2726

رشته کوههای هیمالیا یکی از مکان هایی که دارای تنوع گیاهی و جانوری بسیار خاص است. در این میان پلنگ برفی از جمله حیواناتی است که همواره مورد توجه عکاسان و زیست شناسان قرار می گیرند. به باور بسیاری شکوه و عظمت کوه هیمالیا با پلنگ های برفی دو چندان شده است. این حیوان پادشاه کوه ها شناخته می شود. پلنگ برفی می تواند شش برابر طول بدن خود بپرد و به آسانی از شیب های تند و مناظر ناهموار عبور کند. این حیوان برای شکار از دو ابزار استتار و سرعت به نحو احسن استفاده می کند. پلنگ برفی هنگام شکار طعمه، کاملاً خود را استتار کند. به این ترتیب شما در آزمون دقت با پلنگ برفی با یک شکارچی روبرو هستید که برای شکار طعمه، خود را در میان صخره ها استتار کرده است. ایا می توانید آن را پیدا کنید؟



آیا توانستید در کمتر از ده ثانیه پلنگ در حال استتار و شکار را در تصویر شناسایی کنید. اگر توانستید این حیوان را پیدا کنید، قطعا از قدرت دید، دقت و تمرکز بسیار خوبی برخوردار هستید! با هم عکس را مرور می کنیم.

.....................

ادامه مطلب در اینجا


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز