2703
2553
و پیشنهادش این بود که حتما سریع بچه دار بشم
ولی ما بچه نمیخواستیم ولی چون دکترم تاکید کرده بود رفتیم برای نی نی
به نظر من به حرف شوشو گوش نده چون معلوم نیست چقدر طول بکشه تا نی نی بیاد البته ایشالا که زود بیاد
ولی از یه زمانی که بگذره فشار خانواده ها خیلی زیاد میشه
و البته فشار به خودت هم میاد
من حتی با متفورمین هم پری ها مرتب نشد دو سه سری قرص خوردم و آمپول زدم و ..........
تا اینکه دکترم بهم گفت بهترین راه واسه شما عمل لاپراسکوپی
منم با اینکه نمیخواستم برم عمل ولی مجبور شدم.
الان دو ماه از عملم میگذره تا سه چهار روز دیگه معلوم میشه که نتیجه داده یا نه
معجزه خدا ... عشقهای زندگیم
مرسی ثنا جون خوشحالم که جوابم و دادی من خیلی نگران هستم دعا کن شوهرم زود راضی بشه .چون نمس تونم متقاعدش کنم .البته همین حالا هم فشارخانواده اش هستش اما من می گم که اون نمی خواد وشوهرم هم نمی دونه که مشکلاتم زیاده واسم دعا کن

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 

من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود و حتی توی تعطیلی های عید هم هستن. 

بیا اینم لینکش ایشالا مشکلت حل میشه 💕🌷

مرسی ماری جون
شوهر منم اولین بار که شنید که باید بچه دار بشیم یه حرفی زد که هنوز رو دلمه
خیلی ناراحت شدم
ولی الان میمیره واسه نی نی
از من بیشتر اون منتظره
معجزه خدا ... عشقهای زندگیم
2720
meli جان

اینجا
آ
خرین بار تیر ماه پست گذاشتن عزیزم

فکرنمیکنم جواب بگیری منم امروز دکی گفت تنبلی داری ولی من پریودم منظمه

تاپیک درست کن از رخانما سوالاتت رو بپرس
توکل برخدا، یعنی سپردن امور به خدا واعتماد به او و باور این حقیقت که هرچه او بخواهد خیر است
**اللهم عجل لولیک الفرج**
2714




سندرم تخمدان پلی کیستیک که در برخی موارد از آن به عنوان کم کاری تخمدان یاد می شود از بیماری های شایع در زنان است و به دلیل عوارضی که می تواند داشته باشد، بسیار مهم است.



این سندرم اغلب با وجود سابقه در بستگان (خواهر، مادر، عمه، خاله و...) اتفاق می افتد و در واقع مجموعه ای از علائم است که می تواند در یک نفر همه این علائم باشد یا تنها برخی از آنها خود را نشان دهد.



مهم ترین علامت این سندرم، تخمک گذاری های کم و نامنظم ، عدم تخمک گذاری به مدت طولانی و حتی طی ماه هاست که این مشکل خود را به صورت پریودهای دیر به دیر و گاهی هر چند ماه یک بار نشان می دهد. اصولا قاعدگی طبیعی هر ۲۸ تا ۳۰ روز یک بار است و این فاصله می تواند از هر ۲۱ روز تا ۳۵ روز یک بار هم باشد. اما اگر طولانی تر از این زمان باشد یعنی از شروع یک قاعدگی تا شروع بعدی بیش از ۳۵ روز طول بکشد نیاز به بررسی و مراجعه به پزشک دارد. برخلاف تصور عمومی بروز این اتفاق در سنین پایین (۱۷ـ ۱۶ سالگی) بی اهمیت نیست و حتی بیماری کم کاری تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک می تواند از همین زمان شروع شود.



از علائم دیگر این سندرم زیاد شدن هورمون های مردانه یا علائم آن است؛ یعنی می تواند این هورمون ها زیاد شوند یا فقط علائم افزایش این هورمون ها به صورت افزایش موهای زاید یا آکنه بروز کند. افزایش موهای زاید به معنی افزایش موهای نواحی خاصی از بدن که معروف ترین آن ناحیه فوقانی لب و چانه است اتفاق می افتد و در این نواحی به دلیل حساس بودن ریشه های مو به هورمون های مردانه، موها زبر، خشن و سیاه تر از معمول رشد می کنند. همانطور که گفته شد از نظر آزمایشگاهی میزان هورمون های مردانه در این بیماری می تواند افزایش نیابد اما علامت هیرسوتیسم با پرمویی وجود داشته باشد. علامت پرمویی در ۷۰ درصد کسانی که سندرم تخمدان پلی کیستیک دارند، روی می دهد.



از دیگر علائم این بیماری بروز چاقی و آکنه (جوش های صورت در سن بلوغ) و هیرسوتیسم یا پرمویی بخصوص در سنین شروع پریود است. اغلب این علائم با پریودهای دیر به دیر همراه است. هرچند این سندرم می تواند بدون تاخیر پریود هم رخ دهد.از علائم آزمایشگاهی دیگر این سندرم مقاومت به انسولین است که در نهایت می تواند منجر به دیابت شود.



از مهم ترین علائم این سندرم که علت نامگذاری آن به عنوان تخمدان پلی کیستیک است، دیده شدن کیست های متعدد کوچک در تخمدان ها در سونوگرافی است. سایز این کیست ها معمولا زیر ۱۰ میلیمتر بوده (۹ ۲ میلیمتر) و به تعداد زیاد در هر تخمدان می باشد و برخلاف کیست های بزرگ تر و منفرد تخمدان معمولا طی ۲ تا ۳ ماه بعد از بین نمی روند. به علاوه در سونوگرافی این افراد معمولا سایز تخمدان ها بزرگ تر از حد عادی است. البته این علامت هم مثل سایر علامت های این سندرم در همه افراد دیده نمی شود. در مورد عوارض و درمان این سندرم هفته آینده خواهیم نوشت.



سلام من 25 روز یکبار پریود میشم و منظم است منتهی موهای زائد در صورت دارم و در بعضی ماه ها کیست هم دارم تخمک گداری هم کیت میگذارم به زور 2 خز نشان میدهد ایا تنبلی تخمدان دارم در ضمن من کم کاری تیروید هم دارم و دارو مصرف میکنم ایا قطره ویتاگنتوس برای من مفید است
خدایا خیلی مهربونی 
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=690484
بچه ها این آدرس تاپیکیه که واسه کسانی که تخمک اهدایی گرفتن یا میخوان بگیرن زدم.
اینم آدرس کلوپشه:
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=26666&ChatDate=13-10-1392
خداوند همچون نفس کشیدن همراه توست: آرام، ساکت، همیشه.
بچه ها میخوام بدونم من که در روزهای تخمک گداری کیت میگدارم به زور دو خط کمرنگ میشه ایا اگر همزمان با پیاز درمانی کلومیفن بخورم موثر است اشکالی نداره
خدایا خیلی مهربونی 

سلام تازه عصو شدم خسته نباشید وقتتون بخیر من سوالی ازتون داشتم

من حدود دوماه پیش تنبلی تخمدان داشتم ک باقرص درمان شد وبعداز سونو گفتن خوب شده بعد یه هفته پیش رابطه مقعدی داشتم یک دقیقه بیشترطول نکشید وبعدش مقعدم خارش وسوزش گرف ک بایه پماد اسمش NN بودخوب شدم ودخترم هستم اصن رابطه ازواژن نداشتم بااینکه اصن رابطه ای نبود ولی توچرخه پریودی اون تایم جز مقاربت امن بود وماه پیش دوم پریود شدم پریودمم منطم نیس این ماه سومه هنوز پریودنشدم درصمن این ماه سفررفنم و استرسم داشتم نمیدونم مهمه یانه ولی گفتم بگم بهتون...دلیلش چی میتونه باشه؟ممکنه بارداری باشه؟ ممنون میشم جواب بدین استرس دارم.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز