه زندگیم... 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز