2726
عنوان

ولنتاین چیه🤔

770 بازدید | 72 پست

تاپیک های کاربرا رو دیدم، گفتم خودم تاپیک بزنم بهتره. چی هست اصلا ولنتاین و چه داستانی داره؟؟؟ 


+تاپیک قبلی منو هم ببینید و برداشتتون از اون سکانس زمین خوردن هم برام بنویسین. تشکر مرسی🙏🌹🙂

روز عشق خارجیا ولنتاینه 

روزی که عشاق به هم هدیه و یادگاری میدن

که در ایران خودمونم داریم که سپندارمذگان هست ولی اکثر مردم ایران به تقلید و پیروی از فرهنگ غرب ولنتاین رو روز عشق میدونن

آرمان❤آرتین❤روح الله❤(خودم میخوام تعلیق شم و هر زمانی بخوام خودمو مسموم کنم به نینی سایت و اینستا میرم)


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
روز عشق خارجیا ولنتاینه  روزی که عشاق به هم هدیه و یادگاری میدن که در ایران خودمونم داریم که ...

چه جالب. ممنون. اونوقت تاریخچه اش چیه؟ یعنی چه داستانی داره؟؟؟ 

هدیه خونین 

روز #ولنتاین/بر اساس یک داستان کاملا واقعی

🔹نیکلاس کروز ۱۹ساله در یکی از بهترین مدارس ایالت فلوریدا درس میخواند. نیکلاس تصمیم عجیب و غریبی گرفته است و میخواهد در روز ولنتاین هم‌کلاسی‌هایش را حسابی غافلگیر کند. هنوز کسی از تصمیم نیکلاس خبر نداشت.

🔸دانش‌آموزان دبیرستان مارجوری از مدت‌ها پیش منتظر فرارسیدن ولنتاین بوده‌اند. دبیرستان مارجوری استونمن یکی از بهترین مدارس ایالت فلوریدا است، مدرسه‌ای با بیش از ۳۰۰۰ دانش آموز. بسیاری از شهروندان به خاطر امنیت بالای این مدرسه به شهر پارکلند آمده‌اند. تا امروز پارکلند یکی از امن‌ترین مناطق آمریکا محسوب می‌شد اما نیکلاس می‌خواهد همه چیز را تغییر دهد.

🔹نیکلاس کروز با #اسلحه به مدرسه می‌آید. او ابتدا زنگ خطر آتش‌سوزی را به صدا در می‌آورد تا دانش‌آموزان را از داخل کلاس‌ها بیرون بکشد. دانش آموزانی که برای فرار از آتش‌سوزی از کلاس‌ها بیرون آمده‌اند ناگهان با صدای رگبار اسلحه وحشت‌زده شدند. نیکلاس توانست ۱۷ نفر را #کشته و ۱۵ نفر دیگر را زخمی کند.برخی کادوها هرگز به دست صاحبشان نرسید! کمتر از ۲ ماه از آغاز سال نو گذشته است و این هجدهمین تیراندازی در مدارس از ابتدای سال تاکنون است.🔹

وحشت و ترس در چهره همه دیده می‌شود. صدای گریه و فریاد لحظه‌ای قطع نمی‌شود. خبر تیراندازی در شهر پخش شده است و پدر و مادر دانش‌آموزان با ترس و نگرانی خود را به مدرسه رسانده‌اند. آنها می‌خواهند بدانند فرزندشان زنده است یا نه... با این وجود برخی سلبریتی‌ها هم عادت کرده‌اند مردم ایران را همیشه عصبانی و بددهن نشان دهند.

https://eitaa.com/fatemiioon_news

هیچی یه خرس برای یه خرس گنده میخرن چارتا پاستیل لواشک شکلات خرش میکنن یه کادوی فیکم اون وسط مسطا هست


چه رسم جالبی🙂🌹🙏

ممنون 

2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز