2737
2734
زنان از مردان سیاستمدارترند! دلیلش شاید تلاش زن در طول تاریخ برای جبران کمتر بودن زور بازویش از مرد بوده باشد. دلیلش هرچه باشد استعداد برتر زن در سیاست امری ثابت شده است. تجربه حضور سیاستمداران زن هم از قرن بیستم به این سو چه بسا موفق تر از سیاستمداران مرد بوده است و مهر تاییدی است بر این مدعاست. از روز نخست آشنایی زن با همسر آینده اش او روابط را با دلبری مدیریت می کند. دلبری خود گونه ای از سیاست زنانه است که در متعالی ترین شکلش آنقدر هوشمندانه است که چه بسا موجب می شود مردی گمان کند که خود عاشق شده است و خود پا پیش بگذارد بی آنکه بداند قبل از آن با مهره چینی های زن به سوی او فراخوانده شده است. در روابط خانوادگی نیز زن با سیاست روابط خود را با خانواده همسرش تنظیم کرده و زن عاقل همواره در تلاش است بدون ابراز دلخوری مستقیم و تمایل به کم کردن روابط با خانواده همسر، به گونه ای وقایع را برای شوهر خود بازنمایی کند که شوهر آن رفتاری کند که او می خواهد. اما امان از رابطه زن با فرزند خود در مقام مادر! گویی تمام تخصص زن در سیاست ورزی در مقابل فرزندش ناکارآمد است. اغلب زنانی که در رابطه خود با همسر و خانواده وی موفق به حساب می آیند نمی توانند به همان گونه خواسته های خود را به فرزند خود القا کرده و کاری کنند که بدون فرمان دادن مستقیم کودک کاری کند که آن ها می خواهند! بسیاری از افرادی که یک فامیل را تحت تسلط خود دارند خود مثل موم در دست فرزندشان گرفتارند و اغلب مواجه با لجبازی های فرزند هستند. البته هستند مادرانی که می دانند با بچه خود هم چگونه با سیاست رفتار کنند و ممکن است مادری در جاهایی بداند که با فرزند خود چگونه رفتار کرده و خواسته خود را به او بقبولاند و در جاهایی هم نداند یا نتواند. لطفا هرکس تجربیات موفق و ناموفق خود را در اینجا برای دیگران به اشتراک بگذارد تا از همدیگر نکات مثبت و سازنده را بیاموزیم.
١-آموزش زبان به کودک اشتباه محض است اما پرورش کودک دوزبانه با آموزش زبان به کودک تفاوت دارد. ٢-فرصت برای دوزبانه شدن محدود است ٣-آموزش لغت، ترجمه کردن و مخلوط حرف زدن دو زبان با کودک اشتباه و مضر است. اینساگرام: dozabaneh وبسایت: http://www.zabanefarda.ir تلفن دفتر: 02166479860 کانال تلگرا م: @aminicartoons
کار ما پشتیبانی والدین در پرورش کودک دوزبانه است. والدین رو سمینار دعوت می کنیم و درست سه ساعت می گوییم لطفا فرمان مستقیم به بچه ندهید و هرگز از اون نخواهید که فلان کارتون را ببیند. خواهش می کنیم که هرگز غلط های تلفظ و گرامر بچه ها را مستقیما تصحیح نکنید اما باز هم یک هفته نشده می آیند و خود معترفند که ان کاری کرده اند که نباید!
١-آموزش زبان به کودک اشتباه محض است اما پرورش کودک دوزبانه با آموزش زبان به کودک تفاوت دارد. ٢-فرصت برای دوزبانه شدن محدود است ٣-آموزش لغت، ترجمه کردن و مخلوط حرف زدن دو زبان با کودک اشتباه و مضر است. اینساگرام: dozabaneh وبسایت: http://www.zabanefarda.ir تلفن دفتر: 02166479860 کانال تلگرا م: @aminicartoons


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چه خوب ، در مورد بچه هایی که معمولا به هیچ فرمان و هواسته پدر و مادر توجه ندارن چه توصیه ای داری ، پسرم پیش فعاله و هرچی ازش بخوام یا بگم میگه نه . واقعا یه وقتایی دیگه نمیدونم چکار کنم میشینم گریه میکنم .
زندگی تابلو نقاشی ست نه مسئله ریاضی ازش لذت ببر بهش فکر نکن!
2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687