2737
2734
برین توی این سایت و بعد از ثبت نام برنامه ای که میاره رو دانلود کنید و خیلی راحت و بدون نیاز به وارد کد یا همون کپچا روزانه بین 10000 تا 500میلیون ساتوشی کسب کنید که رقم فوق العاده ای هست. اگرم سوالی داشتین بپرسین . اینم لینک سایت: http://btc-mirbox.com/account/register.aspx?u=93366718

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
و اینکه دست دولتها نیست و توسط خود مردم در همه جای جهان می چرخه و توی خیلی از کشورها و سایت های خارجی می شه باهاش خرید کرد. نکته مهمتر اینکه تا سال فکر کنم 2040 فقط 21 میلیون از این پول وجود خواهد داشت به دلایل مسایل ریاضی پیچیده و به همین دلیل ارزشش از طلا هم بالاتر خواهد بود.
خواهش می کنم عزیزم اگه هم خواستی در این زمینه فعالیت کنی خیلی آسونه فقط باید یه کیف پول مجازی بسازی و تو سایت هایی که ساتوشی ( واحد بیتکوین) مجانی می دن ثبت نام کنی. راستی سایت های واسطه معتبری هستن که خیلی راحت و به صورت آنلاین بیتکوین کسب شده رو به ریال تبدیل می کنن و به حسابمون انتقال می دن. اگه راهنمایی خواستی بگو عزیزم.
2738
نه عزیزم هیچ ربطی به گلد کوئست نداره !!!!!!!! این خودش پوله و هرمی نیست. شما یه تحقیق بکنی تو اینترنت کل قضیه دستت میاد. سایت علم و درس که یه سایت معتبر داخلی هست مفصل راجع بهش توضیح داده. در ضمن مجله دانستنی ها هم تو شماره گذشته مقاله ای در مورد بیتکوین نوشته و کاملا توضیحش داده می تونین برین بخونین. و اینکه قرار نیست کسی سرمایه اولیه بذاره که بخواد به قول شما بدبخت بشه!
توی کسب بیتکوین هر کس برای خودش کار می کنه و قضیه بالا سری و پر شدن لول و این حرفها به هیچ وجه نیست و هر مقدار بیتکوینی که هر شخص بدست بیاره بلافاصله به حساب کیف پولش ریخته می شه و تازه می تونه باهاش سرمایه گذاری هم بکنه. بیتکوین در واقع مخترعش یه نابغه احتمالا ژاپنی به نام ساتوشی ناکاموتو هست که مقاله ای رو در سال 2009 چاپ کرد و ایده پول مجازی یا همون بیتکوین رو مطرح کرد. این پول توسط کامپیوترهای فوق قوی و مجهز و با حل کردن بلوک های پیچیده ریاضی تولید می شه.
سلام دوست عزیز برای افزایش btc یا همون اعتبار باید چکار کرد؟ توضیحاتش خیلی گیج کننده است. من ارتباط بین http://btc-mirbox.com/ و https://blockchain.info/wallet/ رو درست متوجه نشدم. یعنی متوجه نشدم که با فعال کردن اکانت در mirbox چطور بیت کوین به wallet اضافه می شود؟
تمام حقایق بزرگ جهان در ابتدا کفر محسوب میشوند. - جورج برنارد شاو -
سلام عزیزم در سایت بلاک چین شما والت یا همون کیف پولتون رو می سازین. در سایت میرباکس بیتکوین یا همون btc کسب می کنین که میره به حسابتون در همون سایت میرباکس ریخته می شه و وقتی به مقدار حداقل رسید می تونین انتقال بدین به کیف پول اصلیتون در همون سایت بلاک چین. برای انتقال هم باید در سایت میرباکس از قسمت toolbox وارد بشین و گزینه convert into balance رو بزنید.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز