2726
عنوان

قرآن و مفاتیح

533 بازدید | 4 پست

سلام

در بین بخش های فروشگاه تالار گفتگو،  جایی برای معرفی فروشگاه های کتاب نبود.
این سایت هم کتابهاش عادی نیست و فقط کتاب قرآن هست و مفاتیح و کتاب های دعا


برای همین در این تاپیک معرفی میکنم . .


کتاب سایت . . هر نوع قرآنی لازم دارید اعلام کنید تا تهیه و ارسال کنند . .


 


به افتاب سلامی دوباره خواهم کرد . . .        toto.ir
کلا قراره این فروشگاه نیازهای تهیه قرآن کاغذی، به صورت صوتی و تصویری، مفاتیح و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه رو تامین کنه . . محلش هم از 5 شنبه در شهر ری افتتاح میشه
به افتاب سلامی دوباره خواهم کرد . . .        toto.ir


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قلم قرآنی هوشمند بصیر


 


به منظوریادگیری و آموزش آسان قرآن کریم در حوزه های مختلف از جمله: روخوانی، روان خوانی،فصیح خوانی، ترتیل، حفظ و تثبیت و همچنین یادگیری ترجمه به زبانهای مختلف به سادگی می توان از قرآن گویای بصیر استفاده نمود. قرآن گویای بصیر ابزاریست که تحولی در زمینه یادگیری ایجاد نموده به طوری که همگان به اثر بخشی آن اذعان دارند. فایل های موجود در این قلم با محتوای کتاب در ارتباط بوده و به سادگی به محض قرار گرفتن نوک قلم بر روی کتاب، صوت مربوط به آن قسمت در آن واحد پخش می گردد.
فن آوری قرآن گویای بصیر بدین گونه است که حسگر تعبیه شده در نوک قلم به محض قرار گرفتن بر روی صفحه به راحتی کدهای مخفی آن قسمت را شناسایی کرده و بلافاصله صوت مربوط به آن را فعال میکند. این تکنولوژی با ذخیره کدها و صوت ها و ایجاد ارتباط میان آنها یک محیط یادگیری تعاملی را ایجاد می نماید که با هیچ ابزار دیگری قابل مقایسه و رقابت نیست.
یکی از مشکلات قرآن آموزان عزیز روخوانی و صحیح خوانی است. در این مورد، یکی از تجهیزات الکترونیکی آموزشی تعاملی در حوزه علوم قرآنی با قابلیت منحصر به فرد و نبود مشابه به عنوان جدیدترین تکنولوژی آموزشی الکترونیکی در جهان اسلام، قرآن گویای بصیر می باشد.
گارانتی واقعی تعویض، ۳ سال خدمات پس از فروش، پشتیبانی کامل توسط کادر مجرب این موسسه و حضور پررنگ در انواع نمایشگاه ها و عرصه های قرآنی خود گویای اطمینان کیفیت محصول و تلاش شبانه روزی این مجموعه جهت بهبود روزافزون آن می باشد.



محتویات: قلم قرانی ۸ گیگابایت مخصوص جهت این بسته، کتاب قرآن با کاغذ تحریر با ترجمه فارسی در قطع وزیری، کتاب منتخب مفاتیح الجنان قطع جیبی، دفترچه امکانات (شامل راهنما، استفاده آسان از قلم هوشمند بدون کتاب، دکمه های کنترلی و تمامی امکانات جانبی شامل منتخب مفاتیح، صحیف سجادیه، نهج البلاغه و …)، کتابچه تفسیر کامل قرآن (قرائت هر آیه از هر سوره تنها با یک اشاره)، دفترچه نماز و نجوای بعد از آن، شارژر، هدفون، کابل USB جهت اتصال به رایانه، کارت گارانتی .


قیمت رسمی: 140.000 تومان


برای خرید با تخفیف کلیک کنید


 

به افتاب سلامی دوباره خواهم کرد . . .        toto.ir
2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز