2737
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731


سلام منم با فیزیک خیلی مشکل دارم

چند روز پیش توی گوگل سرچ کردم روش مطالعه فیزیک یه سایتی اومد بالا داخلش یه ویدئو بود که مشاوره در مورد نحوه مطالعه فیزیک میگفت و بهترین منابع فیزیک رو معرفی میکرد خیلی خیلی خوب بود یه نکته هایی گفت که متوجه شدم منم توی حل مسئله دقیقا همون مشکلات رو دارم

الان دارم با روش های اون پیش میرم وضعیتم خیلی بهتر شده


لینک ویدئو رو میذارم اگه دوست داشتی یه سر بزن

روش مطالعه فیزیک کنکور: https://rabinedu.com/method-of-studying-physics/

2738

پکیج تدریس فیزیک کنکور زیر 100 سنجش شامل سه بخش اصلی است:

بخش اول: پکیج کامل کنکور فیزیک شامل تدریس کاملا تشریحی خط به خط کتاب های درسی سه سال دبیرستان با زبان ساده و روان و شیوه ی کاملا مفهومی.

بخش دوم: آموزش نکات کلیدی، تکنیک های حل تست، محاسبات سریع و شیوه های حل سریع و آسان تست های کنکور.

بخش سوم: برپایی ایستگاه های تست کلاسی در پایان هر بخش. همراه با آنالیز و تشریح و تحلیل تست های برگزیده. 15 سال اخیر کنکور.

تمام آموزش ها با همکاری اساتید برتر کنکور کشور، استفاده از جدیدترین روش های آموزشی. و تکنولوژی روز دنیا آماده سازی شده و از چند هزار انیمیشن تخصصی و آموزشی برای فهم و درک بهتر مفاهیم درسی استفاده شده.

تیم حرفه ای زیر صد سنجش به قصد هموار کردن مسیر موفقیت در کنکور سراسری برای داوطلبان و با هدف کسب رتبه ی زیر صد، تمام تجربه ی 12 ساله ی خود را با دانش اساتید و فناوری روز دنیا در هم آمیخت تا تمام آنچه که مورد نیاز داوطلبان کنکور است، فراهم آورد.

در این پکیج ویدیوهای آموزشی کنکور بر اساس اصول و استانداردهای برنامه ریزی درسی تنظیم شده. و مشاوران زیر صد سنجش بر مبنای همین اصول به دانش آموزان مشاوره و برنامه مطالعاتی ارائه می نمایند.

در پکیج آموزشی کنکور زیر صد سنجش صفر تا صد مطالب درسی به طور کامل آموزش داده شدهو دانش آموز را از هر نوع کتاب و جزوه و کلاس کمک آموزشی بی نیاز می کند.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز