2777
2789

به راحتی می توان تحت تأثیر تعداد زیادی از ویژگی هایی که اینستاگرام در سال های اخیر معرفی کرده است غرق شد. تغییر این پلتفرم از تصاویر ایستا به تجربیات غوطه ور، بسیاری از بازاریابان را در مورد نحوه ارائه برند خود متحیر کرد.


در این پست، می‌خواهیم روی ویژگی‌های جدید، دست کم گرفته‌شده یا ناشناخته اینستاگرام تمرکز کنیم که می‌توانند بازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما را بهبود بخشند.


چرا بازاریابان باید روی اینستاگرام تمرکز کنند؟


با پلتفرم‌ها و گرایش‌های جدید رسانه‌های اجتماعی که هر روز ظاهر می‌شوند، وسوسه انگیز است که از TikTok برای تجارت استفاده کنید یا حتی به Discord مهاجرت کنید و محصولات متا را به طور کامل کنار بگذارید اما این تصمیم کمی عجولانه است، و دلیل آن اینجاست.


اینفلوئنسر مارکتینگ همانطور که امروزه می شناسیم از اینستاگرام سرچشمه گرفته است. اکنون، 78 درصد از مصرف کنندگان می گویند که اینفلوئنسرها در کمک به آنها برای کشف مارک های جدید تأثیرگذار هستند. تقریبا نیمی از مردم می گویند که از اینستاگرام برای خرید هفتگی استفاده می کنند. برندهای بزرگی 75 درصد از بودجه بازاریابی خود را صرف اینفلوئنسرها می کنند.


اما موضوع اینجاست بسیاری از این سازندگان هنوز از اینستاگرام به عنوان پلتفرم اصلی خود استفاده می کنند و به همین دلیل است که کسب و کارها نیز باید این کار را انجام دهند. 96 درصد از برندها و 88 درصد از سازندگان به طور منظم استوری اینستاگرام را منتشر می کنند، اما تنها 46 درصد از برندها و 42 درصد از سازندگان اغلب از TikTok استفاده می کنند. بنابراین، رهبران حاضر نیستند اینستاگرام را به طور کامل با TikTok یا سایر پلتفرم‌ها عوض کنند، آنها می‌خواهند با جامعه خود در ارتباط باشند.


یکی دیگر از دلایل استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی رسانه های اجتماعی، متاورس است. مارک زاکربرگ تصریح کرد که به زودی ویژگی های واقعیت مجازی بیشتری ارائه می شود. اینفلوئنسرهای مجازی، مد دیجی، برخی از ویژگی‌های متاورس می باشد که در حال حاضر وجود دارند، و این تازه آغاز کار است.


32 درصد از سازندگان در سراسر بریتانیا و ایالات متحده گفتند که به متاورس امیدوار هستند. 91 درصد از اینفلوئنسرها در هر دو بازار می گویند که کنجکاو هستند تا درباره متاورس و اینکه چگونه می توانند از ابزارها و ویژگی های آن برای کسب درآمد از کار خلاقانه خود استفاده کنند، بیشتر بدانند. به همین دلیل است که بازاریابان باید از این فرصت استفاده کنند و از هم اکنون شروع به ایجاد تجربیات مجازی برای مخاطبان اینستاگرام خود کنند.


ادامه این مقاله جذاب را در شرکت تبلیغاتی ایده بخوانید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز