2726

بازی های فکری، سوالات و تست های هوش از جمله مواردی است که در اینترنت طرفدارن زیادی دارد. بخشی از این مسئله موضوع سرگرمی است، اما بخش دیگر مربوط به تمرین دادن فعالیت های مغزی است. وب سایت مجله خبری چشمک با سوالات هوش تصویری تلاش می کند تا ذهن خوانندگان خود را توسعه دهد. شما برای حل این سوالات، نیازمند دقت، توجه و تمرکز شماست. لذا این موضوع می تواند سبب افزایش عملکردهای مغزی شما شود. با سوالات هوش تصویری تیمارستان شما می توانید دقت و توجه خود را به چالش بکشید. 



در سوال اول مجله خبری چشمک شما با یک آسایشگاه روانی روبرو هستید. در این آسایشگاه، یک پزشک و چند بیمار وجود دارد. پس از مصرف داروی جدید، همه بیماران ناگهان به یک “بیماری” عجیب مبتلا شدند. این بیماران همیشه سعی می کردند روزی یک بار کسی را گاز بگیرند. خوشبختانه این عارضه جانبی تنها برای یک هفته ادامه داشت. وقتی دوباره همه چیز خوب شد، دکتر متوجه شد که هر بیمار 2 گزش دارد. اما دکتر 100 بار نشانه گزش داشت..چند بیمار در بیمارستان بودند؟

........................

ادامه مطلب در اینجا



اول گفت هر بیمار ردزی یکبار گزش میکنه بعد یه هفته میشه هفت تا چجوری دوتا گزش داشتن؟


20 بیمار در بیمارستان بستری بودند.

راه حل: اگر تعداد بیماران را X علامت گذاری کنیم، تعداد کل نیش ها در یک هفته 7 برابر است، تعداد گزش ها در بین بیماران 2 برابر می شود. بنابراین، تعداد نیش های دکتر برابر است با 7X – 2X که به دلیل معما برابر با 100 است:

7Х − 2Х = 100

Х = 20

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز