2733
2734

من خیلی دانش اموز خوبی بودم ولی امسال خیلی ضعیفم افت تحصیلی شدیدی داشتم فقط خود خوری می کنم 😭موندم چیکار کنم میترسم 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢

خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍

بیا اینم لینکش

ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

از امشب شروع کن از اون درسی از همه راحت تره حتی یه صفحه

من اسکیزوفرنی دارم. خطرناک نیستم. هیولا و قاتل بالقوه نیستم. اختلالم همه ی من نیست. فقط قسمتی از منه. ( دوستان گرامی، به جااااان خودم فیلم "ذهن زیبا" رو دیدم. اینقدر اینو پیشنهاد نکنید!!!!)
2731
2738
تجربی

خب ببین من رشته ریاضی هستم و سطح درسامون حدودا برابر بنابراین هر دو هم سختن 

اگه افت تحصیلی تو نمره هات داشتی طبیعی چون که به هر حال وارد یه دوره جدید شدی و همه هم ورودی دهم وضعیت درسی خوبی نداشتن . علاوه براین بعد از دو سال تحصیل آنلاین طبیعی که نمراتت پایین بشن یا حوصله درس خوندن نداشته باشی .

من هم تا همین هفته وضعیت تو رو داشتم و درسام رو هم تلنبار شده بود ولی بالاخره انقد تو منگنه موندم که تونستم یه مقدار عقب افتادگی ها رو جبران کنم و به خودم هم گفتم که نباید به نمره های این اوایلم نگاه کنم چون کم کاری از خودم بودش و باید بیشتر تلاش کنم .

تو هم به هیچ وجه نامید و خسته نشو و از هر فرصتی که میتونی استفاده کن تا این عقب افتادگی ها رو جبران کنی هنوز وقت داری ولی اگه یکم بیشتر دست رو دست بزاری عاقبت خوبی ندارم واسه این اصلا ناامید نشو سریع برو یه برنامه خوب بچین واسه خودت و شروع کن به درس خوندن مطمئنم که میتونی


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز