2737
2734

خانوم نازنین میشه تشریف بیارین اینجا👇

https://www.ninisite.com/discussion/topic/9123261/طریقه-توسل-به-حضرت-رقیهسفره-صلوات-۱۴۰۰۰

‌جان جدت لایک نکن😊🔪
بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا سیدتنا رقیة علیک تحیة والسلام و رحمة الله و برکاته
السلام علیک یا بنت امیر المومنین علی ابن ابی طالب
السلام علیک یا بنت فاطمة الزهراء سیدة نساء العالمین
السلام علیک یا بنت خدیجة الکبری ام المومنین و المومنات
السلام علیک یا بنت ولی الله السلام علیک یا اخت ولی الله
السلام علیک یا بنت الحسین الشهید
السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیدة السلام علیک ایتها الرضیة المرضیة
السلام علیک ایتها التقیة النقیة السلام علیک ایتها الزکیة الفاضلة
السلام علیک ایتها المظلومة البهیة صلی الله علیک و علی روحک و بدنک
فجعل الله منزلک و ماواک فی الجنة مع ابائک و اجدادک الطیبین الطاهرین المعصومین
السلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار و علی الملائکة الحافین حول حرمک الشریف و رحمة الله و برکاته و صلی الله علی سیدنا محمد وآله الطیبین الطاهرین برحمتک یا ارحم الراحمین .

درود بر تو ای بزرگ ما رقیه که بر تو باد احترام و سلام و عنایات و برکات خداوندگار ما. به تو ادای احترام می‌کنم ای دخت امیر المومنین علی بن ابی طالب، در برابر عظمتت تعظیم می نمایم ای دختر فاطمه زهرا که مادرت بزرگ زنان دو جهان است، تسلیم مقام توام ای دختر یادگار خدیجه کبری، که سمت مادری داشت بر مردان و زنان با ایمان. سلام بر تو ای دختر ولی خدا. درود بر تو ای خواهر دوست خدا. سلامتی بر تو ای دخت حسین شهید . دعا نثارت ای که هستی راستگو و حاضر در دینت . سلام بر تو ای که از راهت راضی بودی و خدا از مسیرت خشنود. در برابرت خاضعم ای پرهیزکار و پاکیزه‌تن ف تحیت بر تو ای تزکیه شده برتر، تسلیم مقام توام، ای که بودی در مظالم و با ارزشت همه را تحمل کرده افشا نمودی . صلوات خداوند بر تو و بر روح تو و جسمت . خداوند تبارک و تعالی خانه و زندگی تو را در بهشت قرار داده در کنار پدران و اجداد پاک و گرامی معصومت . درود بر شما به آنچه که صبر کردید. پس چه زندگی زیبایی در انتظار شماست . و نیز به فرشتگان پاسدار حرمت که نگهبان مقامات می‌باشند کرنش می‌کنم و در خاتمه با تمام وجود به خاندان معظم رسول خدا محمد (صل الله علیه وآله و سلم) دعا کرده و الطاف و مراحم الهی را مسئلت می‌کنم .

متن و ترجمه زیارت حضرت رقیه (س) صوت MP3

عزیزایی ک حاجت دارین حتما امضامو بخونین حاجت روا میشین خواهرا سوره مبارکه محمد معجزه می‌کنه       سوره محمد بخون عالیه معجزشو میبینی تو زندگیت دوای هر دردیه تونستی همه روز بخون اگه وقت نداری شنبه ها که متعلق به آقا رسول الله ص هست بخون یا روزی یه صفحه یا آیه هرچی در توانته بخون کلا ۳۸ تا آیه داره ولی معجزشو میبینی ب خدا توکل و اعتماد کن و بخون امتحان نکن گله من 🖤

یا حصرت رقیه داداشمو شفا بده🙏😔 تو راه شیرازه که بستریش کنن خونشو عوض کنن حالش خرابه😭

بعدم منو صاب خونه کن بس که التماس انبیا و پیامبرا کردم از دستم عاجز شدن منو و دعای منو نمیشنون😭

ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،.  اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن  ، اگه دوسمون داری زیاد ناز نکن..  دردی که انسان را به سکوت وامیدارد،بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریادوامیدارد... انسانها به فریاد هم میرسند، نه به سکوت هم...!        


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687