2726
عنوان

با مادرشوهرم چیکار کنم؟

236 بازدید | 8 پست

دوسه باری  پیش خودش اشتباه قضاوت کرده و با کارها و رفتاراش دل منو شکونده ، منم که ماشاالله بی زبون و لالم و یا اینکه نیم ساعت بعد متوجه میشم که کارش چه معنی داشته و دیگه دیره برای جواب دادن .... از این طرفم نمی دونم کار درستیه که به شوهرم بگم در مورد کارهای مادرش یا ن . چیکار کنم ؟

عیب نداره تجربه شد :)

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
بگذارو‌ بگذر

گذشتم که الان  پر از خشمم و چهار ساعته دارم گریه می کنم. تا حالا تو عمرم این همه احساس بی کس بودن و بی پناه بودن نکرده بودم نه به شوهرم چیزی می تونم بگم نه به مادرش نه به خانواده ام .... امشب حس می کنم خدا هم صدامو نمی شنوه خیلی حس بدیه 

عیب نداره تجربه شد :)

چیزی که دیگه تموم شده و رفته نبش قبر نکن. همسرتم هیچوقت دخالت نده چون هم شما هم مادرش جزو عزیزترین افراد زندگیش هستید و خیلی سخته بین عزیزانت قرار بگیری چون طرف هرکیو بگیری اونیکی دلخور میشه و اینکه همیشه اونی که گله میکنه زود از چشم میفته‌.


از این به بعد با خودت وقتی تنهایی تمرین کن که اگه باز فلان حرف رو تکرار کرد این جواب محترمانه و محکم رو بدم. چند بار که مودبانه و با خنده و شوخی جواب بدی خودش بیخیال میشه

‏انگلیسی‌ها ضرب المثلی دارند با این مضمون : کسی که فقط لندن را دیده باشد؛ لندن را هم‌ نمیشناسد !               منظور این است که شما باید رم، پاریس و برلین را هم ببینی تا بتوانی بگویی لندن شهر خوبی هست یا نه...           «تک منبعی بودن» انسان را متعصب و خشک بار می‌آورد و عمق فهم او را به طرز عجیبی کاهش میدهد !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز