2726

من دو تا خواستگار دارم 

اولی ۲۴سالشه دیپلم داره وضعیت مالی متوسط خونه داره کارگر هستش تو یه شرکتی که ۷میلیون حقوقش میشه دو تا خواهر داره و خونوادش شهرستانن ولی خودش تهران خونه داره 

دومی ۲۷سالشه لیسانس داره مدیر یه شرکتیه دو تا خونه داره ماشین داره یه برادر داره خونوادش تو محلی که خونه داره هستن 

خودم ۱۸سالمه امسال دیپلم میگیرم وضعیت مالیمون متوسطه 

لطفا نگید سنت کمه و اینا .بستگی به شرایط داره که برای من الان پیش اومده .بنظرتون کدوم بهتره اخلاقن هر دو خوب هستن .ولی دوستام میگن دومی بهم نمیخوره نه وضعیت مالیش و نه سنش .نظر شما چیه ؟لطفا تجربتون رو بهم بگید

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728

دومی اسمی که بهتر به نظر میرسه تا اولی، موقعیت مالیش پایداره اختلاف سنیش هم واقعا خیلی زیاد نیست. اخلاقا رو هم باید در نظر گرفت البته به نظرم. میگی اولی به دلت هم نمیشینه پس دومی بهتره که به نظر.

چه مانده از این شب به‌جز دو لکه غم؟

ببین اخلاقو که تا نرید زیر یک سقف معلوم نمیکنه

اما 

اگه حوصله مهمونهای چندهفته ای داری زن کسی شو که خونواده اش شهرستانن

علی الخصوص که اخلاقاشون خیلللی فرق داره 

هر شهری با شهر دیگه

 وزن اولیه ۸۰.۲ وزن ۱۵ دی ۷۵.۹ هدف آخر اسفند ۶۵
ببین اخلاقو که تا نرید زیر یک سقف معلوم نمیکنه اما  اگه حوصله مهمونهای چندهفته ای داری زن کسی ...

😂😂😂راستش حوصلشو ندارم 

اولی پسر برادر شوهر عمه م هستش 

یه اشناییته دورا دوری هست 

من که تجربه ندارم. نمیدونم چی بگم.
ولی مهمترین ملاکها در احادیث اهل بیت تقوا و ایمان و اخلاقه.

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. نابینا هستم. صفحه‌خوان nvda, همه نوشته های متنی جز عکسنوشته ها رو در کامپیوتر میخونه. امروز برای سلامتی و ظهور امام زمانت دعا کردی؟ صلوات فرستادی؟ برای فرج و رفع غربت هزار ساله امام معصوم و مهربانت چه کردی؟! امام زمان هر لحظه دعاگوی ما و آمینگوی دعاهایمان هستند. همه هستی و وجودمون و نعمتهایی که داریم به برکت وجود حضرته. ما خلیفه الهی در زمینیم. معتقدم خدا ما رو آفریده که کانال رحمتش در عالم باشیم. تاپیکهام همشون امیدبخشن. من به خاطر عهدی که با خدا بستم، از سال چهارصد اومدم اینجا و موندگار شدم. عهدم با خدا اینه که به همه امید بدم و همه رو با تاپیکهام و کامنتهام، دعوت کنم سر سفره پرمهر خدا و اهل بیت.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز