2726
با سلام 10 درصد تخفیف ویژه بیمه بدنه و آتش سوزی در این نمایندگی تا 20 آذر ماه .... سایر تخفیفات بیمه بدنه ویژه در بیمه پاسارگاد اعلام میشود 1- 15 درصد تخفیف ویژه سپرده گذاران در بانک پاسارگاد 2- 15 درصد تخفیف ویژه بیمه گذاران عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد 3- 12.5 درصد تخفیف نقدی 4- 20 درصد تخفیف ویژه اعضای محترم هیات علمی 5 - 20 درصد تخفیف مخصوص ماشین های صفر کیلومتر 6 - و ... آدرس : خیام شمالی - بلوار هدایت - نبش هدایت 32 تلفن : 37578809 -09154820028 جهت کسب اطلاعات بیشتر با این نمایندگی تماس حاصل فرمایید .
http://pasargad-niazmand.blogfa.com/ ادرس : مشهد - خیام شمالی - بلوار هدایت - نبش هدایت 32- نمایندگی بیمه پاسارگاد - نیازمند ....... تلفن 37578809 - جهت شهرهای غیر از خراسان رضوی 05137578809 ----- تلفن همراه 09154820028

مرکز تشخیص رنگ خودرو عبادی با پرسنل مجرب و دارای مدرک کارشناسی بین المللی خودرو از دانشگاه اکسفورد. همراه با صدور برگه کارشناسی معتبر و وکیوم دیگر نگران تشخص رنگ ماشین خود نباشد

تشخیص رنگ خودرو عبادی

تشخیص رنگ ماشین

تشخیص رنگ سیار

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

خدمات بیمی لایک

سامانه بیمی لایک به چند طریق به شما خدمت رسانی می کند:

خدمات بیمی لایک منحصر به رشته بیمه ای خاص نمی باشد. هر نوع بیمه نامه از انواع  رشته های بیمه ای نظیر بیمه های اموال، بیمه های اشخاص، بیمه های مسئولیت و مهندسی ، بیمه عمر را می توانید از سایت بیمی لایک خریداری کنید. مثلا بیمه شخص ثالث به عنوان تنها بیمه اجباری بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است و برای جبران خسارت های جانی و مالی وارده به اشخاص ثالث می باشد .

بیمه بدنه به عنوان بیمه مکمل خودرو برای جبران خسارت های است که به خودرو خودمان در اثر حوادثی از جمله آتش سوزی، سرقت و تصادف و ... وارد می شود.

بیمه موتور سیکلت بیمه ای است که برای جبران خسارت های مالی و جانی ست که به اشخاص ثالث و راکب موتور وارد می شود.

بیمه آتش سوزی نیز از جمله بیمه هایی است که بدلیل حق بیمه نسبتا پایینی که دارد مورد استقبال شهروندان بسیاری قرار گرفته و خسارت های مالی وارد به ساختمان و تاسیسات و اثاثیه را جبران می کند.

هر یک از انواع بیمه نامه فوق هم اکنون از سامانه بیمی‌لایک قابل خریداری می باشد.

 کسی نیست این روزها نداند بیمه شخص ثالث چیست؟ و با آن آشنایی نداشته باشد. هر کس خودرو دارد می داند که بیمه شخص ثالث اجباری است و باید آن را در زمان مقرر تمدید کند در غیر این صورت اجازه تردد ددر خیابان ها و جاده ها را ندارد.پلیس موظف است خودرو هایی را که فاقد این بیمه نامه هستند متوقف و جریمه کند. برای خرید این بیمه اجباری چه نکاتی را باید بدانیم ؟ سامانه بیمی لایک چطور می تواند ما را در انتخاب بهترین بیمه نامه راهنمایی کند؟

همانطور که می دانید بیمه شخص ثالث خسارت های احتمالی در اثر رخداد حوادث رانندگی را جبران می نماید. بیمه شخص ثالث از بیمه های اجباری است و همه وسایل نقلیه موتوری می بایست بیمه نامه معتبر داشته باشند. نرخ بیمه نامه شخص ثالث هر سال بر مبنای دیه تعیین شده در همن سال توسط دولت مشخص می گردد.

با توجه به اینکه مبلغ دیه درسال 1399 معادل 440 میلیون تومان است بر این اساس تعهد جانی و مالی شرکت های بیمه تعیین شده است. این بیمه نامه حتی خسارت های جانی راننده مقصر حادثه را نیز پوشش می دهد و سقف تعهدات آن معادل دیه در ماه غیر حرام می باشد. تعهد خسارت جانی راننده در سال 1399 مبلغ 330 میلیون تومان است.

شرکت های بیمه شخص ثالث : https://namnak.com/Third-party-insurance.p76202

واسه اینکه با اطمینان خودروی دست دو بخرید بنظرم اول خیلی خوب بگردید. مثلا باید حتما توجه کنید که خودرو کارشناسی شده باشه تا تمام عیب هاش همون اول معلوم بشه. خیلی وقت ها اگه کارشناسی ماشین صورت نگیره، باعث میشه عیب های ماشین دیده نشه و به این ترتیب کلی آدم متضرر میشه. 

من از یکی از دوستای صمیمیم شنیدم که مثلا بعضی سایتها هستن که تو میری ماشینت رو برای فروش میذاری، میان این کارشناسی ماشین رو کامل انجام میدن. خب یه سری سایت ها که توش ماشین براش فروش میذارن واقعا این اتفاق نمیفته. بعدش هم که میری از اون سایت ماشین انتخاب کنی نمیفهمی ماشین چه مشکلاتی داره. اما وقتی کارشناسی شده باشه، تو خیالت راحت تره. موقع خرید هم دوباره اگه کارشناسی بشه، دیگه میتونی بگی من تمام این ماشین رو میشناسم و قطعا به مشکل غیرمنتظره‌ای قرار نیس برخورد کنم.

اگه خواستید ماشین دست دوم بخرید بنظرم میتونید یه سر به این سایتی که دوستم معرفی کرده هم بزنید. لینکش رو براتون میذارم تا استفاده کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/carprice/

2728
ارسال نظر شما
2687