ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

من خبر خودمم ندارم😂💔

دوست عزیزم یادت باشه قدرت دست خداست اون برات میچینه نه آدما به خودش اعتماد کن و از خودش بخواه اونی که تورو آفریده هیچ وقت تورو به حال خودت ول نمیکنه به حرف دلت گوش میده بهترین مخلوقش تویی دورت بگردم حرص حرف و کارا دیگران نخور به خدای خودت بچسب باور کن قدرت برا خداس باکمک قدرت و بزرگی خدات بجنگ تا برسی به هرچی که تو ذهنت یا قلبت داری :) فاطمه هستم مهربون عاشق رنگ قرمز و کمی بی عصاب خیلی جاها با حرفایی ک شنیدم کم اوردم ضعیف شدم بی عصاب تر قاطی داغون اما دوباره با کمک خدای خودم پاشدم به این باور رسیدم که قدرت دست خداس و تا اون نخواد هیچ اتفاقی نمیوفته از خودش خواستم و میدونم خدایی ک همیشه هوامو داشت هیچ وقت ولم نمیکنه به قلبم گوش میده و من با وجود خدا ادامه میدم و تا زره جونی که در بدن دارم میجنگم برا زندگیم من خدارو دارم . همیشه خدا هست فقط تو گاهی فکرای بد میکنی دوست عزیزم با قدرت خدای خودت ادامه بده به هیچ حرف کاری اهمیت نده تو خدارو داری چی بهتر این؟ یه خانومی دیدم گفت ذکر یا الله سنگ از زمین بلند میکنه انقدر گفت تا مشکلش حل شد = نتبجه حرفام گلی 
2728



🔹گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ، جمعه (۱۰ تیر) کنسرتی را در زاهدان برگزار کرد. در این کنسرت که فیلم آن به تازگی منتشر شده، یک مخاطب حاضر در سالن داد می‌زند و از این خواننده درخواست می‌کند که پلی بک نخواند.

🔹در پاسخ به این درخواست گرشا رضایی از فرد می‌پرسد آیا می‌دانی پلی بک چیست؟ و زمانی که با پاسخ مثبت این فرد مواجه می‌شود، ادامه می‌دهد پسر خوبم، کوچولوی من، عمو، کلاس چندمی؟

🔹اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و چندین دقیقه بعد، گرشا رضایی توهین به مخاطب را شروع می‌کند و با دهن کجی، همان درخواست را تکرار می‌کند.

🔹در دقایق پایانی کنسرت نیز این خواننده می‌گوید: بعضی‌ها می‌خواهند بگویند ما هم بلدیم، همین الان این فرد را بیاورم روی استیج و دو سوال از او بپرسم، ایزی لایف لازم می‌شود.


تو یک زنی…لباس خوب بپوش !برای خودت غذای خوب بپز !خودت را به صرف قهوه ای در یک خلوت دنج میهمان کن !برای خودت گاهی هدیه ای بخر !وقتی به خودت و روحت احترام می گذاری ..احساس سربلندی می کند..آنوقت دیگر از تنهایی به دیگران پناه نمی بری و اگر قرار است انتخاب کنی،کمتر به اشتباه اعتماد می کنی، یادت باشد ….برای یک زن عزت نفس غوغا میکند!
🔹گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ، جمعه (۱۰ تیر) کنسرتی را در زاهدان برگزار کرد. در این کنسرت که فیلم ...

وای🤯

بین خودمون بمونه !دنیا با تو انتهای قصه قشنگیه که قشنگیاش بی انتهاست 😉🤭
وای🤯


اینا با کمک صد تا نرم افزار و دستگاه و بالا بردن صدای موسیقی شدن خواننده 

وگرنه خواننده میخوای صدای شجریان گوش بده و هم سطح های ابشون 

 مودب و بافرهنگ هستند هم خوش صدا

اگه فکر میکنی از من بیشتر میفهمی حق با شماست لطفا با بحث نه اعصاب خودت رو بهم بریز نه من رو چون نه من متقاعد میشم نه شما با تشکر از کاربران فهبم
اینا با کمک صد تا نرم افزار و دستگاه و بالا بردن صدای موسیقی شدن خواننده  وگرنه خواننده میخوای ...

درسته 

بین خودمون بمونه !دنیا با تو انتهای قصه قشنگیه که قشنگیاش بی انتهاست 😉🤭
🔹گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ، جمعه (۱۰ تیر) کنسرتی را در زاهدان برگزار کرد. در این کنسرت که فیلم ...

یه خواننده ی چیپ و درجه پنج 

 تا گردش جهان و دور آسمان بپاست.... نور ایزدی همیشه رهنمای ماست✌️😌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز