2733
2734

درون گرا بودن و برون گرا بودن. درباره این دو ویژگی شخصیتی زیاد شنیده ایم. برخی خود را درون گرا می دانند و برخی کاملا برون گرا. اما برخی روان شناسان معتقدند که حتی فردی که شخصیت درونگرا دارد، ویژگی های برون گرا خود را دارد و هر فرد برون گرا دارای ویژگی های درونگرای خود است. اگر رابطه شما اخیراً چالش برانگیز بوده است، ممکن است یکی از خصوصیات پنهان درونگرای شما مقصر همه آن باشد.اگر به سختی می توانید بفهمید که این ویژگی شخصیتی چه چیز می تواند باشد، شما خوش شانس هستید. این تست شخصیت شناسی تصویری شگفت انگیز برای کمک به شما طراحی شده است که خودتان را بشناسید. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: اولین حیوانی که می‌بینید، از شخصیت شما سخن می‌گوید!



تست شخصیت شناسی تصویری شگفت انگیز

به سادگی به تصویر زیر نگاه کنید و به اولین چیزی که می بینید دقت کنید.

...............

ادامه مطلب در اینجا

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
یک زن و دو شمشیر


اگر هیکل شنل کلاهدار را دیدید، ویژگی پنهانی درونگرای شما اشتیاق شدید شما به حفظ حریم خصوصی است.

شما شریک بسیار خوبی هستید، و زمانی که در مهمانی‌ها با صدای بلند ظاهر می‌شوید مورد علاقه همه هستید، اما هیچ‌کدام از اینها به این معنی نیست که شما لزوماً کتابی باز هستید، حتی برای شرکایتان.

رعایت حریم خصوصی شما برایتان بسیار مهم است، اگرچه ممکن است از اعتراف به این موضوع بیش از حد محتاط باشید، زیرا می ترسید شریک بالقوه را از خود دور کند.

شما نمی توانید از دست کسی عصبانی شوید که چیزی را به شما نداده است که هرگز نخواسته اید.

2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687