2726
عنوان

اونایی که واسه سفر به خوزستان توی ایام نوروز سوال دارن بپرسن

| مشاهده متن کامل بحث + 27758 بازدید | 270 پست
سلام ببخشد جاهای مناسب برای خرید استان کجا ها هست (ابادان،خرمشهر.....) کجا ها میشه خرید خوب و ارزون ...


دوست ارجمند..در صفحات پیش درباره ش گفته شده..اما بازهم بگم که

کنز المال(جاده ی خرمشهر به آبادان) و در آبادان هم پاساژ مرکزی،خ امیری،ته لنجی ،خ دبستان،هایپر اروند..شاید گزینه های خوبی باشه واسه خرید..


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
کارون ۱ شما هم نمیدونین؟ لطفا جواب بدین.


مینو شهر یه رستوران و مضیف داره بنام حاج عبدالله..به دیدنش می ارزه..بین خرمشهر و آبادانه ( کمی بالاتر از فرودگاه)..و اگه شلوغ نباشه دیدنش (و شاید هم غذا خوردن)خالی از لطف نیست :)

درود فراوان به کارون 1 و کاربرها اگه قسمت باشه ما واسه اولین بار سفر نوروزی از کرج به خوزستان با ماشين شخصی داریم برنامه ما 7 روزو 6 شب هستش و شهرهای دزفول شوشتر ایذه اهواز آبادان مدنظر هست اگه میشه راهنمایی کنید که اول به کدوم شهر بریم که وقتمون تلف نشه و ایا میشه چادر زد 

درود فراوان به کارون 1 و کاربرها اگه قسمت باشه ما واسه اولین بار سفر نوروزی از کرج به خوزستان با ماش ...

خوش اومدین و امیدوارم بهتون خوش بگذره..پیشنهاد میکنم چون از دزفول وارد میشین اونجا اقامت داشته باشین و پس از اون شوشتر..اهواز و آبادان هم که پس از این دوتا و البته تالاب شادگان که توی مسیر آبادانه تقریبا..ایذه هم مسیرش دورتره و توی جاده ی شهرکرد و اصفهانه ...چادر بیشتر جاها میشه زد و مدارس هم که جا میدن..البته همه جا شلوغ خواهد بود..



میدونم خوندن صفحات پیش کار سختیه اما..خوندنش پاسخ برخی پرسشهای شما خواهد بود..باز هم کمکی باشه در خدمتم.. 

سلام کارون1 عزیز


ببخشید میخواستم بدونم خبری از وضعیت اسکان توی مدارس شهرهای استان در این روزها دارید؟ با توجه به بارندگی ها، فکر میکنید ظرفیت خالی برای هفته آینده وجود داشته باشه؟


ممنونم :)

سلام کارون1 عزیز ببخشید میخواستم بدونم خبری از وضعیت اسکان توی مدارس شهرهای استان در این روزها د ...

بارندگی که هست و خواهیم داشت..اما پر یا خالی بودن مدارس رو نمیتونم قطعی بگم :)

من نشنیدم در این سالها کسی بدون مدرسه بمونه..امسال هم قطعا فکری برای اسکان مسافران کردن ..

سلام خدمت کارون

ما به امید خدا27اسفند قصد حرکت به سمت استان خوزستان و شهرستان هندیجان را داریم ک اولا سال تحویل را در کنار مقبره شهدای گمنام آن شهرستان باشیم و دوما از دیدنیها و ساحل آنجا استفاده کنیم و بعد به بنادر دیلم و گناوه هم برویم ما از شهرستان آران وبیدگل از استان اصفهان هستیم ویکی شهدای گمنامی که به تازگی شناسایی شده پسر خاله من میباشد .

میخواستم اگه اطلاعاتی در مورد این شهرستان و بنادری که ذکر کردم دارید را بفرمایید و در این بنادر امکان استفاده از تفریحات دریایی هست یا نه و جهت اسکان ما اول قصدمان اجاره خانه ویا سوئیت هست اگر نه آیا امکان استفاده از چادر هست یا نه و توضیحات بیشتری که خودتون اگه دارید ممنون میشم که به ما بگید


سلام خدمت کارون ما به امید خدا27اسفند قصد حرکت به سمت استان خوزستان و شهرستان هندیجان را داریم ک او ...

درود بر شما دوست گرامی..اگه بدونم از چه مسیری قصد سفر دارید که بسیار بهتر میتونم کمک کنم..تفریحات دریایی رو باید در دیلم و گناوه دنبالش باشید..اسکله ی هندیجان برای ماهیگیری و..هست ..و از ساحلش استفاده ی چندانی نمیشه..درباره ی اسکان هم نمیشه پیش بینی کرد..گاها شب هوا سرد میشه یا بارونهای سنگین بهاری میباره که در چادر بودن دردسرهای خودش رو خواهد داشت.از اپلیکیشن ها برای رزرو جا میتونید استفاده کنید..پرسشی بود در خدمتم.

با سلام مجددخدمت شما

ما بعد از تحویل سال که شب در منزل یکی از آشناها در هندیجان بمانیم روز بعد قصد رفتن به بنادر دیلم وگناوه وبوشهر را داریم البته برای تفریح و استفاده از سواحل زیبای خلیج فارس و زیاد اهل خرید وبازار گردی نیستیم

در مورد این سه شهر اگه توضیح بدید ممنون میشم ضمن اینکه با وسیله شخصی هم خواهیم آمدو هدف ما فقط استفاده ازهوای خوب و طبیعت بکر و ساحل دریاست.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730