2737
2734
عنوان

اقامت پس از تحصیل در کانادا

102 بازدید | 4 پست

شنیدم بعد تحصیل تا ۶ ماه مهلت داری کار پیدا کنی تا اقامت دائم بگیری

سوال اینجاست: حالا اگه به جای اینکه کار پیدا کنی کارآفرینی کنی هم بهت اقامت میدن؟🤔

تحصیل در کانادا: کشور کانادا یکی از قوی‌ترین و معتبرترین سیستم‌های آموزشی جهان را به خود اختصاص داده است که عمدتاً به صورت استانی اداره می‌شود. ممکن است بعضی از جنبه‌های نظام آموزشی در استان‌های مختلف، متفاوت باشد؛ اما از آنجایی که سیستم کلی آموزش و پرورش تحت نظارت دولت فدرال می‌باشد، استاندارد آموزشی در همه استان‌ها در سطح بالایی قرار دارد.

هشت سال از تأسیس موسسه پیوند می گذرد و بین ۳۰ تا ۵۰ دانش آموز سالانه توسط موسسه پیوند، وارد مدارس نمونه و دانشگاه ها می شوند.

درباره نحوه برگذاری آزمون ست SAT سایت اعزام دانشجو کلی راهنمایی کرده و در این زمینه کلی تجربه دارن من رو خیلی راهنمایی کردن به این سایت یه سر بزنید و درباره نحوه قبولی در این آزمون اطلاعات کسب کنید: 

https://xn----ymcabzqsu3b0ioa0a.com/how-to-conduct-the-sat-exam/

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

بعد از تحصیل هم میتونی کار کنی و هم کار افرینی اقامت پس از تحصیل در کانادا این موسسه مهاجرتی آینده سازان نادیا تو همه کشورها هم دفتردارن بهتون راهنمایی میکنن رایگان مشاوره دارن اینم سایت شووون

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687