2726

یادگیری سرویس کردن چرخ خیاطی برای هر فرد خیاط امری ضروری است. این کار سبب عمر بیشتر چرخ خیاطی و دوام آن شده و باعث می شود چرخ خیاطی دچار نقص فنی در طول خیاطی نشود. اما قبل از رسیدن به یادگیری آموزش سرویس کردن و روغن کاری چرخ خیاطی لازم است به یک سری نکات قبل از خرید چرخ خیاطی توجه کرد که در ابتدا یک خرید به صرفه و باکیفیتی را تجربه کرد. قبل از خرید باید بدانیم که چرخ خیاطی را برای چه کاری می خواهیم ؟ چرخ خیاطی ها به دو دسته ی خانگی و صنعتی تقسیم می شوند. دسته ی خانگی برای مصرف شخصی و دوخت و دوزهای اولیه مناسب است و چرخ خیاطی صنعتی برای مصارف گسترده تر برای تولیدی ها، آموزشگاه های خیاطی، مزون ها کاربرد دارد که به مراتب سرعت و عملکرد بالایی نسبت به چرخ خیاطی های خانگی دارند.

تمیز کردن چرخ خیاطی ( تمیز کردن ماکو )

برند ژانومه مدل های مختلف چرخ خیاطی را به بازار عرضه کرده است، که این مدل ها می توانند شامل: چرخ خیاطی مکانیکی، چرخ خیاطی برقی و چرخ خیاطی کامپیوتری باشند. چرخ خیاطی های مکانیکی عملکرد ساده ای دارند و با چرخاندن دسته، عمل دوخت و دوز را انجام می دهند. چرخ خیاطی های برقی نیز با پدال اهرم فشار پایه عمل دوخت و دوخت را سریع تر از چرخ خیاطی مکانیکی انجام می دهند و در آخر چرخ خیاطی های کامپیوتری که مدل پیشرفته ی چرخ خیاطی ها می باشند با یک صفحه ی نمایشی که دارند قابلیت بروز رسانی انواع مدل دوخت ها را داشته و بهترین مدل دوخت را بر روی لباس پیاده می کنند. جهت خرید چرخ خیاطی ژانومه و اطلاع از خصوصیات و قیمت چرخ خیاطی  آن ها به سایت ژانومه سرویس مراجعه کنید.

با مشخص شدن مدل های متفاوت چرخ خیاطی، می بایست به قابلیت هایی که چرخ دارد و نیازی که با آن برطرف می شود توجه کرد. چرخ خیاطی انتخابی دارای ضمانت و گارانتی و هم چنین خدمات پس از فروش داشته باشد. خرید را از نمایندگی های رسمی انجام دهید تا از ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شد و از اقلام همراهی که فقط نمایندگی های رسمی ارائه می دهند، استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی رسمی ژانومه سرویس

گاهی به دلیل مشغله ی کاری یا فراموشی، ماه ها و حتی زمان بیشتری از سرویس کردن چرخ خیاطی می گذرد که برای یکی از قطعات مشکلی پیش می آید یا دوخت کیفیت خود را از دست می دهد که می تواند مشکل از ماسوره، چرخ دستی یا سوزن باشد که در خانه به سادگی می توان آن را تعمیر کرد. دوخت های سست به دلیل پیچیده نشدن ماسوره است که با استفاده از یک برس نرم، شکاف های بین ماکو و سایر قسمت های چرخ خیاطی را می توان پاک کرد، به دلیل سست بودن چرخ دستی یا تنظیم نبودن کشش نخ است که موجب پاره شدن نخ می شود، سوزن هم آخرین قسمت برای چک کردن است که تاثیر بسزایی در دوخت دارد. با تمیز کردن و روغن کاری مرتب و منظم ماهانه و کمتر عمر چرخ خیاطی را بیشتر کنید تا از کیفیت دوخت همیشگی برخوردار شوید.

برای اطلاع از قیمت چرخ خیاطی ژانومه ؛ قیمت ژانومه ؛ قیمت اتوپرس و خواندن ادامه مطلب روی کلمات کیلیک کنید .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730