2737
2734

سلام.من ۱۵ ساله ازدواج کردم و زندگی خوبی دارم.شوهرم مهربون و سازگاره.متاسفانه مادرم از اول مخالف شوهر و ازدواج من بوده.حساسیت های عجیبی داره و ویژگیهای بدی مثل دو رویی، حسادت، کلا صادق نیست.دیگه با من که بخاطر ازدواجم بدتر هم هست.چند سال پیش دچار اختلافات زیادی با هم شدیم چون به زندگی و شوهرم پیله کرده بود، آخرین بار مامانم با کتک کاری و دعوا خونه ی ما را ترک کرد.دو سال رفت و آمد نداشتیم و بعد خودم شروع کردم به رفت و آمد.مامانم اصلا تو این چهار سال خونه من نیومده.الان من هر هفته یه سر میزنم.شوهرم هم گاهی میاد سر میزنه.من فکرم این بود که ما بدون دعوت رفتیم، اونها هم هر وقت خواستند بیان.

حالا سه ماهه پدرم فوت کرده، احساساتی شدم و دلم میخواد دعوتش کنم ولی میترسم بگه نمیام یا واکنشی بد نشون بده و همه چی بریزه به هم دوباره و اعصابم بریزه به هم.به نظرتون ریسک کنم و دعوتش کنم یا بی خیال بشم؟صلاح در چیه؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

دعوتش کن البته فقط به خودش بگو اگه موافقت کرد بعدش به همسرت بگو و تو باهاش خوب برخورد کن اگه قبول کرد تا دوباره وضع بد نشه

تو از هر در که باز آیی بدین خوبی و زیبایی     دری باشد که از رحمت به روی خلق بگشایی 😍😍بهترین خودت باش حتی سخت ترین شرایط زندگیت مطمئن باش که خدایی که اون بالاس  خودش هواتو داره .خدایا توکل بر خودت که جز تو کسی را ندارم ای مهربانترین مهربانان 🥰🥰
2738

بنظرم الان از لحاظ روحی نیاز دارن تنها نباشن دعوت کن اگه قبول کردن که خیلی خوبه اگه نکردن هم شما احترام گذاشتی 

توهرتاپیکی غلط املایی ببینم  تذکر میدم  لطفا ناراحت نشین دوستای گلم 😍😍😍😍😍😍
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز