2726

میخوام مشاوره زوج درمانی باهاش داشته باشم خیلی هم گرونه یک ساعت تلفنی ۶۴۰ هزار

اگر کسی راضی بوده بگه

و اگر دکتر دیگه میشناسید معرفی کنید 🌹

سلام

ایشون استاد بنده بودند و من افتخار شاگردی ایشون داشتم. جناب دکتر بای یکی از بهترین های ایران هم در زمینه سلامت جنسی و س ک س تراپی و هم روان‌درمانی و خانواده هستند.به نظر من بعنوان کسی که در بین جامعه روانشناس ها و درمانگر با بسیاری کار کردم  کار دکتر بای بسیار حرفه ای و علمی و دقیق هست. خیلی درمانگر ها رو دیدم که تفکر شخصی خودشون رو بعنوان درمان ارایه میدن ولی ایشون اصلا اینطور نیستد و شاید بخاطر اینکه بخشی از زندگی و تحصیلات کارشون در خارج کشور بوده و با فرهنگ های مختلف یاد گرفتن روش علمی پیاده کنند.

من با دکتر بای کار کردم.خیلی متخصص حاذق و یا تجربه و بسیار یاسواد و دقیق هستند و مهربان.با من و همسرم هر کدوم حدود شش هفت جلسه کار کردند و تشخیصشون خیلی خوب بود و کارشون هم خیلی خاص بود و خیلی راضی هستیم.چند تا از دوستامو هم فرستادم کاملا راضی بودند. هم در قسمت زوج ج‌ن‌ سی که تخصص اصلی شون هست و هم زوج درمانی خیلی خوب بودند

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730