2703
2553

شوهرم ماهی ۱۶ درآمده ولی به من ۳۰۰ پول میده و۱۰۰ تومن هم میده برا آرایشگاهی میده ولی اینا رو با التماس میده مثلا ۱۵۰ اول ماه میده بقیه رو ۵۰ میده خرد خرد


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2720

اوه۱۶ 

مگه کارش چیه


خاطره زایمانم بچه عجیب ترین موجود دنیاست...می اید،مادرت میکند،عاشقت میکند،رنجی ابدی را دروجودت میکارد،تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد  وتمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست، وقتی مادر میشوی رنجی ابدی سراغت می اید، رنجی نشات گرفته از عشق..،مادر که میشوی میخواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی،میخواهی بهترین هارا از ان او کنی،وقتی می خزد،چهاردست وپامیرود،راه میرود ومیدود،توفقط تماشایش میکنی وقلبت برایش تند میتپد..❤از دردش نفست میگیرد روحت از بیماری اش زخم میشود،مادر که میشوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود،مادر که میشوی کس دیگری میشوی کسی که وجودش پر از عشق وجنون ودیوانگی است..

ببخشیدا بگو برا سر قبرت میخوای پولارو😶😑

- خود خَزانیم و دم از شوق بهاران ممی‌زنیم.                           در وطن خویش غریب :)                                                    ستین ۱۹ هستم دیگه 😌❤️
2714

آیا خساست قابل درمان است؟
خبر خوب این است که بله اختلال شخصیت وسواسی جبری قابل درمان است. بسته به شدت علائم، مبتلایان می توانند ظرف مدت یک سال یا بیشتر بر این مشکل غلبه کنند. در واقع در این درمان ها از بیمار خواسته می شود تا برخی جنبه های شخصیتی خود را تغییر دهند.  گفته مي‌شود درمان خساست كار سختي است، اما به اعتقاد ما ،خسيس‌ها اگر بخواهند اصلاح شوند درمانشان كار چندان سختي نيست. درمان خسیس بودن از راه های زیر انجام می شود:
مصاحبه انگیزشی:
این روش یک فرایند گفت و گو است که در آن دلایل قانع کننده ای (همچون یک رابطه کلیدی) برای تغییر شخصیت فرد شناسایی می شوند.
درمان رفتاری شناختی:
این نوع درمان بر شناسایی رفتار ها و تفکرات منفی و جایگزینی آن ها با موارد دیگر تمرکز دارد.

سلسله مراتب اضطراب:


روش سلسله مراتب اضطراب در افراد مبتلا به صرفه جویی بیش از حد می تواند قدمی به سمت تغییر باشد. برای مثال، فرد در خرید یک کالای مورد نیاز و ارزان همچون منگنه اضطراب کمتری را در مقایسه با هنگام خرید یک کالای مورد نیاز و گران احساس خواهد کرد. به همین دلیل، باید ابتدا با موارد کوچک شروع کرد.
مصرف دارو:
در صورتی که این افراد به افسردگی نیز مبتلا باشند، مصرف دارو های تجویزی می تواند به آن ها کمک کند.
یک هدف درمانی می تواند کمک به فرد مبتلا در شناخت تاثیر خود بر افراد دیگر باشد. از آنجایی که ممکن است افراد مبتلا به OCPD اعتقادی به بیمار بودن نداشته باشند، به خانواده آن ها توصیه می شود که با مراجعه به مشاور روش مقابله با صرفه جویی بیش از حد فرد را فرا گیرند.

تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید / تو یکی نه ای هزاری تو چراغ خود برافروز / که یکی چراغ روشن ز هزار مرده بهتر/ که به است یک قد خوش ز هزار قامت کوز
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687