2737
2734

سلام . وقت بخیر

من یک پسر هستم و سنم ۲۵ سال است و دانشجوی ارشد دانشگاه تهران هستم وظیفه خودم میدونستم تا تجربه خودم رو با شما در میان بذارم تا شاید کمکی کرده باشم.

من در سن بیست و سه سالگی خواستم قد بلند بشم وقتی به سایت های اینترنتی مراجعه کردم اکثرا انها میگفتند که راهکاری برای افزایش قد بعد از بلوغ وجود ندارد و سایت هایی هم که می گفتند این امکان وجود دارد اکثرا سایت های تبلیغاتی بودند که فقط برای تبلیغ فروش محصولات خودشون که البته اکثرا هم محصولات به درد نخور و ناکار امدی هستند ادعا می کردند که میتوان افزایش قد داشت. بعد از کلی تحقیق و جست و جو راه کارها و روش هایی را پیدا کردم که خیلی ها ادعا می کردند که با انها توانسته اند چند سانت افزایش قد داشته باشند به همین دلیل من هم همه این روش ها و راهکارهایی را که افراد مختلف با هم اظهار کرده بودند را با هم تلفیق کردم و انها را انجام دادم و توانستم که در مدت ۲۲ ماه ۸ سانتیمتر به قد خودم اضافه کنم یعنی از۱/۷۶سانتیمتر به ۱/۸۴ سانتیمتر رسیدم. در زیر برنامه خودم رو که در طول این بیست و دو ماه داشتم بیان میکنم.

صبح ها ورزش افزایش قد اپلیکیشن+۵۰۰ تا طناب بازی+۱۰ دقیقه مدیتیشن و تصور ابن که در حال بزرگ شدن هستم.

ظهر :۴کیلومتر دوی اهسته وپیاده روی +۱۰ دقیقه اویزان شدن از بالفیکس(یک دقیقه اویزان شدن و یک دقیقه استراحت +۵۰۰ طناب بازی+به اضافه اینکه همزمان با ورزش کردن با استفاده از هنذفری سابلیمینال افزایش قد رو هم به مدت یک ساعت گوش میدادم

غروب: ۱۰ دقیقه اویزان شدن از میله بالفیکس

شب:ورزش افزایش قد اپلیکیشن+۲۰۰طناب بازی +۱۰ دقیقه مدیتیشن و با چشمان بسته تصور این که در حال بلند قد شدن هستم

 علاوه بر این ها از دو تا قرص هم استفاده میکردم یکی قرص کلسی پاور که یک مکمل کلسیم؛ منیزیم، روی و ویتامین d3 هست و یک عدد یک ساعت بعد از نهار همراه با یک لیوان اب و یک عدد هم یک ساعت بعد از شام همراه با یک لیوان اب می خوردم

 و قرص دوم  قرص ال ارژنین هلث اید با دوز ۱۰۰۰ بود که یک عدد از ان را نیم ساعت قبل از خواب با یک لیوان اب و ترجیحا با معده خالی می خوردم.

علاوه بر همه اینها روزانه بین ۷ تا ۸ لیوان اب حتی اگه شده به اجبار هم میخوردم.

مطمئن باشید کسانی که بین سنین ۱۸ تا ۲۵ سالگی هستندو که کسانی که با قد شون مشکل دارند میتونندبا این برنامه من انها هم مثل من به قد دلخواه شون برسند. فقط در نظر داشته باشید که باید برنامه شما برای افزایش قد بلند مدت باشد و حداقل یک سال ان را انجام دهید چون توی کوتاه مدت به هیچ عنوان به نتیجه نمیرسید. موفق باشید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2738
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترکا بیاین

palangdarya | 10 ثانیه پیش

اسم پسرام

ae174357 | 15 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز