2726

سلام...خانوما من بعد دوسال زندگی فهمیدم شوهرم دنبال زن صیغه ای هست و دنبال دوست دخترهای قبلیش میره...باباشم همینطوره زن صیغه میکنه و این حرفا خود مامانش گفتش...از وقتی فهمیدم منتظر همچین روزی بودم...خلاصه من هیچ مدرکی ازش ندارم فقط میدونم که دنبالشه و این حرفا...بابامم فوت کرده هیچ مردی نیست که بتونه از جلوش دربیاد خودمموخودم...خیلی ام دوستش داشتم چون با سختی به هم رسیدیم و دوسال دوست بودیم و من فکرمیکردم پاک ترینه که نبود!!!مامانم موضوع رو میدونه و انتخاب رو به خودم داده اما تنها حرفش این بود اگر طلاق میخوای تااخرش برو و کوتاه نیا اما اگر فکرمیکنی قراره کوتاه بیای و حا بزنی اصلا به روشم نیار چون پررو میشه و کم کم برات طبیعی میکنه....من نمیدونم چه کنم خیلی سردرگمم...دلم میخواد مهریه مو بذارم اجرا و تحت فشار بذارمش اما خب قانون کلا با مرداست...دور از جونتون شما اگر جای من بودین چیکار میکردین؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

مگه میشه ادم نادیده بگیره؟ بعضی افرادی که با بقیه رابطه دارن حتی پول هم واسشون خرج می‌کنند بجای اینکه به زن و بچه خودشون بدن. 

پاسخ افرادی که در کامنت ها فقط بدنبال دعوا، برنده شدن در بحث به هر قیمتی یا تحمیل عقایدشون به شما هستند رو ندهید چون حرف زدن با اینگونه افراد هیچ سودی برای دوطرف نخواهد داشت جز اینکه شما دو دستی آرامش خودتون رو به افراد انرژی خوار می‌دهید. با یک کارت کتابخانه بیش از گواهینامه رانندگی میتوانید به جلو حرکت کنید 📚 با افتخار یک وجترین هستم🥦 به مخلوقات خداوند عشق بورزیم 🙏 با حیوانات مهربان باشیم🐄🐖🐑🐅🐕🌳🌷🌳 دانشجوی علوم پایه ⚗️💊
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730