2703
2553
عنوان

شب ادراری در بزرگسالان اگه ارثی باشه قابل درمانه یا نه؟ کمکم کنین

| مشاهده متن کامل بحث + 43696 بازدید | 91 پست
دوستان خیلی خوشحالم بلاخره به نتیجه رسیدممممممممممممممممممممممم

دوستان به شوهرم امروز اصرار کردم وجدی بهش گفتم که اگه عمد ا جاتو خیس می کنی بهم بگو وگرنه از زندگیت میرم بیرون چون این یه بیماریست که درمانش الان با وجود پیشرفت علوم اسانه.

بیچاره خیلی گریه کرد وقسم خورد که دست خودش نیست .منه گناه کاربهش شک وتردید پیدا کرده بودم .خیلی قسم خورد که شب غیر ارادی جاشو خیس می کنه

منم دیگه راه درمان رو وا می گذارم به خدا
واین خواست خد ا بود تاحس وفاداری به شریک زندگی هم در میان دوستان تست بشه .

واز امروز تا پای جان باهاش هستم وتا عمر دارم ترو خشکش می کنم خودم پوشکش می کنم وخودم عوضش می کنم

حتی تو مهمونی شبانه ومسافرت منو باش که به خاطر این مسافرت ومهمونی شبانه رو بر خود وشوهرم حرام کرده بودم .در ثانی می ترسیدم بچه د ار شم.تصمیم گرفتم بچه دار بشم اگه خد ا بخواد همونه انشالله که فرزندم این بیماری روبه ارث نمیبره
خیلی از عزیزان پیشنهاد دادن که تو چرا پوشکش می کنی مگه فلجه؟چرا این همه قداکاری میکنی باید خدمت این دوستان گلم عرض کنم .اگه عاطفهوعشق حقیقی،ومحبت از ته دل در روح انسان باشه این کارها صفره .

مگه شما شوهرتون این بیماری رو داشت ولش میکردین؟ببخشین رک حرف میزنم اگه این کارو بکنین بی انصافین.
اگه خدای نکرده فلج وقطع نخاع بود ولش میکردین؟اینجاست که عاطفه ومحبت جاشو به بی انصافی وبی رحمی میده .مگه هدف خداوند ازخلقت انسان فقط هوس بود؟نه دوستان فلسفه حیات از نظر خداوند محبت .عشق وهمدلی هستش .اگه ما شریک زندگیمونو به خاطر یک بیماری ولش کنیم پس در اینجا هدفمون از ازدواج بر پایه هوس بوده .منو ببخشین. خدا ما رو در این دنیا خلق کرد تا وفاداری ومهربونی رو به همدیگه نشون بدیم پاداششو اون دنیا بگیریم.من صراحتا عرض می کنم تا عمر دارم از شوهرم پرستاری می کنم وضمن اینکه پوشکش می کنم حتی کهنه هاشو هم تصمیم گرفتم بشورم .چون زندگی حقیقی یعنی این نه هوس.ما باید از انرزی های مثبت الهیاستفاده کنیم نه انرژی های منفی شیطانی . شیطان همیشه در کمین ماست .چند بار وسوسه شدم که دختر بی خیال طلاقتو بگیربرو خوش باش ومرد زندگیتو بده دست مامانش تا اون تروخشکش کنه این وسوسه کار شیطان بود که در خونم در کمین نشسته بود
عزیزان من این مشکل رو دارم یکی چند تا از دوستان گفتن سرکاریه .وزیبا اومدهمه رو سر به سرش بذاره درسته .خواستم این موضوع رو اینجا مطرحش کنم تا ببینم حس عاطفه وخدا دوستی تا چه حد در روح خداییمون رخنه کرده ولی متاسفانه ازتون ناامید شم

حالا 2 نتیجه می گیریم

1 اگه شوهرم خوب شدامتحان الهی بود تا خداظرفیتمو امتحان کنه

2 اگه خوب نشد تو اون دنیا پاداشمو از خد اوند مهربون میگیرم وروز های آسمانی رو تو اون دنیا از خدا میگیرم

هفت شهر عشق را عطار گشت
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم (مولانا)

واسه همیشه بایییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش

ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

سلام منپسری 32 ساله هستم
و از نظر جسمی و فکری و ظاهری خوبم و کاملا سالمم
ولی شب ادراری دارم
از همه کسانی که تو این تاپیک هستن می خوام که اگه دختری رو می شناسن که شب ادراری داره و مثل من مجبور پوشک بشه رو بمن معرفی کنن برای ازدواج .
چون نمی تونم به هر کسی بگمش
اینم ایمیل منه
nini.borna@yahoo.com
سلام من پسری 32 ساله هستم
و از نظر جسمی و فکری و ظاهری خوبم و کاملا سالمم
ولی شب ادراری دارم
از همه کسانی که تو این تاپیک هستن می خوام که اگه دختری رو می شناسن که شب ادراری داره و مثل من مجبور پوشک بشه رو بمن معرفی کنن برای ازدواج .
چون نمی تونم به هر کسی بگمش
اینم ایمیل منه
nini.borna@yahoo.com
2456
تحت هیچ شرایطی لباس هاش و زیر انداز هاش رو که کثیف میکنه نشور. اصلا مگر تو خل بودی که 4 سال این کار رو میکردی. وقتی چند بار خودش دست گل هاش رو شست یاد میگیره که ساعت رو هر 2 ساعت بزاره رو زنگ و بیدار بشه بره دستشویی.
نه حاضره بیدار شه بره دستشویی
نه حاضره خرابکاریش رو خودش جمع کنه و تمیز کنه
نه حاضره پوشک شه
تازه تاکید میکنه که ارثیه و باید بسوزی و بسازی چقدر خودخواه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2714
با سلام پسر خواهرم 15 سالشه ، و بی اختیاری ادراری داره، البته نه به اون معنا که خودشو کامل خیس کنه، فقط در حد چند قطره که لباس زیرش رو تر می کنه، می خواستم ببینم کسی از دوستان را درمانی براش سراغ ندارن؟
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز