2737
2734
عنوان

click2call

23 بازدید | 1 پست

هنگامی که بازدیدکننده سایت روی دکمه click2call کلیک میکند میتواند به صورت خودکار بدون نیاز به تایپ کردن یا کپی کردن و یا بدون ترک مرورگر وب شماره گیری نماید.

click2call میتواند یک ابزار بسیار مفیدی برای هریک از بازاریابان آنلاین یا شرکت هایی که تمایل دارند خدمات ویژه به مشتریان خود ارائه دهند مناسب است. مشتریان می خواهند هنگام ورود به وب سایت شرکت شما با کارشناس شرکت صحبت کنند تا قبل از اینکه اقدام به خرید کنند درباره ویژگی ها و خدمات محصول اطلاعات کسب کنند.

به عنوان یک مشتری تصور کنید هرگز از شنیدن یک سیگنال اشغال یا صدای گویا مثلا برای برقراری ارتباط با بخش خدمات عدد ۱ و … چندان رضایت خاطر نخواهید داشت. ولی با click2call مشتری به سرعت با شما ارتباط برقرار کرده و رضایت و آرامش خاطر حاصل خواهد شد. شما می توانید از طریق click2call با دادن اطلاعات دقیق درباره محصول و خدمات به مشتریان آنها را در مسیر درست تصمیم گیری برای خرید راهنمایی نمایید. هنگامی که مشتریان به صورت آنلاین با شما صحبت می کنند اعتماد آنها بیشتر شده و سریعتر اقدام به خرید می نماید.



https://alo021.com/1398/02/28/click2call/

احسنتکم الله

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده.                    سر بیگناه بالای دار رفت… بار کج به مقصد رسید… دل به دل راه نداشت… اتفاقا پول هم خوشبختی آورد…. این است دنیای ما:)                      goftino.com/c/BVamgS                   تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/                              https://harfeto.timefriend.net/16923882233101
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز