2410
2553
عنوان

نمایندگی بکو در ایران

103 بازدید | 1 پست

 نمایندگی بکو در ایران

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی بکوچی سال‌هاست بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بکو و نمایندگی فروش بکو ایران به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان خود تلاش کرد تا بتواند با ارائه ی برند بکو نیازهای مشتریان خود را پاسخ گوید و تمرکز خود را از یک برند خاص گذاشته و حق انتخاب بیشتری به مشتریان قدیمی خود دهد. از این رو نمایندگی فروش بکو ایران با هدف خدمت بیشتر به ایرانیان این محصولات بکو را در فروشگاه اینترنتی خود قرار داد تا نحوه ی خرید را برای آنها آسان تر سازد.

نمایندگی فروش بکو ایران


در دنیای اینترنت و وب، رایج‌ترین نوع نمایندگی فروش در دنیای میزبانی وب وجود دارد. این نوع از تجارت بیشتر با نام Reseller شناخته می‌شود. در این نوع از نمایندگی فروش، نماینده با خرید فضا و امکانات میزبانی وب از شرکت اصلی و ایجاد حساب‌های کاربری مختلف بر روی فضای خریداری شده، نسبت به فروش آن‌ها با قیمت بیشتری اقدام می‌کند. نمایندگی فروش در مقابل خدمات پشتیبانی که به فرد خریدار می‌دهد قیمت بیشتری نسبت به شرکت اصلی برای سرویس‌ها دریافت می‌نماید. نماینده فروش به امکانات و تنظیمات اصلی سرورهایی که فضای میزبانی وب را از آن تهیه کرده‌است دسترسی ندارد و فقط توانایی تغییرات جزئی تنظیمات را از طریق کنترل پنلی که شرکت اصلی در اختیار وی قرار داده‌است را دارد. اکثر دیتاسنترها در کنار فروش سرورهای اختصاصی این نوع از فروش را نیز در دستور کار دارند. این نوع از خدمات با خدماتی که شرکت‌هایی دارای سرورهای اختصاصی ارائه می‌دهند، متفاوت است.


 https://bekochi.com/product-tag/نمایندگی-بکو-در-ایران/


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز