2737
2734

به گزارش ویرگول به نقل از وب سایت تیک فیلم قسمت آخر فینال سریال جوکر فصل ششم با حضور بازیگران ایمان صفا , رضا شفیعی جم , سهیل مستجابیان , شهرام قایدی , عباس جمشیدی , محمدرضا علیمردانی , هومن حاج عبدالهی , یوسف تیموری روز دوشنبه 3 خرداد از وب سایت تیک فیلم قابل دانلود است.


دانلود جوکر فصل 6 ششم قسمت 1 تا 6 و آخر فینال با لینک مستقیم دانلود فصل ششم 6 جوکر فینال قسمت آخر سیامک انصاری (رئالیتی شو جوکر فصل 6) از (وب سایت تیک فیلم)



دانلود جوکر فصل 6 قسمت 5 آخر فینال



تیزر قسمت آخر جوکر فصل 6 ششم



https://aparat.com/v/zfi3w


بازیگران فصل 6 مسابقه جوکر


ایمان صفا , رضا شفیعی جم , سهیل مستجابیان , شهرام قایدی , عباس جمشیدی , محمدرضا علیمردانی , هومن حاج عبدالهی , یوسف تیموری




داستان سریال جوکر


در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌شده است




درباره سریال جوکر


سریال به کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال حامد آهنگی, مهران غفوریان, سیروس میمینت, علی مسعودی, علی اوجی به هم مسابقه میدهند که کی زودتر بخندونه




رئالیتی شو جوکر فصل ۶ قسمت 5 یک سریال ایرانی در در فضایی جذاب و خنده‌دار است که به کارگردانی حامد میرفتاحی و احسان علیخانی و همچنین تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی تولید شده است. مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در فصل ششم جوکر بر خلاف فصول قبلی که ۸ هنرمند حضور داشتند، ۹ نفر از شخصیت‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق برای ‏خنداندن یکدیگر به رقابت می‌پردازند در حالی که خودشان نباید بخندند.




نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که این برنامه به خوبی توانسته رضایت مخاطبان را جلب نماید و همین امر آن را به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در سالیان اخیر بدل نموده است. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است. تاکنون پنج فصل از این رئالیتی شو تکمیل شده و حالا به ایستگاه ششم که حکم فینال فصول قبلی را دارد، رسیده‌ایم. در هر کدام از ۵ فصل قبلی این برنامه که شامل ۴ قسمت بود، بازیگران و چهره‌های شناخته شده‌ای حضور داشتند.




منبع: https://tik-film.com/دانلود-سریال-جوکر/


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز