2726
عنوان

کمک نوازدم

349 بازدید | 54 پست

سلام خانوما نوزادم تقریبا دوماه ونیم‌داره جدیدا کم‌ادرارمیکنه و صدالبته عرقم زیادمیکنه نمیدونم‌ بخاطر عرق کم ادرارمیکنه منم حدیدا اب جوش سرد شده میدم‌یکم میترسمدمیگم نکنه وزن کم بگیره 

روزی دوپیمانه شیرخشکم میدم 

شبا توخواب کم شیرمیخوره 

خیلی دل نگرانم که کم‌ادار نیکنه مدفوعشم سع روز یبار تقریبا 

طبیعیه 

آب هم نده خواهشا 

روزی داریوش بزرگ دستور داد تا همه یونانیان حاضر در کاخ را به حضور او بیاورند...سپس از آنان پرسید به چه بهایی حاضرند جسد پدر خود را پس از مرگ بخورند؟ یونانیان پاسخ دادند که به هیچ قیمتی حاضر به انجام چنین کاری نیستند. داریوش سپس دستور داد هندیان موسوم به گالاتی که والدین خود را پس از مرگ میخوردند به پیشگاه بیاورند!سپس در برابر یونانیان از ایشان پرسید به چه قیمتی حاضرند جسد پدر مرده خود را روی تلی از هیزم گذاشته و بسوزانند. هندیان فریاد بلندی کشیدند و از شاه خواهش کردند که چنین سخنان کفرآمیزی را نگوید...حس میکنم که داریوش حجت را بر صاحبان هر عقیده‌ای تمام کرد. این داستان نشان میدهد که عقاید هرکس فقط از نظر خودش بی‌عیب است و اگر کسی گمان کند عقیده دیگران نادرست است حق ندارد عقیده خودش را به زور به آنها تحمیل کند.به نقل از تاریخ هرودوت؛ کتاب دوم؛ صفحه ۳۷

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
ادرارش تیره یا نارنجی نشده؟ بوی تند نداره؟ ببر دکتر ببینی چرا عرق میکنه آخه  آب بدنش کم میشه ...

عرق خطرناکه؟

من خواهر زاده ام سه ماهشه کف دست و پاش عرق زیاد میکنه از همون اول اینجوری بود 

اگر فکر کنم بحث کردن با یک کاربر به جایی نمی‌رسه جواب نمی‌دم. بنابراین این جواب ندادن رو کم آوردن درنظر نگیر دوست عزیز. تا زمانی که حرفات عاقلانه باشه به نظرم لایق گفتگو هستی. هرجا هم فکر کردی من دارم اشتباه حرف میزنم با دلایل منطقی من رو مجاب کن. من با کمال میل عذرخواهی می کنم. با کاربرای کم سنی که خودشون رو عقل کل میدونن که کلا بحث نمیکنم چون همین نشونه ی بی عقلی شونه.
ورا گرمه

بیچاره از گرما بی حال میشه خب عزیزم.

اتاقش باید متعادل باشه نه سرد نه گرم...

خدایا به حق مادرم حضرت زهرا سلام الله علیها هر کسی که امضای منو میخونه حاجت قلبیشو بده و کمکش کن.توفیق خواندن نماز را بهش عنایت کن.یه صلوات برای ظهور و سلامتی امام غریبم بفرست لطفا عزیزم.دوستون دارم.حلالم کنید اگر توی تاپیکی دلتونو شکستم.  
2706
ارسال نظر شما
2687