2733
2734

سلام دوستان ی چندتا برنامه از فروشگاه دانلود کردم فیلم  از اینستا کپی کردم ولی برنامه میگه وارد اینستا شو وقتی آیدی و پسورد میزنم وارد برنامه نمیشه راهی بلدین راهنمایی لطفا


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بعدا امتحان کن .منم نتونستم امروز وارد بشم

          شما و تمامی کسانی که دوستشان دارید       روزی خواهید مرد .تنها بخش کوچکی از چیزهایی که گفته اید یا کارهایی که کرده اید برای تعداد کمی از مردم اهمیت خواهند داشت آن هم صرفا برای یک مدت کوتاه  این حقیقت ناخوشایند زندگی است تمام مسائلی که به آن فکر میکنید یا کارهایی که انجام میدهید تنها گریز استادانه ای از این حقیقت اند.                  ما غبارهای بی اهمیتی هستیم که در یک نقطه آبی پرسه میزنیم و به هم برخورد میکنیم عظمتی برای خودمان تجسم میکنیم و اهدافی برای خودمان میسازیم اما راستش را بخواهید ما هیچ نیستیم .             پس از قهوه لعنتی تان لذت ببرید!
2731
2738

خب اینستا نسخه وب هم داره. من میرم آدرس پست یا igtvرو برمیدارم و کپی میکنم تو باکس سایت هایی که مخصوص اینستا هست و بعد گزینه دانلود رو میزنم که راحت دانلود بشه. 


خیلی از لایو ها و مناظرات رو از همین طریق دانلود کردم البته پیج اینستا نباید پرایویت باشه. 


لینک چند تا سایت رو بعنوان نمونه در کامنت بعدی میذارم


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687