عنوان

هزینه هر جلسه سابسیژن چقدره ؟؟

251 بازدید | 7 پست

کسی خبر داره هر جلسه سابسیژن چقدر میشه ؟؟

You know the difference between you and me... you want to achieve your goal to live better, but I fight until I die... I have to be stubborn because I have no choice but to be stubborn... I have 3 goals that I have to achieve... But only a fool talks about his future... I will come back whenever I succeed

کسی میدونه تو همدان هزینه هر جلسه چقدره؟؟

You know the difference between you and me... you want to achieve your goal to live better, but I fight until I die... I have to be stubborn because I have no choice but to be stubborn... I have 3 goals that I have to achieve... But only a fool talks about his future... I will come back whenever I succeed

چرا کسی جواب منو نمیده 

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

چاسیپ اوشاقی اولمیاسان به فارسی یعنی بچه آدم فقیر نباشی😁😁😁سابسیژن چیه ؟ 

یه روش برا از بین بردن گودی جوش و ابله ....سوزن میندازن زیر پوست 

اصلا من کلا دیده نمیشم 

چه جالب  خوشمان آمد

هیشکی حواب نمیده که بفهمیم هر جلسه چقدر میگیرن 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید